Connect with us

Administrație

[FOTO] Cuvinte dure intre consilierii PSD si PNL! Alianta USL Lugoj, la un pas de rupere a legamantului politic

Publicat

în

rupere usl lugoj sedinta scandal 27 martie 2014 gaidos badina ambrus psd pnl foto lugojeanul (7)Consilierii lugojeni s-au întâlnit astăzi, 27 martie, cu începere de la ora 14:00, la sala de consiliu a primăriei Lugoj, acolo unde a avut loc sedinta ordinară a lunii martie, cu 20 de puncte de hotărâre pe ordinea de zi. Din cei 19 consilieri ai municipiului, 18 au fost prezenți la adunare, aceștia votând în unanimitate toate punctele de pe ordinea de zi, mai puțin unul. De remarcat a fost prezența consilierului PNL Ioan Ambruș, care a venit la ședințe după a 14-a absență consecutivă, dar care, la jumătatea acesteia, pentru a nu crea niciun fel de suspiciuni asupra sa, a plecat.rupere usl lugoj sedinta scandal 27 martie 2014 gaidos badina ambrus psd pnl foto lugojeanul (1)

RETIM

Dintre cele mai importante puncte, s-au remarcat aprobarea listei privind ordinea de prioritate în soluţionarea cererilor de locuinţe din fondul de stat din municipiul Lugoj sau stabilirea cuantumului cheltuielilor pe care trebuie să îl achite proprietarii câinilor revendicaţi din adăpost.  De asemenea, tot astăzi s-a decis stabilirea condiţiilor în vederea menţinerii câinilor în adăpost, în cazul adopţiei la distanţă a câinilor fără stăpân, dar și asigurarea unor vetre de stupină temporare sau permanente apicultorilor.

Problemele au apărut la punctul care făcea referire la atragerea de investitori care vor să creeze la Lugoj cel puțin 130 de locuri de muncă și să vireze în afacerile lor cel puțin 15.000.000 de euro. La acest punct, consilierul Mihai Agache, cunoscut om de afaceri din oraș, a fost în dezacord cu cele prezentate în proiect, susținând că toți investitorii de o asemenea amploare ar trebui să beneficieze de pe urma hotărârii, nu doar cei care vin la Lugoj din 1 aprilie.rupere usl lugoj sedinta scandal 27 martie 2014 gaidos badina ambrus psd pnl foto lugojeanul (4)

Proiectul, pentru care s-a realizat și o dezbatere publică cel puțin suspect de puțin prezentată în presă sau oriunde altundeva, cu titlul „Aprobarea schemei de minimis pentru persoanele juridice, care își desfășoară activitatea în raza administrativă a municipiului Lugoj”, prin care se vor scuti de la plata impozitelor investitorii care vor veni la Lugoj de la 1 aprilie și care vor investi cel puțin 15 milioane de euro și vor asigura 130 de locuri de muncă cel puțin 5 ani, a fost aprobat până la urmă, în ciuda celor trei abțineri ale celor trei consilieri PNL.rupere usl lugoj sedinta scandal 27 martie 2014 gaidos badina ambrus psd pnl foto lugojeanul (3)

Spiritele s-au încins într-o clipită, după ce trei membrii ai PNL abținându-se de la vot. În urma acestei decizii, Nicu Bădina de la PSD i-a poftit pe cei din partidul aliat să poftească afară din USL, între acesta și consilierul PNL Albin Gaidoș având loc un schimb nu tocmai ortodox de replici. La invitația lui Bădina, Gaidoș a răspuns prin afirmația „câtă nesimțire”, după care consilierul PSD și-a reluat ideea, invitându-i pe cei din PNL să rupă legăturile, strigând „Ieșiți, ieșiți odată!” către colegul său din alianță. Ședința de astăzi a fost singura dintr-un șir lung în care un proiect de hotărâre, cel care a iscat totul, a trecut cu mai puține voturi decât consilieri.

lugojeanul-news-everywhere,-everytime-banner

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Au explodat amenzile pentru lugojenii prinși că aruncă gunoaie în loc nepermis sau parchează neregulamentar

Publicat

în

RETIM

Amenzi de până la 40.000 de lei la Lugoj, pentru cei care aruncă gunoaiele în locuri nepermise, dar și pentru cei care parchează mașini ilegal. Consilierii locali au votat mărirea amenzilor pe care le pot aplica polițiștii locali pe raza orașului, atât în domeniul depozitării de gunoaie în locuri nepermise, cât și pentru cei care își lasă mașinile pe unde îi taie capul.

Potrivit noilor reglementări locale, agenții de la serviciul de poliție aflat în subordinea primăriei poate să aplice următoarele amenzi:

-abandonarea de deșeuri – Legea 211: între 3.000 – 6.000 de lei pentru persoane fizice; între 20.000 – 40.000 de lei pentru persoane juridice;

-parcarea pe loc nepermis (handicap): între 2.000 – 10.000 de lei.

Chiar dacă efectivele Poliției Locale sunt parțial direcționate spre gestionarea pandemiei în starea de alertă, zeci de amenzi mărite au fost deja aplicate pentru lugojenii prinși că nu respectă normele în vigoare.

Citiţi mai departe

Administrație

Ce averi are Claudiu Buciu, noul primar al Lugojului

Publicat

în

RETIM

A venit rândul noului primar al Lugojului să își dezvăluie averile public, după ce colegii acestuia din Consiliul Local Lugoj au făcut-o deja săptămânile trecute. Claudiu Buciu, proaspăt investit în funcția de primar acum aproape 100 de zile, și-a publicat declarația de avere pe site-ul primăriei.

Potrivit documentului, Buciu deține două terenuri extravilane agricole, în suprafață totală de peste 10.000 de metri pătrați, cumpărate în anul 2007, dar și un apartament cumpărat de soție. La capitolul active financiare, Buciu deține două conturi bancare, ambele la ING, de 4.445 RON și respectiv 190 Euro, la data completării declarației.

Buciu are mai multe datorii decât economii, potrivit declarației de avere. Primarul are de achitat două credite bancare, scadente în 2021 și respectiv 2022, de 150.000 de lei și respectiv 47.600 de euro. Singurul venit trecut în declarația de avere este cel al soției, care lucrează ca medic în Germania, de 54.500 de euro anual, precum și alocațiile copiilor, 6.390 de euro anual.

Întreaga declarație de avere a noului edil șef o puteți răsfoi aici.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj îi așteaptă pe tineri să ceară teren de casă. Ce condiții trebuie să îndeplinească

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștință tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, care se încadrează în prevederile legale, că pot depune cereri pentru atribuirea unei suprafețe de teren în vederea construirii unei locuințe proprietate personală, conform Legii nr.15/2003 – republicată, cu modificările ulterioare, pentru cele 23 de terenuri disponibile în Municipiul Lugoj (14 în Cartierul Militari și 9 pe str.Herendeștiului).

RETIM

Conform Regulamentului de atribuire, aprobat prin HCL nr.137/25.08.20211, pot depune cereri următoarele categorii de tineri:

a) Tinerii necăsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

b) Tinerii căsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

c) Tinerii care au domiciliul stabil în municipiul Lugoj de minim 5 ani și au cetățenia română (la soț – soție unul dintre soți);

d) Tinerii care nu dețin sau nu au deținut în proprietate o locuință sau un teren destinat construirii unei unei locuințe;

e) Soțul/soția solicitantului, după caz, care nu deține sau nu a deținut în proprietate o locuință ori un teren destinat construirii unei unei locuințe;

f) Tinerii ai căror părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul;

g) Soțul/soția solicitantului, ai cărui părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul – după caz,

h) Solicitantul și soțul/soția solicitantului, după caz, să nu figureze cu datorii la bugetul local, indiferent de natura acestora.

Actele necesare depunerii dosarului se pot ridica de la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00 sau pot fi descărcate de pe pagina de internet a instituției www.primarialugoj.ro – Rubrica : Documente publice – Acordare terenuri gratuite tineri –Lege nr.15/2003 – republicată.

Dosarele cu actele necesare se vor depune până în data de 31.03.2021, la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00.

Eventualele completări ale dosarelor depuse se vor depune până în data de 30.04.2021.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite