Connect with us

Administrație

Primăria Lugoj a făcut sondaj, și a ieșit bine. Printre participanți, Nicu Bădina, mâna dreaptă a primarului ani la rândul

Publicat

în

Nicu Badina, fost consilier PSD de Lugoj, la un meci de volei dintre CSM Lugoj si Dinamo Bucuresti - Martie 2013

RETIM

Primăria Lugoj a realizat un sondaj, administrația locală dorindu-și să vadă ce cred lugojenii despre serviciile primăriei, despre cum se comportă funcționarii publici cu contribuabilii și despre ce probleme cred aceștia că mai sunt la Lugoj. Contrar așteptărilor, sondajul a ieșit bine pentru primărie. Potrivit administrației locale, 82% dintre cei care au completat sondajul sunt mulțumiți de activitatea funcționarilor și implicit a primăriei din Lugoj. 

Vociferând zi de zi în mediul online cu privire la problemele orașului, lugojenii au rămas mască auzind că sondajul primăriei a fost unul atât de pozitiv pentru administrația locală. La o analiză mai atentă însă, sondajul administrației locale lasă de dorit la capitolul organizare și diversitate.

În realitate, doar 80 de persoane au completat chestionarele. Mai mult decât atât, unele dintre persoanele care le-au completat s-ar putea spune că țin partea primăriei, mai ales că sunt cunoscute ca făcând parte din PSD. Unul dintre cei care au completat chestionarul este nimeni altul decât Nicu Bădina, fost consilier local și actual consilier județean.

“Da, sunt unul dintre cei care au completat chestionarul cu privire la evaluarea ser­vi­ciilor oferite de către funcţionarii publici, a cali­tă­ții co­mu­nicării dintre au­toritatea publică și cetățenii be­neficiari ai serviciilor. O repet aici. Sunt mulţumit de serviciile funcţionarilor publici, de dezvoltare a municipalităţii şi ATÂT”, a scris Bădina, mâna dreaptă a primarului Boldea pentru ani la rândul, într-un comentariu pe Facebook.

Sondajul a fost realizat pe un eșantion de 80 de persoane, adică 0.2% din totalul lugojenilor. Fiind realizat fără să se ceară celor care au completat datele lor de identificare, oricine a putut să îl completeze, astfel că nici acest procent, deja infim de mic, nu poate fi luat în serios. Pentru a putea fi considerat veridic, sondajul trebuia să fie realizat pe un eșantion de cel puțin 1000 de persoane.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

La 1 februarie va avea loc prima concediere colectivă de la Meridian. Câți oameni pleacă acasă

Publicat

în

Consilierii locali lugojeni au fost convocați în ședință extraordinară, joi, 21 ianuarie, pentru a discuta noua organigramă și măsurile de redresare propuse de conducerea societății Meridian 22.

RETIM

În momentul de față, Meridian are 129 de angajați. Aceștia se ocupă de livrarea apei potabile, serviciul de canalizare, activitatea de transport urban și gestionarea patrimoniului locativ al municipiului. În noua organigramă nu se mai regăsesc 30 de angajați. La aceste concedieri se mai adaugă și desființarea unor posturi vacante. Este vorba despre șapte locuri de muncă pentru muncitori și patru pentru personalul din birouri.

Pentru ca să limiteze numărul persoanelor concediate, conducerea Meridian 22 a anunțat că a luat o serie de măsuri. De exemplu, paza obiectivelor societății se va face cu proprii angajați și nu va mai fi plătită altor societăți. Se vor reduce cheltuielile cu protocolul și publicitate, dar și cheltuielile pentru combustibil. O altă serie de măsuri, la care s-au angajat cei din conducerea Meridian 22, se referă la recuperarea creanțelor societății, creșterea producției fizice facturate prin intensificare campaniei de montare a apometrelor dar și atragerea de lucrări executate pentru persoane fizice și juridice.

Dacă planul de reorganizare propus de conducerea Meridian 22 primește votul Consiliului Local Municipal, concedierea colectivă se va face începând cu 1 februarie.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj trebuie să acopere un deficit de peste 15 milioane de lei

Publicat

în

Primăria Lugoj trebuie să acopere deficitul secțiunii de dezvoltare pentru anul 2020, din excedentul bugetar al anului 2019, în valoare de peste 15,4 milioane de lei.

RETIM

„Deficitul vine din faptul că s-au cheltuit sume din fondul de rulment, care este un fel de credit propriu, de pe un an pe altul, cauzat de faptul că instituția nu a cheltuit banii alocați în anul curent. Orice cheltuială făcută din fondul de rulment este considerată deficit”, ne-a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

Din cauză că administrația Boldea nu a cheltuit toți banii de la bugetul local, în ultimii ani, fondul de rulment a ajuns la aproximativ 80 de milioane de lei.

Citiţi mai departe

Administrație

Transfer de urgență. Cele 274 de locuințe aflate în administrarea Meridian 22 vor trece la Primărie

Publicat

în

Întregul fond locativ, aflat acum în administrarea SC Meridian 22 SA, va fi preluat de către Primăria Lugoj. Consilierii locali au fost convocați în ședință extraordinară, pentru data de 21 ianuarie, când vor decide transferul fondului locativ. Demersul vine după ce Meridian a cerut schimbarea organigramei și diminuarea posturilor, pentru reducerea cheltuielilor. Din organigrama societății dispare structura care răspundea de gestionarea fondului locativ.

RETIM

„Societatea comercială Meridian 22 SA, prin adresa numărul 57, propune spre analiză și aprobare Consiliului Local al Municipiului Lugoj o nouă organigramă și un nou statut de funcții, urmare a situației dificile pe care o traversează, prin intermediul noi structuri urmărindu-se realizarea unor economii importante fără a fi afectate activitățile de livrare apei potabile și a serviciilor de canalizare. Se remarcă, în noua organigramă, că nu se mai regăsește personalul care să deservească activitatea de administrare a fondului locativ, care cuprinde un număr de 274 de imobile cu destinație de locuit și 13 spații cu altă destinație”, arată arhitectul-șef, Dinel Maziliu, în referatul transmis Consiliului Local al Municipiului Lugoj.

Maziliu recomandă ca Direcția de Urbanism a Primăriei Lugoj să preia până la 1 aprilie fondul locativ al municipiului.

 

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite