Connect with us

Administrație

Numai la Lugoj se poate asta! Se cauta oameni pentru cinema, locatia nu e nici macar aproape de deschidere

Publicat

în

promovare oras varset program european lugoj cinematograf 3d 16 mai 2014 foto lugojeanul (10)Primăria Lugoj a anunțat deja faptul că s-au început demersurile pentru angajarea a cinci funcționari ce vor veghea la buna desfășurare a proceselor comerciale și tehnice de la cinematograful „Bela Lugosi”, cinematograf recepționat în urmă cu câteva luni. Totuși, deși procedura de angajare a celor 5 noi funcționari a început, opinia publică fiind astfel sub impresia că lucrurile se mișcă și că cinematograful este aproape de deschidere, lucrurile nu stau deloc așa din păcate, locația fiind încă departe de a fi deschisă, după cum LUGOJEANUL.ro vă spunea în articolele trecute.

Meniul zilei, Octavian

Nici măcar inspecția PSI nu a fost încă executată, șeful de la ISU Banat fiind așteptat în următoarea săptămână la Lugoj, când Boldea va reveni în țară din vizita pe care o efectuează în aceste zile în Slovacia și Polonia, pentru a inspecta dacă într-adevăr locația are două uși de ieșire de urgență sau una și dacă poate sau nu să funcționeze din acest punct de vedere extrem de important.

Apoi, la Lugoj sunt așteptați cei de la Consiliul Național al Cinematografiei, care vor inspecta riguros locația și o vor cataloga drept cinematograf sau nu. Într-un final, reprezentanti ai caselor de filme din România vor face de asemenea o vizită locației, pentru a se asigura că aici se pot reda filme și, un lucru și mai important, că închirierea filmelor la Lugoj va aduce și un beneficiu financiar acestora, altfel companiile care închiriază filmele având tot dreptul să refuze contractul, unul dintre motive fiind publicul puțin numeros pe care un oraș ca Lugojul îl poate asigura constant.

Cele cinci posturi se împart între un referent, pentru care candidații vor avea nevoie de studii superioare, un casier cu studii medii, doi operatori imagine cu studii de asemenea superioare și un îngrijitor. Concursurile pentru ocuparea acestor posturi, aprobate deja „la Capitală”, vor începe în cel mai scurt timp, lugojenii așteptând și acum, la aproape trei luni de la recepția lucrării, ca aceasta să se finalizeze și să poată urmări filmele preferate în orașul lor.lugojeanul-news-everywhere,-everytime-banner

RETIM

3 Comments

3 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Cinematograful din Lugoj se redeschide. Data la care vei putea merge la film

Publicat

în

Meniul zilei, Octavian

Cinematograful din Lugoj este primul dintre obiectivele de interes din oraș care se redeschid, la mai bine de un an de când a fost închis din cauza pandemiei de coronavirus. Potrivit administrației locale, locația urmează să fie deschisă pentru public începând cu 1 iunie.

Deocamdată primăria nu a anunțat dacă cinematograful se deschide complet sau la capacitate redusă, însă cert este că în interior lugojenii vor trebui să poarte masca de protecție, dar și să păstreze o distanță de cel puțin un scaun între ei.

Un alt obiectiv important pentru care se decide sau nu redeschiderea este piața ocico de vechituri.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj are 5,5 milioane de lei, din care vrea să cumpere mai multe clădiri din oraș

Publicat

în

Consilierii locali au aprobat alocarea a 5,5 milioane de lei pentru achiziția mai multor imobile din Lugoj. Unul dintre acestea este cel care găzduiește Casa de Cultură a Sindicatelor, unde primarul Claudiu Buciu a declarat că s-a început o corespondență cu marile confederații sindicale, care dețin în proprietate imobilul și se așteaptă răspunsul acestora la oferta Primăriei Lugoj.

Meniul zilei, Octavian

O altă clădire „celebră” și terenul aferent, pe care Primăria ar vrea să și-o treacă  în proprietate este Unitate A, a fostei Intreprinderi Textile Lugoj. Primarul Lugojului spune că, aici, ar urma să funcționeze sediul celor trei noi societăți ale consiliului local: cea de apă și canal, cea de salubritate și cea de administrare a patrimoniului public.

Tot din banii menționați mai sus, primarul mai speră să achiziționeze și clădirile actualei societăți Meridian 22, care sunt în executare silită din cauza datoriilor și vor fi scoase la licitație, clădirile de pe Insula din Cotu Mic, cu care Meridianul a garantat un împrumut bancar, dar și terenurile aferente Școlii Generale nr.1.

 

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Consilierii locali din Lugoj își cumpără tablete de 40 de mii de lei. „Facem economie la hârtie”

Publicat

în

Consilierii locali lugojeni vor avea tablete pe care să-și descarce documentele necesare desfășurării activității din cadrul Consiliului Local Municipal Lugoj. Achiziția acestor tablete se va face cu bani de la bugetul local, la o valoare estimată de 40 de mii de lei. În ședința, de joi, 6 mai, când s-a aprobat bugetul local, un consilier a cerut ca acești bani să fie direcționați către alte cheltuieli. Este vorba despre Paul David, de la USR, care a considerat că fiecare consilier își poate asigura suportul electronic pentru a lucra în sistem online.

Meniul zilei, Octavian

„Acei bani pentru tablete, se pot redirecționa spre altceva, deoarece după cum se vede cu toți ne putem conecta la ședință și să ne citim toate documentele. Din punctul meu de vedere aș prefera ca acei bani să fie cheltuiți pentru altceva, pentru premierea copiilor sau orice altceva”, a spus David.

Viceprimarul Bogdan Blidariu a răspuns solicitării și a spus că decizia fost luată după discuțiile cu mai mulți consilieri locali, care au cerut astfel de dispozitive, acestea urmând să fie folosite și în momentul în care ședințele nu se vor mai ține în sistem online, pentru descărcarea proiectelor de hotărâre și arhivarea lor. În felul acesta se renunță la tipărirea acestora și transmiterea pe suport de hârtie, pentru fiecare consilier în parte. Blidariu a anunțat că grupul de consilieri PNL nu va vota amendamentul lui David. De altfel, acest amendament a fost respins, iar achiziția va fi făcută în zilele următoare.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Consilierii locali votează bugetul pentru anul 2021

Publicat

în

Consilierii locali lugojeni se întâlnesc astăzi, 6 mai, de la ora 14.00, în ședință extraordinară pentru aprobarea bugetului local. Bugetul pentru 2021 este dedicat în mare parte achizițiilor de utilaje și a documentațiilor pentru accesarea de proiecte europene. De exemplu, anul acesta, Primăria va cheltui peste 12,5 milioane de lei pentru documentațiile necesare acestor proiecte și încă 12 milioane de lei pentru achiziția utilajelor, o parte dintre acestea urmând să fie cumpărate în leasing.

Meniul zilei, Octavian

De exemplu vor fi achiziționate: 10 autobuze second-hand, patru microbuze pentru transport școlar, două buldoexcavatoare, trei miniexcavatoare, o volă, un utilaj de curățare a rețelelor de canalizare, un echipament pentru compactarea solului etc.

În privința documentațiilor necesare pentru demararea unor proiecte, administrația locală a prins bani pentru: o nouă stație de epurare, pentru o uzină de apă nouă, pentru extinderea rețelelor de apă și canalizare, pentru reabilitarea clădirilor unor școli și licee în oraș, pentru construcția de școli, grădinițe și creșe, pentru construcția a 12 ateliere și laboratoare pentru școlile profesionale, pentru noul spital, pentru construcția unui complex sportiv la fostul hipodrom, pentru încă o porțiune a șoselei de centură, între strada Buziașului și Caransebeșului, pentru un sens giratoriu pe strada Tapiei și unul la Universitate, pentru o autogară și un depou de autobuze, pentru noul parc industrial de pe str. Timișoarei, pentru un parc fotovoltaic de 60 de hectare, pentru o parcare supraetajată în spatele fostei prefecturi etc.

Sursele de finanțare pentru realizarea acestor obiective, după finalizarea documentațiilor, vor fi bugetul local, finanțările europene și guvernamentale și împrumuturi bancare.

RETIM

În total 30 de milioane de lei vor fi cheltuiți pentru continuarea de lucrări rămase nefinalizate, dar contractate de fosta administrație, și încă 30 de milioane pentru investiții noi. Aici, primarul a dat exemplu reabilitarea rețelelor de apă, realizarea branșamentelor, continuare lucrărilor la PRO Arte, reabilitare pasajul pietonal Mocioni etc.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite