Connect with us

Administrație

Primaria Lugojul a cumparat panselute de 3.500 de euro in 2014! Toate florile din oras au costat o mica avere

Publicat

în

primaria lugojÎn fiecare an, serviciile din cadrul primăriei municipiului Lugoj achiziționează, după nevoile și preferințele edilului șef și a consilierilor locali, o sumedenie de produse care să ajute la buna funcționare a administrației, a orașului și a tot ce ține de municipiul de pe Timiș. Totuși, câteva dintre aceste cheltuieli sunt mari, foarte mari sau exagerat de mari, putând fi catalogate cu ușurință în categoria „bani aruncați pe fereastră”. De exemplu, în acest an s-au remarcat panseluțele, primăria plătind pentru acestea, conform actelor de pe site-ul oficial al administrației locale, 3.576,20 de euro fără TVA.

Panseluțele nu au fost singurele flori pe care Lugojul le-a achiziționat în acest an, pe lângă acestea fiind cumpărate răsaduri de alte specii de flori în valoare de nu mai puțin de 4.470,25 de euro, precum și material floral (butași mușcate) de, atenție, 5.364,30 de euro. Nici pământul sau îngrășământul lichid pentru aceste flori nu au fost ieftine, suma plătită pentru acestea ridicându-se la 2.682,15 euro fără TVA. Pentru arbuștii ornamentali plantați în oraș, administrația publică a plătit de la buget 2.860,96 de euro, conform aceluiași document care arată programul complet al achizițiilor publice din 2014, modificat a patra oară, program pe care îl puteți descărca de mai jos.

Florile nu sunt singurele care i-au costat o mică avere în acest an pe lugojeni, alte obiecte de uz urban fiind la fel de scumpe, gazonul din parcurile sau zonele verzi având și el un preț mare sau foarte mare, după bugetul fiecăruia, de 3.576,20 de euro. Nici publicarea de anunțuri de interes public nu este ieftină în 2014, doar tipărirea Monitorului de Lugoj, ziarul primăriei de 10.000 de exemplare, distribuit gratuit, costând 9.528,11 euro fără TVA.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Descarcă AICI documentul întreg afișat pe site-ul primăriei Lugoj!lugojeanul-news-everywhere,-everytime-banner

RETIM

4 Comments

4 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Aleșii Lugojului și-au publicat declarațiile de avere. Cu ce averi se “laudă” administratorii orașului

Publicat

în

Aleșii și funcționarii lugojeni și-au publicat declarațiile de avere, așa cum prevede legea în vigoare. Termenul limită pentru depunerea documentelor era 15 iunie, iar majoritatea declarațiilor de avere erau deja pe site-ul primăriei la acea dată sau după câteva zile.

La o primă vedere, nu s-au schimbat multe în declarațiile aleșilor locali ai orașului, față de cele de anul trecut. Declarația primarului poate fi consultată aici, a viceprimarului aici, iar a city managerului aici. În ceea ce-i privește pe consilierii locali, toate declarațiile de avere ale acestora le găsiți aici.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Funcționarii din primărie și-au actualizat și ei declarațiile de avere. Puteți consulta lista acestora aici.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Când și unde va avea loc Lugoj Beer Fest, festivalul berii reinventat, în acest an

Publicat

în

Mister elucidat! După ce primăria din Lugoj a eșuat în a comunica eficient cu presa luni la rândul, neoferind detalii despre festivalul berii, cel mai așteptat eveniment al anului, într-un final Lugojeanul a aflat ce se întâmplă cu mult-așteptatul eveniment. Acesta va avea loc la toamnă, într-o locație complet nouă față de cea normală.

Mai exact, Lugoj Beer Fest va fi un festival pe trei zile, cu muzică de calitate, festival de food trucks și activități pentru toate zilele în zona evenimentului. Potrivit organizatorilor, Asociația Festivaluri Pentru Tineri, evenimentul va avea loc în perioada 16-17-18 septembrie. Lugoj Beer Fest va fi organizat la plopi, o zonă cunoscută în trecut pentru sărbători și alte evenimente la Lugoj.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

“Scopul nostru este să luăm un eveniment municipal și să îl transformăm în ceva mai multă, să îi dăm cu adevărat tentă de festival. Avem experiență în organizat festivaluri mari, cel mai mare pe care îl organizăm fiind Vestfest. La Lugoj Beer Fest nu vor fi mici, însă vom avea opțiuni de mâncare și băuturi pentru toată lumea grație food truck-urilor care vor veni. Vom avea artiști de renume național, pe care îi vom anunța în curând. La capitolul organizare, vom așeza festivalul în zona la plopi, lăsând liber centrul orașului”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Daniel Lupu, președintele Asociației Festivaluri Pentru Tineri, organizatori ai evenimentului.

RETIM

Deocamdată organizatorii semnează contractele cu trupele care vor urca pe scena festivalului. Vom reveni cu detalii despre afișul Lugoj Beer Fest imediat ce vom afla cine cântă la evenimentul preferat al lugojenilor.

Citiţi mai departe

Administrație

Se strâng semnături pentru contestarea organigramei Primăriei Lugoj

Publicat

în

Sindicatul Liber al Salariaților din Primăria Municipiului Timișoara (SLSPMT) strânge semnături de la angajații Primăriei Lugoj pentru contestarea organigramei, aprobate în ultima ședință a Consiliului local, dar și a hotărârilor de desființarea a mai multor servicii și instituții din municipiu.

Strângerea semnăturilor a început din 30 iunie și va dura până joi, 7 iulie.

„INVITĂM pe TOȚI angajații din Primăria Municipiului Lugoj și din serviciile publice desființate, care doresc să fie reprezentați de sindicat, să semneze TABELUL NOMINAL atasat, în vederea IMPUTERNICIRII sindicatului să CONTESTE, în toate modalitățile prevăzute de lege, ACTELE ADMINISTRATIVE reprezentate de: HCL nr. 263, nr. 264, nr. 265, nr. 266, nr. 267, nr. 268, nr. 269, nr. 270 si nr. 271, toate din data de 27.06.2022, precum si ACTELE SUBSECVENTE emise în temeiul și ca efect al acestor hotărâri”, arată Tiberiu Negrei, președintele Sindicatul Liber al Salariaților din Primăria Municipiului Timișoara.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Vineri, SLSPMT va depune o plângere prealabilă către Consiliul local Lugoj, pentru anularea acestor decizii. Dacă legislativul lugojean nu va da curs acestei solicitări, reprezentanții sindicatului sunt deciși să le atace în instanță.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj așteaptă sesizări despre terenurile cu ambrozie din oraș

Publicat

în

ambrozie-lugoj

Foto Arhiva

Primăria Lugoj anunță că derulează o campanie de creștere a gradului de conștientizare a pericolului răspândirii ambroziei și a efectelor negative asupra sănătății oamenilor.

„Facem un apel către întreaga comunitate pentru implicarea tuturor proprietarilor sau deținătorilor de terenuri, în scopul eradicării ambroziei, pentru un aspect cât mai plăcut al orașului nostru și mai ales, pentru a elimina punerea în pericol a sănătății oamenilor.
Va rugăm sa trimiteți sesizările dumneavoastră scrise la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Biroul Relatii cu Publicul, camera 7 și pe e-mail, la adresa contact@primarialugoj.ro. Vă rugăm să expuneți date reale și cât mai exacte privitor la terenurile infestate”.

Persoanele fizice și juridice au obligația de a efectua lucrări de combatere a ambroziei. În cazul neaplicării de măsurilor de combatere a ambroziei, celor somați li se vor emite avertismente, iar ulterior se vor aplica sancțiuni cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei persoanele fizice, iar cu amenzi de la 10.000 lei la 20.000 lei persoanele juridice.

Pentru ca lucrările de combatere să fie cât mai eficiente, cositul mecanic sau manual trebuie efectuat cât mai aproape de suprafața solului, în vederea distrugerii tuturor ramificațiilor care pornesc din tulpina principală. În caz contrar, se distruge doar tulpina principală, iar restul ramificațiilor se dezvoltă, înfloresc și produc în continuare polen. Se recomandă cositul repetat de 2 -3 ori pe an.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

 

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite