Fidelity by Iulius Mall

Primăria analizează două oferte pentru mutarea activității, pe perioada reabilitării clădirii

Primăria Lugoj este în căutarea unui sediu în care să funcționeze aproximativ un an de zile, perioadă în care clădirea actuală va intra într-un amplu proiect de reabilitare termică. Primarul interimar, Bogdan Blidariu, spune că momentan se face o cercetare a locurilor care ar putea găzdui o asemenea activitate.

Publicitate

„În primul rând, trebuie să se finalizeze licitația pentru eficientizarea energetică a clădirii. Aceasta este o etapă esențială, care posibil să mai dureze patru-cinci luni. Un aspect important al relocării este găsirea unui nou spațiu care să poată găzdui întreaga activitate a primăriei. Am studiat piața și avem două oferte: una pentru sediul fostei prefecturi, cu un preț de 11 euro pe metru pătrat, și alta pentru blocul ButanGas, de pe str. Timișoarei, cu un preț de 12 euro. Va fi formată o comisie de negociere a Consiliului Local, care va discuta aceste oferte pentru a obține cel mai bun preț, analizând totodată cât de potrivite sunt aceste spații. Prețurile includ toate cheltuielile, inclusiv cele de salubrizare a spațiilor,” a explicat primarul.

Reprezentanții Primăriei spun că este necesar un spațiu cu o suprafață între 800 și 1.000 de metri pătrați pentru a-și desfășura activitatea în bune condiții. Aceștia adaugă că, până în prezent, nu au fost identificate alte clădiri care să ofere această suprafață necesară.

1 comments
  1. Asemenea preț pentru metru pătrat închiriat în Lugoj Nu reflecta nivelul de trai al orașului. Sunteți mari mafioți. Activitatea voastră ar merita mutată un an în Noul Bazar!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul SUBSCRIBE, confirmi că ai citit și ești de acord cu politica noastră GDPR și Termen și condiții
Publicitate