Connect with us

Actualitate

Lugojean în stare gravă după ce a plonjat cu motocicleta într-o mașină care i-a tăiat calea

Publicat

în

Un lugojean de 31 de ani, angajat al unității militare din Lugoj, se află în stare gravă la spitalul județean din Timișoara după ce a suferit un accident rutier. Aflat pe motocicletă, acesta a plonjat prin geamurile din față ale unei mașini de tip 4×4 care i-a tăiat calea. 

RETIM

Nefericitul eveniment rutier s-a întâmplat vineri după-masa, pe o stradă din cartierul Cotu Mic. La fața locului au venit imediat ambulanța și pompierii. Tânărul a fost imediat dus la spital, după care o altă ambulanță l-a transferat la Timișoara, acolo unde medicii vor încerca să îl salveze.

Tânărul este pasionat de motociclete, iar vestea că a suferit un accident rutier atât de grav a venit ca un trăsnet pentru amicii lui, aceștia știindu-l ca fiind extrem de prudent. Pe numele șoferului, un tânăr tot de 31 de ani, a fost deschis un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Până și ministrul recunoaște: „Autostrada Lugoj-Deva, o rușine națională!”

Publicat

în

Autostrada Lugoj-Deva a fost inaugurată în 2017, de la Timișoara până la Margina, însă ultimii șase ani au fost marcați de stagnare și neîndeplinirea promisiunilor de extindere și finalizare. Cu toate că s-au alocat resurse financiare și s-au prezentat proiecte, autostrada rămâne neacoperită între comunele Margina și Holdea, ceea ce forțează șoferii să coboare de pe autostradă și să o ia pe drumurile locale pe o distanță de aproximativ 14 kilometri.

Sorin Grindeanu a arătat la Digi 24 că, în unele zile de vară, traficul a fost atât de aglomerat încât s-a ajuns să se aștepte peste o oră la sensul giratoriu de la Margina. Grindeanu spune că aceste întârzieri sunt legate de un aspect aparent bizar: tunelurile pentru ursi care trebuiau construite în conformitate cu Autorizația de Mediu.

RETIM

„Au fost zile peste vară, venind dinspre Timișoara spre București, unde s-a stat peste o oră la descărcarea și la sensul giratoriu de la Margina. E o rușine, e absolut o rușine națională. S-a ajuns în această situație, și îmi asum ceea ce spun, pentru că știu foarte bine situația. În 2017, eram prim-ministru în acele prime șase luni și era un ministru al Transporturilor atunci, cred că Răzvan Cuc, și l-am întrebat ce se întâmpla cu această bucată. El a spus că trebuie să construim pasaje pentru urși. Sigur, eu am chemat în acea perioadă pe toți cei de la Romsilva, de la AJVPS-urile locale să îi întreb dacă există, totuși, urși în zonă. Cert este că trebuiau construite aceste pasaje pentru urși, neavând urși. Am ajuns în situația, când am preluat mandatul, la sfârșitul anului 2021, cu acest proiect trecut în PNRR și e foarte bine că a fost trecut, să ținem licitația, să se poată construi acești km și cu pasaje de urși. Am reușit să semnăm contractul. În această toamnă se termină faza de proiectare și sunt convins că se va intra la faza de execuție. Faptul că se termină în această toamnă faza de proiectare și va începe execuția, asta ne duce în situația de a fi cât se poate de optimiști că prin finanțarea de la PNRR se termină acest lucru”, a adăugat Grindeanu.

Cu toate acestea, au apărut și alte obstacole pe parcurs. Una dintre acestea este o pădure de 18 hectare care se întinde pe o porțiune de 2 kilometri din traseul autostrăzii între Margina și Holdea. Pentru a continua lucrările, este necesară scoaterea acestei păduri din fondul forestier și defrișarea ei, o acțiune care necesită un ordin de ministru, ceea ce adaugă și mai multă birocrație procesului.

 

Citiţi mai departe

Actualitate

Polițiștii continuă să prindă șoferi beți și drogați pe străzile din Lugoj

Publicat

în

La data de 01 octombrie, în jurul orei 17:50, polițiștii municipiului Lugoj au depistat un tânăr, în vârstă de 22 de ani, în timp ce conducea un autoturism pe strada Ștrandului, din Lugoj. În urma verificărilor efectuate de către polițiști în bazele de date, s-a constatat faptul că, tânărul nu posedă permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule. Totodată, s-a constatat faptul că autovehiculul avea montate numere de înmatriculare false.

În urma testării cu aparatul DrugTest a tânărului de 22 de ani, au reieșit indicii cu privire la posibila prezență a substanțelor psihoactive.

RETIM

„Menționăm că aceasta nu reprezintă probă în cadrul dosarului penal, tânărul fiind condus la o unitate spitalicească, pentru recoltarea de probe biologice, în vederea stabilirii cu exactitate a consumului unor substanțe interzise. În cauză, a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul de către o persoană care nu posedă permis de conducere, punerea în circulaţie sau conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul cu număr fals de înmatriculare și conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sub influența substanțelor psihoactive”. au transmis reprezentanții IPJ Timiș.

În urma probatoriului administrat în cauză, tânărul a fost reținut pentru 24 de ore, fiind introdus în Centrul de Reținere și Arestare Preventivă din cadrul I.P.J. Timiș.

~

La data de 01 octombrie a.c., în jurul orei 19:25, polițiștii municipiului Lugoj au depistat un bărbat, în vârstă de 32 de ani, în timp ce conducea un autoturism pe strada Ion Huniade, din Lugoj.

În urma verificărilor efectuate de către polițiști în bazele de date, s-a constatat faptul că, bărbatul nu posedă permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule.

De asemenea, conducătorul auto a fost testat cu aparatul alcooltest, iar rezultatul a indicat faptul că acesta se afla sub influența băuturilor alcoolice, având o alcoolemie de 1,16 mg/l alcool pur în aerul expirat.

În cauză, a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul de către o persoană care nu posedă permis de conducere și conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sub influența substanțelor alcoolice.

Citiţi mai departe

Actualitate

Șefi noi la Poliția Municipiului Lugoj. Se schimbă și conducerea Poliției Buziaș

Publicat

în

FOTO Arhiva

Începând cu data de 1 octombrie, noi modificări semnificative vor avea loc la conducerea Poliției din Lugoj. Comisarul-șef Alin Popa va prelua comanda Poliției Lugoj. Alin Popa a condus Poliția Orașului Buziaș și a mai ocupat, în trecut, poziția de șef al Secției 4 din Timișoara.

Comisarul-șef Marius Rus va deveni adjunctul lui Alin Popa. Rus are o vastă experiență ca polițist și a ocupat anterior poziția de șef al Biroului economic din cadrul Poliției Municipiului Lugoj. De asemenea la conducerea Poliției Buziaș va ajunge comisarul-șef Cristian Dimofte, cel care a condus provizoriu Poliția Lugoj, după ce l-a înlocuit pe Cristian Gîrbovan.

RETIM

Toată această rocadă, a fost cauzată de schimbarea lui Gîrbovan din fruntea Poliției Lugoj, ca urmare a acțiunii penale inițiate de Parchetul Militar de pe lângă Tribunalul Militar Timișoara împotriva sa. (despre care am scris aici)

Citiţi mai departe

Actualitate

Carnea, lactatele și mașinile nu vor fi interzise la Lugoj! Fake news-ul care crează isterie pe rețelele sociale

Publicat

în

Veridica.ro, o publicație specializată în monitorizarea, analiza și demontarea campaniilor de fake news, dezinformare și manipulare din Europa Centrală și de Est demostrează cât de falsă este știrea care circulă în ultima vreme pe mai multe site-uri, privind interzicerea cărnii, lactatelor și mașinilor în mai multe orașe din România, printre care și Lugoj.

Jurnaliștii de la Veridica.ro, califică știrile respective drept un Fake News, care ține din categoria „teoriei conspirației” și a „ocultei mondiale”. În articolele respective apare informația că „mai multe orașe din România plănuiesc să elimine carnea, lactatele și mașinile. 100 de orașe au format o coaliție, numită C40, care și-a stabilit ca țintă pentru 2030 0 consum de carne, 0 consum de lactate, 3 articole vestimentare noi de persoană pe an, 0 vehicule private deținute, un zbor pe distanță scurtă de persoană la fiecare 3 ani. Pe lista orașelor ce urmăresc îndeplinirea agendei Forumului Economic Mondial se numără: Aiud, Alba Iulia, Bârlad, Botoșani, Brașov, Buzău, Câmpina, Cluj Napoca, Constanța, Iași, Lugoj, Moinești, Petroșani, Pitești, Suceava, Tulcea, Zalău”, arată sursa citată.

RETIM

Veridica arată că C40 este un organizaţie de orașe din întreaga lume, care se concentrează pe combaterea crizei climatice și pe acțiunile urbane care pot reduce emisiile de gaze cu efect de seră, sporind în același timp sănătatea, bunăstarea și oportunitățile economice ale rezidenților urbani. Organizaţia a realizat un studiu despre „Viitorul consumului urban într-o lume de 1,5°C” în 2019, adică anterior lansării iniţiativei Marea Resetare, iar autorii şi finanţatorii săi sunt evidenţiaţi cât se poate de clar pe ultima pagină: C40, Arup şi Universitatea din Leeds, cu finanţare din partea Arup, Universităţii din Leeds şi Citi Foundation.

„Studiul evidențiază sectoarele economice urbane care contribuie în mod semnificativ la emisiile de dioxid de carbon, și calculează schimbările necesare din fiecare sector care ar putea reduce impactul consumului urban, în conformitate cu limitarea încălzirii globale la 1,5 grade Celsius. Raportul face referire la șase categorii de activităţi în care orașele ar putea reduce consumul pentru a atenua schimbările climatice, iar autorii modelează două exemple de intervenții, în care oamenii îşi limitează sau elimină complet consumul de alimente de provenienţă animală, reduc numărul articolelor de îmbrăcăminte noi cumpărate într-un an sau renunţă la călătoriile cu autoturismul propriu în favoarea transportului în comun. În esenţă, studiul este mai degrabă o analiză a emisiilor bazate pe consum în orașele membre C40, nu un plan pe care acestea sunt obligate să-l adopte”, spun cei de la Veridica.ro

Toate argumentele le găsiți pe Veridica.ro

Citiţi mai departe

Cele mai citite