Connect with us

Actualitate

Primăria face apel la lugojeni să respecte noile reglementări și recomandări

Publicat

în

FOTO eyeinthesky.rio

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că în conformitate cu ORDONANȚA MILITARĂ nr. 2 din 21 martie 2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, începând din data de 23 martie, pe teritoriul municipiului Lugoj se vor aplica următoarele măsuri:

RETIM

Se suspendă temporar activitatea în cabinetele de medicina dentară. Prin excepție, sunt permise intervențiile stomatologice de urgență;
Se suspendă temporar activitățile de comercializare cu amănuntul, a produselor și serviciilor, în centrele comerciale în care își desfașoară activitatea mai mulți operatori economici, cu excepția vânzării produselor alimentare, veterinare sau farmaceutice și a serviciilor de curățătorie;
Se limitează circulația în afara locuinței – prin evitarea formării oricărui grup de persoane cu un numar mai mare de 3 persoane care nu locuiesc împreună.
Se recomandă ca în intervalul orar 06:00 – 22:00,  circulația persoanelor în afara locuinței să se efectueze numai pentru următoarele motive:

a)Deplasarea în interes profesional, între locuință și locul de desfășurare a activității profesionale;

  1. b) Deplasarea pentru asigurarea de bunuri care acoperă necesitățile de bază ale persoanelor și animalelor de companie;
  2. c) Deplasarea pentru asistența medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță;
  3. d) Deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces;
  4. e) Deplasări scurte, în apropierea locuinței, legate de activitatea fizică individuală a oamenilor și nevoile animalelor de companie.

In intervalul orar 22.00 – 06.00, circulația persoanelor în afara locuinței este permisă numai pentru motivele menționate anterior.

Pe teritoriul municipiului respectarea acestor restricții va fi asigurată de către Poliția Municipiului Lugoj, Poliția Locală Lugoj și Jandarmeria Lugoj.
Astfel, pentru verificarea motivului deplasării în interes profesional sau personal, persoanele sunt obligate să prezinte, legitimația de serviciu, adeverința eliberată de angajator sau o declarație pe propria răspundere.

Modelul declarației pe propria răspundere poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Municipiului Lugoj.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Flux de vaccinare anti-coronavirus special dedicat profesorilor la Lugoj

Publicat

în

RETIM

Un flux de vaccinare special dedicat cadrelor didactice va fi operațional la Lugoj, din luna februarie, au anunțat cei de la Direcția de Sănătate Publică. Centrul va face parte dintr-un total de trei puncte de vaccinare la nivel județean deschise doar pentru profesori, care ar urma să se întoarcă la catedră din 8 februarie.

“Ca și măsură de prevenire împotriva răspândirii virusului SARS COV 2 în randul cadrelor didactice și al elevilor, au fost alocate județului Timiș 3 fluxuri noi de vaccinare exclusiva a personalului din acest domeniu, care vor fi operaționale incepand cu prima decada a lunii februarie”, au precizat cei de la DSP Timiș.

Celelalte două fluxuri vor funcționa la centrele de vaccinare ISHO Timișoara. Potrivit unor declarații ale directorilor de școli și licee din Lugoj, profesorii lugojeni sunt dispuși și nu prea să se imunizeze. Conform ultimelor decizii ale autorităților, școlile ar urma să se deschidă începând cu 8 februarie, în toată țara.

Citiţi mai departe

Actualitate

Deșeurile voluminoase din zona 0 a județului Timiș pot fi predate gratuit la containerele speciale RETIM

Publicat

în

În perioada 25 ianuarie – 23 martie are loc o nouă campanie derulată de RETIM Ecologic Service SA și ADID Timiș pentru colectarea gratuită a deșeurilor voluminoase din zona 0 a judeţului Timiş în localitățile Lugoj, Buziaș, Recaș, Balinț, Bara, Belinț, Bogda, Boldur, Brestovăț, Chevereșu Mare, Coşteiu, Criciova, Darova, Găvojdia, Ghizela, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare și Victor Vlad Delamarina.

RETIM

CINE poate preda deşeuri voluminoase

Cetățenii din localităţie menţionate mai sus pot depune prin aport voluntar deșeurile voluminoase în containerele special puse la dispoziție în punctele de colectare și între orele menționate în tabelul de mai jos.

CE se poate preda în cadrul acestei campanii
DEŞEURILE VOLUMINOASE sunt:
⦁ mobilier, comode, mese de cafea, de toaletă, decorative
⦁ mese de scris pentru copii, rafturi, etajere, etajere metalice
⦁ covoare, carpete, preșuri
⦁ canapele, paturi, dulapuri, birouri, scaune, banchete,saltele
⦁ oale
⦁ ceasuri
⦁ perdele, draperii
⦁ dulapuri de baie, suporturi prosoape
⦁ lustre, tablouri
⦁ obiecte sanitare, căzi, vase de toaletă, robineți, cabine de duș, suporturi, baterii sanitare, chiuvete, bideuri, capace vase de toaletă, lavoare, rezervoare de apă pentru vase de toaletă
⦁ obiecte mari de folosință îndelungată precum : calorifere fontă, calorifere aluminiu, uși, tocuri de uși şi tocuri de geamuri, etc

ATENŢIE! Deșeurile voluminoase nu trebuie amestecate cu alte categorii de deșeuri (reziduale, reciclabile, de construcții, etc.).
ATENŢIE! Nu se colectează în cadrul acestor campanii deșeurile electrice și electrocasnice (televizoare, mașini de spălat, frigidere, computere, etc.)!

Deșeurile voluminoase se păstrează în gospodărie până în momentul aducerii voluntare la punctul de colectare și nu se depun pe domeniul public în afara programului de colectare.

UNDE şi CÂND se pot preda deşeurile voluminoase aflati din tabelul de mai jos

Detalii despre efectuarea acestor campanii pe www.retim.ro si www.adidtimis.ro/stiri.

De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Citiţi mai departe

Actualitate

Primăria Lugoj caută personal medical pentru centrele de vaccinare

Publicat

în

Având în vedere prevederile O.U.G. nr.3 din 15 ianuarie 2021 privind unele măsuri pentru recrutarea şi plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID-19 şi stabilirea unor măsuri în domeniul sănătăţii, pentru implementarea eficientă a campaniei de vaccinare împotriva COVID-19, Municipiul Lugoj invită personalul medico-sanitar și registratorii medicali (operatori date) să-şi exprime intenția de a face parte din echipele care vor desfășura activitate la Centrele de vaccinare împotriva Covid-19 nr.1 și nr.2, amenajate la Sala de sport “Lavinia Miloșovici” Lugoj, str. Caransebeșului nr. 2B.
Activitatea Centrelor de vaccinare împotriva Covid-19 Lugoj se va desfășura după următorul program: luni – sâmbătă, 0800-2000.
Personalul medico-sanitar implicat în activitatea de vaccinare trebuie să își exercite profesia cu respectarea Legii nr.95/2006 și a OUG nr.144/2008.
Echipele centrelor de vaccinare Covid-19 pot fi compuse din medici din specialitățile epidemiologie, medicină generală, medicină şcolară, medicină de familie şi alte specialități, medici rezidenți, asistenţi medicali şi registratori medicali (operatori date).
Persoanele interesate își vor exprima intenția, printr-o cerere scrisă transmisă pe adresa de e-mail contact@primarialugoj.ro sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Lugoj – Biroul relații cu publicul, specificând și perioadele de timp în care pot presta serviciile (zile disponibile și interval orar).
Modalitatea și documentele necesar a fi depuse în vederea încheierii contractelor de prestări servicii se vor stabili în perioada următoare și vor fi aduse la cunoștința celor interesați prin intermediul site-ului www.primarialugoj.ro și presa locală.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite