La doar câteva zile de la lansarea aplicației CityHealth la Lugoj, mai mulți lugojeni au început deja să o folosească. Aceștia au trimis mai multe reclamații către primărie cu ajutorul acesteia. Oamenii au semnalat în special gropile din asfalt, gunoaiele lăsate pe străzi sau semafoarele defecte din unele intersecții.
Aplicația CityHealth este disponibilă la Lugoj de doar câteva zile. Pentru a semnala problemele din urbe, nu trebuie decât să descărcați aplicația din magazinul de aplicații al telefonului vostru (Android sau iOS). După ce o instalați, veți putea să vă logați cu contul de Facebook. Odată instalată, veți putea vedea reclamațiile făcute de ceilalți lugojeni pe platformă, cu ajutorul hărții interactive.
De exemplu, un lugojean a semnalat prezența unei gropi de pe strada Dobrogeanu Ghera, acolo unde, spune acesta, groapa dăinuie “de cel puțin un an”. Lugojeanul a făcut și o fotografie pe care a urcat-o în aplicație.
Cum puteți semnala problemele din Lugoj
Pentru a semnala o problemă, trebuie să apăsați pe butonul “+” din partea dreapta jos a aplicației. Veți alege apoi categoria din care face parte reclamația, iar mai apoi veți putea adăuga mesajul și eventual o fotografie cu situația. Odată încărcată în aplicație, reclamația devine publică și este transmisă imediat și la primărie.
Platforma City Health face parte dintr-un pachet de solutii pentru un oraș al viitorului cu adevărat conectat, sigur și inteligent. Acesta permite implicarea directă a cetățenilor urbei alături de administrația locală la găsirea de soluții în timp rapid la problemele ce afectează viața de zi cu zi a cetățenilor. Platforma City Health este deja implementată și promovată în mod activ alături de celelalte soluții din suita Smart City în faza pilot în 11 mari orașe din România, urmând să fie adoptată și de alte orașe la nivel național în viitorul apropiat. Aplicația reprezintă rezultatul eforturilor companiei Life is Hard SA în crearea unui ecosistem inteligent de soluții conectate, configurabile pentru fiecare nevoie urbană.