Connect with us

Administrație

Ioan Ambrus a demisionat de la sefia DRDP Timisoara, dupa ce a fost facut cu ou si otet de Sova si Bojin

Publicat

în

rupere usl lugoj sedinta scandal 27 martie 2014 gaidos badina ambrus psd pnl foto lugojeanul (1)

Meniul zilei, Octavian

UDPATE: Ioan Ambruș, șeful Direcției Regionale Drumuri și Poduri Timișoara, și-a depus astăzi demisia la zi, informația fiind confirmată din mai multe surse interne ale regionalei. Cererea de demisie a fost aprobată imediat, iar până acum Ambruș nu a putut fi contactat pentru un punct de vedere. Horațiu Simion, adjunctul lugojeanului, a preluat șefia direcției.

Ioan Ambruș, cunoscut în consiliul local Lugoj pentru absențele multe și dese, a comis-o de această dată la un nivel înalt, supărându-i duminică, tot din cauză că nu s-a prezentat la muncă, pe ministrul Dan Șova și pe președintele Consiliului Județean Timiș, Titu Bojin. De această dată Ambruș, șef al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, nu a dat curs invitației lui Șova de a participa la o vizită de lucru pe autostrada Timișoara-Lugoj, lotul 1, care este în lucru. După această gafă, Șova a declarat că zilele lugojeanului la șefia DRPD sunt numărate.

„Nu ştiu de ce domnul director nu este aici, eu nu sunt secretară să fac invitaţii, dar ştiu că a fost chemat”, a declarat Şova. „Eu nu fac schimbări pe funcţii, acestea sunt făcute de CNADNR, de consiliul de administraţie şi de către directorul general. Dar, dacă mă întrebaţi din punct de vedere profesional, domnul Ambruş cred că este singurul şef de Direcţie Regională care nu are legătură cu drumurile. El nu este inginer. Habar nu am cu ce culoare politică are el legătură, dar cu drumurile nu are legătură în mod sigur. Din păcate, nu eu l-am pus acolo”, a spus Șova în fața jurnaliștilor.lugojeanul-news-everywhere,-everytime-banner

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

 

Nu doar Șova a fost cel care a fost deranjat de absența lui Ambruș la întâlnirea cu presa, ci și Bojin, care l-a făcut cu ou și oțet pe șeful de la drumuri. „Acuma voi ştiţi că io mi-s bănăţan şi respect tradiţiile. Dacă domnu’ Ambruş ştiam că vrea să mergem personal la el, aşa cum se face la nuntă la noi, cu prosopul legat pe băţ, o făceam. Nu, nu se pune problema. CJT a trimis invitaţiile şi eu ştiu că au fost trimise invitaţii scrise la ei, la Drumuri. Na, nu domnului Ambruş personal, ci acolo, la secretariat”, a afirmat Bojin, citat de Tion.ro.

8 Comments

8 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Program nou la mai multe dintre birourile Primăriei Lugoj

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că următoarele birouri vor avea relații cu publicul, în toate zilele lucrătoare astfel:

Meniul zilei, Octavian

Telefonic:

  • Urbanism / Patrimoniu – între orele 14.00 – 15.00

 la tel. 0256 352240, interior 206

  • Agricol / Cadastru – între orele 15.00 – 16.00

 la tel. 0256 352240, interior 261

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

  • Taxe și impozite – între orele 13.00 – 15.00

 la tel. 0256 354057

Online:

Se pot trimite solicitări sau întrebări prin e-mail la adresa contact@primarialugoj.ro.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria caută să angajeze un inspector pentru relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate

Publicat

în

„Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Compartiment relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate.

Meniul zilei, Octavian

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu – 19 iulie 2021, ora 1100.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Proba scrisă se va desfășura în data de 21 iulie 2021 ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

-condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 15 iunie –  5 iulie 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Birou relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau „mailto:personal@primarialugoj.ro” personal@primarialugoj.ro. ”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.

Data afișării: 15 iunie 2021.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Muncitorii de la Sere și spații verzi, pârâți la primar că se relaxează în loc să muncească

Publicat

în

Un lugojean i-a pârât la primar pe muncitorii care au venit să îngrijească spațiile verzi din Parcul Poștei. Omul era nemulțumit că aceștia se odihneau la umbră, în loc să tundă iarba și să adune resturile pe care le-au lăsat împrăștiate pe alei.

Meniul zilei, Octavian

„Cei care în continuare sfidează munca, iar orașul zace în mizerie ! Rușine să vă fie, am sunat personal la sere și mi-au răspuns că domnii aceștia obosiți de relaxare, nu au drujbă! În Parcul Poștei nu poți traversa de crengile lăsate pe alee, dar domnii ăștia sfidează munca și cetățenii întregului oraș! În permanență stau în parc, la relax ! Așteptăm de la domnul primar o luare de poziție la sesizarea pe care am facut-o la camera 7”, a scris Maniu, pe Facebook, unde a lăsat și un set de fotografii care să dovedească cele spuse.

 

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Care sunt următoarele zone unde se cosește iarba. Cetățenii sunt rugați să-și mute mașinile

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că în cursul acestei săptămâni, (7 – 11 iunie), se va cosi iarba de pe spațiile verzi, în cartierele:

Meniul zilei, Octavian

Timișoarei 110;
Militari;
Balta Lată;
Str Agriculturii;
Spl. G. Coșbuc;
Splaiul 1 Decembrie 1918.

Pe această cale reprezentanții primăriei roagă cetățenii să nu parcheze mașinile în imediata apropiere a spațiilor verzi pentru a facilita activitatea echipelor de lucru și a evita eventuale daune.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite