Connect with us

Administrație

Primarul Boldea nu iartă și nici nu uită! Directorul spitalului, blocat din nou de către administrația PSD

Publicat

în

Ultima ședință a Consiliului local a înregistrat un nou episod, în scandalul dintre administrația PSD a orașului și conducerea spitalului(vezi aici istoric). Un referat privind modificarea bugetului unității medicale nu a fost introdus pe ordinea de zi de către funcționarii conduși de Francisc Boldea, din cauză că ar fi ajuns prea târziu. Asta chiar dacă documentul are ca număr de înregistrare data de 11.09.2019, iar ședința s-a ținut marți 17.09.2019. Pe ordinea de zi a ședinței au ajuns însă proiecte întocmite și mult mai târziu, cum ar fi aprobarea raportului de expertiză la SPA Lugoj.

Erwin Floroni, directorul spitalului lugojean a cerut Primăriei Lugoj și Consiliului Local doar modificarea unor capitole de cheltuieli, fără să solicite sume suplimentare. Practic, o simplă formalitate care ar fi permis conducerii spitalului să cheltuie niște bani, care oricum vor rămâne necheltuiți la sfârșitul anului, pentru achiziția unor aparate strict necesare și pentru unele lucrări urgente.

“Unitate se află în plin proces de acreditare RENAR, pentru laboratorul de analize și pentru acest lucru este necesar deținerea de aparate mai noi de 5 ani, iar legea nu permite luarea acestora în comodat sau închiriere, vă rugăm să dispuneți de rectificare în vederea cumpărării celor 2 aparate absolut necesare acreditării”, arată reprezentanții spitalului, în referatul transmis Primăriei Lugoj.

Alte urgențe care aveau nevoie de rectificarea cerută de cei de la spital erau: achiziționarea sistemului de producere a oxigenului medical, reamenajarea spațiului în care trebuie să funcționeze tomograful și lucrări la centrala termică a spitalului.

Solicitarea spitalului ar putea să intre pe ordinea de zi a ședinței din 26 septembrie, asta doar dacă primește avizul executivului condus de Francisc Boldea.

1 Comment

1 Comment

  1. Florin

    18 septembrie 2019 at 18:54

    Traiasca Dragnea de Lugoj.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

FOTO Una dintre cele mai distruse străzi din Lugoj se asfaltează, după ani de chin și așteptare

Publicat

în

Gropi, denivelări, guri de canal ba prea sus, ba prea jos, roți sparte, bielete îndoite și direcții stricate și care i-au costat sute de lei pentru a și le repara. Prin asta au trecut locuitorii străzii Nera, una dintre cele mai importante străzi de cartier din Lugoj, în ultimii ani. 

Acum, după o așteptare interminabilă și chinuitoare, strada lor se asfaltează. Locuitorii de pe Nera au așteptat ani buni ca strada lor să fie complet refăcută. Până acum, după fiecare iarnă, gropile din asfalt erau cârpite, iar în câteva săptămâni se deteriorau la loc. 

Asfaltul turnat acum este “dintr-o bucată” și va rezista cel puțin câțiva ani, spun cei de la primărie. Alte câteva străzi ar urma să fie asfaltate complet în Lugoj. Este vorba despre Tiberiu Brediceanu, Pandurilor, Herendeștiului, Griviței, Spinanței, Rahovei, Privighetorii și alte străzi.

Citiţi mai departe

Administrație

Lista localităților de lângă Lugoj și Timișoara pentru care nu mai e nevoie de declarație

Publicat

în

Luni 25 mai, a avut loc o ședință a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Timiș, condusă de Liliana Oneț, în cadrul căreia a fost stabilită lista unităților administrativ teritoriale cuprinse în zona de 30 km ca perimetru în jurul municipiilor Timișoara și Lugoj.

Comitetului Județean pentru Situații de Urgență i-au trebuit aproape patru zile să pună în aplicare o decizie ce era dată la nivelul întregii țări deja din 22 mai, de către Ministerul Afacerilor Interne.

„Pentru stabilirea unei aplicări unitare pe întreg teritoriul național al României în privința zonelor în care cetățenii pot circula în afara localității fără declarație pe proprie răspundere, Ministerul Afacerilor Interne a transmis, prin Comandantul Acțiunii, Centrelor Județene de Coordonare și Conducere a Intervenției următoarele precizări:

Sunt considerate zone metropolitane, în interiorul cărora nu este nevoie de prezentarea declarației pe proprie răspundere pentru circulația cetățenilor între localități, teritoriul administrativ al Bucureștiului și al județului Ilfov, respectiv teritoriul administrativ al municipiilor din România și o zonă de 30 de kilometri în jurul acestor municipii, dar nu mai mult de limita județului din care fac parte municipiile”, este decizia MAI, publicată în 22 mai pe site-ul instituției.

Așadar, iată, lista localităților de lângă Timișoara și Lugoj , pentru care nu mai este nevoie de declarație.

Timișoara:

• Săcălaz, Cărpiniș, Cenei, Peciu Nou, Sânmihaiu Român, Parța, Jebel, Pădureni, Liebling, Șag, Sacoșu Turcesc, Chevereșu Mare, Giroc, Moșnița Nouă, Recaș, Bucovăț, Remetea Mare, Ghiroda, Fibiș, Pișchia, Giarmata, Dumbrăvița, Orțișoara, Satchinez, Sânandrei, Dudeștii Noi, Becicherecu Mic, Biled, Iecea Mare;

• localitățile din cadrul următoarelor unități administrative: Uivar, Răuți, Sânmartinul Maghiar (din comuna Uivar), Topolovățu Mare, Șuștra, Cralovăț (din comuna Topolovățu Mare), Petroman, Obad (din orașul Ciacova).

Lugoj:

• Buziaș, Racovița, Topolovățu Mare, Belinț, Boldur, Darova, Victor Vlad Delamarina, Găvojdia, Știuca, Criciova, Coșteiu, Nădrag, Fârdea, Bârna, Făget, Dumbrava, Traian Vuia, Mănăștiur, Ohaba Lungă, Bara, Secaș, Ghizela, Brestovăț, Balinț, Bethausen;

• localitățile din cadrul următoarelor unități administrative: Baloșești ( din comuna Tomești), Petrovaselo, Stanciova(din orașul Recaș).

Citiţi mai departe

Administrație

Consilierii lugojeni, convocaţi la şedinţă. Ce subiecte sunt pe ordinea de zi a administraţiei locale

Publicat

în

Consiliului local este convocat în şedinţă ordinară joi, 28 mai. Şedinţa se va ţine în sistem de videoconferinţă. Printre cele mai importante puncte, se discută aprobarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj.

„A decedat domnul Borchescu, de la Tehnic şi trebui să angajăm pe cineva în locul său. Mai trebuie să scoatem la concurs două posturi la Serviciul de Salubritate, administrator şi contabil, pentru că nu avem. Până acum am funcţionat cu un contabil detaşat de la Casa de Cultură”, a declarat Francisc Boldea.

Celelalte puncte de pe ordinea de zi se referă la:

– Aprobarea agendei acţiunilor cultural – educative pe anul 2020 propuse a fi cofinanţate din bugetul local. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

– Aprobarea transmiterii în folosinţă gratuită către Spitalul Municipal ,,Dr. Teodor Andrei” Lugoj a unui generator curent, grup electrogen KOHLER-SDMO J 110K. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

– Aprobarea Regulamentului privind stabilirea și acordarea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local al municipiului Lugoj, pentru unităţile/lăcaşurile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute în România, situate pe raza administrativ – teritorială a municipiului Lugoj.Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

– Aprobarea contului de execuţie al bugetului local pe trimestrul I al anului 2020. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

– Alocarea din bugetul local a sumei de 5.000 lei necesară achiziționării a două laptopuri pentru premierea a doi elevi lugojeni pentru spirit civic. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

– Stabilirea naturii juridice a unor imobile. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citiţi mai departe

Cele mai citite