Connect with us

Actualitate

RETIM lansează un apel la responsabilitate socială

Publicat

în

În contextul stării de ugenţă din Romania, compania RETIM Ecologic Service SA continuă activitatea în mod obişnuit şi luând toate măsurile posibile pentru protejarea sănătăţii angajaţilor săi, asigurând astfel continuitatea serviciilor de colectare a deşeurilor menajere în zonele sale 0 şi 1 în judeţul Timis.

RETIM

Echipele de colectare RETIM depun eforturi deosebite pentru a asigura respectarea orarelor obişnuite de colectare a deşeurilor şi ,astfel, programele şi orarele de colectare rămân, deocamdată, neschimbate.

Deşi s-au luat măsuri de siguranţă pentru protejarea echipajelor, acestea sunt expuse zilnic riscului de îmbolnăvire. Compania RETIM face un apel către cetăţeni să nu le expună la pericole prin contact direct sau prin nerespectarea măsurilor de igiena şi de colectare separata.

RETIM doreste pe această cale să reamintească clienţilor că în afara de a fi o obligatie legala, colectarea separata a deşeurilor şi depozitarea acestora numai în recipientele desemnate este în aceste zile şi o dovadă de responsabilitate, solidaritate şi spirit civic.

Deşeurile reciclabile se vor separa de cele reziduale şi se vor depozita numai în recipientele aferente astfel:

– deşeurile/ambalajele reciclabile din hartie şi carton, plastic şi metal în pubela sau sacul galben (în lipsa sacului galben se acceptă în aceasta perioadă orice sac transparent, care va fi ridicat doar dacă conţine numai deşeuri reciclabile)

– ambalajele de sticlă în clopotele stradale verzi

– deşeurile reziduale în pubela neagră

Este esenţial în această perioadă ca asociaţiile de proprietari să gestioneze corect volumul de deşeuri şi să nu depoziteze cantităţi în afara recipientelor. Dorim să protejam echipele RETIM prin evitarea colectării unor deşeuri ce nu sunt depozitate în recipiente, pentru a evita riscurile suplimentare ce le-ar presupune încărcarea manuală a deşeurilor. Orice contact suplimentar pune în pericol sănătatea echipajelor şi posibilitatea RETIM de a continua serviciul de colectare fără întreruperi.

De asemenea, in aceasta perioadă este foarte importantă renunţarea la manipularea banilor cash. RETIM a pus la dispoziţia clienţilor posibilitatea solicitării facturii în format electronic şi a plăţii online a facturilor. Acestea sunt disponibile pe website-ul RETIM in sectiunea Contul meu si E-factura (https://retim.ro/contul-meu/, https://retim.ro/efactura/). Facturile se mai pot plăti simplu si atunci cand se fac cumpărăturile esentiale la supermarket-urile sau magazinele care au puncte PayPoint sau Payzone.

Plata la timp a facturilor pentru serviciile de salubrizare este imperativă şi necesară pentru continuitatea serviciului.

„Monitorizăm îndeaproape evoluția situației și schimbările care apar din partea autorităților statului. Este posibil să implementăm noi procese sau modalități de lucru pe măsură ce vor fi necesare. Dorim să vă protejăm pe dumneavoastră și pe cei apropiați si va rugăm să ne protejaţi şi dumneavoastră pe noi prin separarea corectă a deşeurilor şi prin depozitarea acestora numai în recipiente. Avem situaţii, în special în zona de blocuri, în care angajaţii noştri trebuie să colecteze deşeurile manual, de lângă pubele, de lângă containere sau de pe asfalt. Aceasta activitate îi expunde şi mai mult la riscul de contaminare: solicităm sprijinul dumneavoastră, al cetăţenilor, rugându-vă insistent să depuneţi deşeurile doar în recipiente”, a declarat Dan Pascu, Director General Marketing Economic RETIM .

RETIM doreşte să anunţe pe această cale că va păstra deschise centrele de colectare deşeuri din Timişoara însă va reduce interacţiunea dintre angajati şi cetăţenii care vor depune deşeuri.

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.  În plus,  operatorii serviciului nostru de call-center vă stau la dispozitie la numărul +40 374 885 692 de luni până vineri între orele 07.00 – 19.00.

 

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Primăria Lugoj caută personal medical pentru centrele de vaccinare

Publicat

în

Având în vedere prevederile O.U.G. nr.3 din 15 ianuarie 2021 privind unele măsuri pentru recrutarea şi plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID-19 şi stabilirea unor măsuri în domeniul sănătăţii, pentru implementarea eficientă a campaniei de vaccinare împotriva COVID-19, Municipiul Lugoj invită personalul medico-sanitar și registratorii medicali (operatori date) să-şi exprime intenția de a face parte din echipele care vor desfășura activitate la Centrele de vaccinare împotriva Covid-19 nr.1 și nr.2, amenajate la Sala de sport “Lavinia Miloșovici” Lugoj, str. Caransebeșului nr. 2B.
Activitatea Centrelor de vaccinare împotriva Covid-19 Lugoj se va desfășura după următorul program: luni – sâmbătă, 0800-2000.
Personalul medico-sanitar implicat în activitatea de vaccinare trebuie să își exercite profesia cu respectarea Legii nr.95/2006 și a OUG nr.144/2008.
Echipele centrelor de vaccinare Covid-19 pot fi compuse din medici din specialitățile epidemiologie, medicină generală, medicină şcolară, medicină de familie şi alte specialități, medici rezidenți, asistenţi medicali şi registratori medicali (operatori date).
Persoanele interesate își vor exprima intenția, printr-o cerere scrisă transmisă pe adresa de e-mail contact@primarialugoj.ro sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Lugoj – Biroul relații cu publicul, specificând și perioadele de timp în care pot presta serviciile (zile disponibile și interval orar).
Modalitatea și documentele necesar a fi depuse în vederea încheierii contractelor de prestări servicii se vor stabili în perioada următoare și vor fi aduse la cunoștința celor interesați prin intermediul site-ului www.primarialugoj.ro și presa locală.

RETIM

Citiţi mai departe

Actualitate

Un ambulanțier din Lugoj a murit după ce s-a infectat cu coronavirus

Publicat

în

Serviciul de Ambulanță al Județului Timiș a anunțat astăzi, că unul dintre ambulanțierii din Lugoj a murit, după ce s-a infectat cu coronavirus. Nicolae Pantalia împlinise, în 15 ianuarie, 56 de ani.

RETIM

„De astăzi SAJ Timiș, a devenit mai sărac, a pierdut un coleg, un prieten, un om, a cărui absență va fi mereu resimțită. COVID-19 este UN ADEVĂR , DIN NEFERICIRE UNUL UCIGAȘ, FERIȚI-VĂ DIN CALEA LUI!”, au postat cei de la Ambulanța Timiș, pe pagina lor de socializare.

Colegii săi spun că s-au rugat pentru însănătoșirea lui Nicu, însă, astăzi, au primit vestea tristă.
„Am sperat, ne-am rugat pentru însănătoșirea lui, dar acest cumplit virus a fost mai puternic și l-a smuls dintre noi. Îl vom păstra pe mai departe în amintirea noastră. Dumnezeu să-l ierte și să-i primească sufletul în grădina sa”, au mai scris aceștia.

Citiţi mai departe

Actualitate

Eșec la Lugoj în prima zi de vaccinare COVID -19, din etapa a doua. De ce au stat oamenii la coadă

Publicat

în

FOTO Arhiva

A început și la Lugoj vaccinarea persoanelor din etapa a doua. Cum pe platforma de vaccinare apar trei centre, înscrierile permise au fost pentru cele trei fluxurile de vaccinare. Din păcate, la Lugoj funcționează, în momentul de față, doar un centru, la spital. Încă două, care sunt pregătite la Sala de sport „Lavinia Milosevici” nu au fost deschise încă, ceea ce a dus la o situația neplăcută. La centrul de la spitalul din Lugoj, zeci de persoane au așteptat să le vină rândul la vaccinare, personalul nu a reușit însă să facă față la toate programările.

RETIM

Ionuț Cocoș, directorul unității medicale din Lugoj a transmis că toate persoanele înscrise vor fi vaccinate.

„Vom face eforturi ca toate persoanele înscrise pe platformă să fie vaccinate. Dacă situația o impune, o să fie contactate telefonic pentru reprogramare în timp util. Pentru orice informații suplimentare, oamenii ne pot suna la 0786.397.206”, ne-a transmis conducerea Spitalului „Dr. Teodor Andrei”.

Cele două centre de la Sala de sport „Lavinia Milosovici”, ar urma să fie deschise la sfârșitul săptămânii, atunci când vor avea asigurat și personalul necesar.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite