Conform unui clasament actualizat zilele trecute de cei de la Facebrands.ro, care se ocupă cu studiul paginilor de Facebook și a datelor demografice de pe site-ul de socializare privind România, Lugojul se numără printre cele mai puțin active orașe din țară, când vorbim despre activitatea pe rețeaua numărul unu din lume. Orașul nostru ocupă locul 51 în topul realizat de Facebrands, fiind înaintea unor orașe precum Turda, Petroșani sau Dej, în același timp fiind declasat de Mangalia, Câmpina sau Tecuci.
Din 5.627.640 (96,85%) de utilizatori de Facebook înscriși din România, care și-au setat și orașul din care provin, în total fiind înscrise 5.810.420, 268.720 (4,78%) sunt din județul Timiș, care clasează județul nostru pe locul 4 în raportul pe țară, după București (Ilfov), Cluj și Iași.
Timișoara, capitala județului, are 226.600 de utilizatori pe Facebook, iar la Lugoj, nu mai puțin de 15.860 de persoane, adică 5,84 procente din totalul de locuitori din Timiș, și-au făcut cont pe rețeaua de socializare.
Lugojenii prezintă cel mai mult interes pentru fotografii, acestea fiind cele mai folosite unelte de pe rețea din orașul nostru. Printre alte obiecte puse la dispoziție de Facebook, care sunt căutate de locuitorii din orașul de pe Timiș, se găsesc paginile trupelor și artiștilor din muzică, paginile filmelor, ale site-urilor de știri, ale echipelor sportive și ale unor politicieni și persoane influente sau prezentatori de televiziune.
Facebook.com este a doua cea mai accesată pagină de internet din lume, după Google.com, volumul de utilizatori ai rețelei ajungând la incredibilul număr de 1.000.000.000 de utilizatori.