Connect with us


Administrație

Kaufland la Lugoj, mit sau realitate

Publicat

în

kaufland la lugojBun, hai sa lamurim acum, aici si de tot ultima si cea mai tare barfa posibila din orasul nostru, pentru ca toata lumea ma intreaba daca e adevarata sau nu si nimeni nu pare sa aiba alte informatii sau sa publice ceva pe tema care, aparent, arde tare in Lugoj. Umbla vorba deci ca ar veni in oras cei de la Kaufland, care au mai vrut in trecut sa construiasca un magazin aici, dar care ba n-au gasit loc in oras, ba nu au putut sa-si puna sandramaua pe strada Timisorii, prietenii stiu de ce, ba au vrut sa faca un stadion in Dealul Viilor, doar ca sa poata sa il darame pe cel de pe strada Caransebesului si sa isi puna magazinul acolo. Pana la urma, dusi au fost si nu s-a mai auzit nimic de ei.

PMP

Pana acum cateva zile, cand de la un grup de oameni s-a imprastiat un zvon care e acum aproape in tot orasul, cum ca supermarketul ar urma sa se construiasca, unii spun chiar pana la Craciun, in oras. Vehiculata ar fi o zona de pe strada Timisorii, unele voci spunand ca s-ar dori construirea supermarketului acolo unde pana acum cateva saptamani a functionat o tipografie. Odata cu inchiderea acesteia, zvonul se potrivea perfect cu deschiderea acestui magazin de mare capacitate tocmai pe strada de la intrarea in oras, locatia si suprafata pe care nemtii ar fi cumparat-o fiind intr-adevar ideale pentru un asemenea proiect.

USR

Boldea nu mi-a zis nimic, de fapt a ramas surprins ca cei de la Kaufland vor sa vina in oras si ca nimeni nu l-a instiintat si pe el, un pustiulica de 21 de ani cu un blog (pe atunci site, ce vremuri) fiind cel onorat sa o faca. „Nu stiu nimic, sincer, acum aflu si eu, dar e bine, se fac locuri de munca si asta nu e rau niciodata”, a spus primarul orasului marti. Mai departe, cei de la Kaufland mi-au scris pe email un raspuns cu privire la problema, spunand ca pana la data trimiterii acestuia nu au cumparat niciun teren in municipiul Lugoj.

Sa recapitulam: stim ca tipografia pe care se crede ca se doreste deschiderea magazinului s-a inchis, asta este singurul lucru care s-a intamplat cu adevarat si care este verificat. In rest, nu stim mare lucru, decat ca mai multe persoane, printre care si oameni cu o oarecare influenta in oras, ar fi povestit altor persoane ca cei de la Kaufland au fost deja la Lugoj, unde au masurat, au discutat si au pus la cale planuri mari. Insa pana la proba contrarie, eu personal iau de bun raspunsul oficial, care poate este si el dat cu lac si protejat din cauza clauzelor de confidentialitate, si cred totusi ca materializarea unui magazin Kaufland la Lugoj ramane, cel putin pentru 2014, la stadiul de mit si de vis frumos pentru fanii francizei nemtesti sau pentru cei care s-au saturat de saptamanile tematice de la Lidl si de produsele care nu se schimba niciodata, macar prin eticheta lor, de la restul supermarketurilor din municipiul de pe Timis.

12 Comments

12 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Derapaj al fostei administrații în proiectul autobuzelor electrice. Ce trebuie să facă Lugojul urgent

Publicat

în

Noua administrație a Lugojului s-a trezit cu o altă problemă, lăsată moștenire, în unul dintre cele mai mari proiecte cu finanțare europeană în care este implicat municipiul. Este vorba despre achiziționarea celor 81 de autobuze electrice, de către Ministerul Dezvoltării, pentru mai multe orașe din România.

PMP

Nouă dintre acestea, plus stațiile de încărcare, ar urma să ajungă la Lugoj. Numai că, în momentul de față, nu există un depou unde să fie parcate aceste autobuze și nici o locație disponibilă pentru stațiile de încărcare. Primarul Claudiu Buciu spune că fosta administrație a prevăzut ca noile autobuze și stațiile de încărcare să fie duse în curtea societății Meridian, lucru care nu este posibil.

USR

„Problemele noastre sunt legate de faptul că nu s-a prevăzut existența unui depou în acest proiect, pe de-o parte. Pe de altă parte, locul principal de încărcare a acestora a fost stabilit în curte la Meridian, societate care are imobilele ipotecate și e posibil ca acest loc să nu mai poată să fie folosit pentru această destinație. Căutăm variante în care să facem un depou sau o autogară, unde aceste autobuze să poată staționa sau să poată să fie încărcate”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

După cum am scris aici, Ministerul Dezvoltării a organizat deja cea de-a treia licitație, la care s-au înscris șapte firme din Turcia, Cehia și Germania pentru a construi autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile se ridică la suma de 180 de milioane de lei.

Citiţi mai departe

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite