Connect with us
Winter Sale 2022

Educație

Elevele de la “Brediceanu” au câştigat faza interjudeţeană a Olimpiadei Sportului Şcolar la Volei

Publicat

în

Elevele de la Colegiului Național “C. Brediceanu“ au participat vineri, 20 aprilie, în sala CNS Cetate Deva, la faza zonală interjudeţeană a Olimpiadei Naţionale a Sportului Şcolar la volei. La competiţie au fost calificate şase echipe din  Caraş-Severin, Arad, Mehedinţi, Alba, Hunedoara şi Timiş.

Meniul zilei, Octavian

Voleibalistele de la “Coriolan Brediceanu“, reprezentând judeţul Timiş, au făcut parte dintr-o grupă alături de eleve din judeţele Hunedoara şi Mehedinţi reuşind să câştige toate meciurile. În semifinale s-au întâlnit reprezentantele judeţului Timiş împotriva celor din Arad şi reprezentantele judeţului Hunedoara împotriva celor din Alba.

Elevele din Lugoj merg în finala naţională

Elevele din Lugoj au ajuns în finală unde s-au reîntâlnit cu fetele din judeţul gazdă, Hunedoara, pe care le-au învins a doua oară.

Echipa Colegiului Naţional “C. Brediceanu“ a fost formată din următoarele jucătoare: Nistor Rossana, cea mai bună ridicătoare a turneului -XA, Csillag Noemi-XB, Ioniţa Andreea-XA, Niga Iulia-XIIE, Fiat Vanessa-IXB, Drăgoi Anamaria-IXB, Bîrliba Roberta-XC, Borduz Andreea-IXB si Szentpeteri Sidonia-IXC. Fetele sunt componente ale secţiei de volei a CSȘ Lugoj. Au fost însoţite la această competiţie de profesorul  Claudiu Jivulescu de la Colegiul Naţional “C. Brediceanu“. Aurelian Sima, directorul colegiului, le-a felicitat pentru rezultatul obţinut.

RETIM

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Educație

VIDEO Cele mai faimoase cinci clipuri virale care te învață cum să vinzi orice

Publicat

în

Meniul zilei, Octavian

Marketingul nu a avut niciodată o reputație prea bună. De fiecare dată când vedem o reclamă care nu ne convinge cu nimic, ba chiar ne întrerupe filmul sau videoclipul vizionat pe YouTube, spunem indiferenți ”marketing ieftin”. Multă lume nu înțelege ce e marketingul de fapt, ce scop are, cât efort implică și în ce cazuri e eficient. La urma urmei, până și cel mai uimitor produs pe care ți-l poți imagina, nu va avea prea mare succes fără o campanie reușită de marketing.

La bază, marketingul reprezintă cumulul de activități și procese destinate creației, comunicării, livrării și schimbului de oferte care au o valoare pentru clienți, colaboratori și societate. Este arta de a crea și de a oferi produse care să satisfacă nevoile unei piețe țintă, în schimbul unui profit. Marketingul implică multă muncă de cercetare, targeting, comunicare (anunțuri și mailuri directe) și adesea are și rol de relații cu publicul. Pentru vânzări, marketingul e echivalentul plugului pentru plantarea unor semințe, adică pregătește terenul.

Scopul marketingului e să scoată produsele pe piață și să le aducă în atenția consumatorilor. Decizia de a cumpăra sau nu produsul aparține, în mare, clienților. Oamenii cumpără anumite produse din motive sau nevoi care se bazează pe diverse sentimente. Apoi își justifică respectivele achiziții prin logică. Marketingul nu face decât să apeleze la acele sentimente. Totul se bazează pe interacțiunea dintre două entități, care vor să colaboreze.

RETIM

Cinci clipuri virale cu geniile marketingului

Acum că am stabilit care sunt, în mare, regulile marketingului, vom vedea când și în ce măsură pot fi… încălcate. Ignorarea regulilor de bază într-un domeniu poate duce uneori la inovații, cât timp acest lucru e făcut într-o manieră inteligentă.

Clipul 1: Joe Ades, milionarul străzii

Poți deveni milionar în urma vânzării unor ustensile pentru curățarea cartofilor? Categoric. Cum a reușit Joe în acest videoclip? A început prin a atrage atenția oamenilor asupra sa, îndemnându-i să se apropie pentru a vedea mai bine. Odată ce capteză atenția publicului, are grijă să o păstreze, printr-un limbaj simplu și direct. Abordează oamenii cu multe pronume personale, iar propozițiile sale sunt scurte, pentru a putea fi urmărite cu ușurință.

În continuare, Joe le naște acestora interesul pentru ustensile. În timp ce curăță cartofii, apare imediat mormanul de coji, iar privitorii încep să se simtă îndatorați față de efortul său și încep să cumpere. În timp ce mâinile sale arată funcționalitatea produsului, limbajul său descrie avantajele pentru cumpărători: chipsurile ies delicioase, copiii vor mânca legumele, bunica nu se mai chinuie cu curățatul, etc. După ce evidențiază valoarea produsului, Joe spune că acesta nu se poate găsi în magazine, și face publicul să-și dorească ceva ce probabil nu va mai găsi dacă ratează această ocazie.

Joe lasă oamenii să decidă singuri, din moment ce nu le cere banii. Printr-o mișcare simplă, scoate din buzunar niște bancnote și mută produsul în față. Oamenii înțeleg ce se întâmplă, se apropie să cumpere și au impresia că vorbesc cu un prieten. Fără să aducă măcar vorba despre vânzări, Joe adaugă încă 50 de dolari la veniturile sale, care potrivit presei americane a trecut de câteva milioane de dolari înainte ca bărbatul să treacă în neființă.

Clipul 2: Mike, o avere din aparate de ras

În exact un minut si 33 de secunde, Mike îți descrie produsul său, avantajele pe care le ai tu ca și client, și prin ce se deosebește de concurență, desi vinde niște aparate de ras banale. Uneori atuul poate fi însăși atitudinea. E o reclamă aparent simplă, fără opulență și demonstrații grandioase, care ne arată că less is more, cum e și cazul aparatului de ras standard, fără brizbrizuri, care face nici mai mult nici mai puțin decât ceea ce promite.

Această reclamă este una dintre primele promoții virale din istoria netului, care a transformat o afacere de apartament într-un business uriaș, internațional, tocmai pentru că e inedită și ieșită din comun. Regulile descrise mai sus sunt aruncate pe fereastră, în timp ce ni se arată, într-o manieră neconvențională, de ce uneori e mai bine să alegi ceva simplu și ieftin. Te face să-ți amintești de toate momentele când te pregăteai de bărbierit și-ți dădeai seama prea târziu că nu ai un aparat de ras. Și apoi îți oferă soluția, ieftină și permanentă.

Vezi toate cele cinci clipuri virale despre marketing în acest articol.

Citiţi mai departe

Educație

Suspiciuni de fals și de fraudă în școlile din Lugoj. Primăria sesizează organele

Publicat

în

Unele școli din Lugoj închiriază ilegal sălile de sport și nu decontează încasările așa cum prevede legea. Asta susține primarul Claudiu Buciu, care a oferit și un exemplul concret. Este vorba despre Școala nr.3, acolo unde în urma unor verificări au fost descoperite mai multe persoane care făceau fitness, în sala de sport, și care au declarat că au o înțelegere verbală cu administratorul.

Meniul zilei, Octavian

Edilul susține că a solicitat conducerii școlii actele în baza cărora a fost închiriată sala de sport și a primit o copie după un contract din luna martie, care avea o ștampilă care fusese eliberată de Inspectoratul Școlar Județean abia în luna august. Asta după ce școala a anunțat că nu are niciun contract de închiriere și nu a decontat nicio sumă de bani în conturile Primăriei, așa cum prevede legea.

“Legislația actuală obligă toți administratorii spațiilor de învățământ să declare contractele de închiriere și să verse aceste încasări către bugetul local. Noi am solicitat în luna august școlii să spună dacă are contract de închiriere pentru spațiile pe care le are în administrare și școala ne-a comunicat că nu are niciun contract de închiriere. A mai apărut o altă copie după contract, doar o copie, cu o altă ștampilă și a mai apărut și mențiunea că s-ar fi plătit suma de 1.000 de lei, în data de 4 iulie, adică duminica. Am discutat cu personalul de la școală, care ne-a spus că duminica nu vin la lucru. Nu știu cum au încasat banii duminica, bani care nu apăreau în niciun registru de casă și pe care i-au depus la Primărie abia în 21 decembrie, la bugetul local”, spune Buciu.

Primarul spune că suma în acest caz e mică, dar deranjant este că apar aceste suspiciuni de fals și fraudă.

RETIM

“Acești oameni se ocupă de soarta copiilor și dacă au aceste comportamente și încearcă să ne înșele recurgând la falsuri, vom vedea ce va decide organul de cercetare legală pentru că vom sesiza Poliția. Eu cred că nu au capacitatea morală să se ocupe de educația copiilor astfel de persoane, fapt pentru care nici nu am semnat contractul de management al doamnei director de acolo, care a câștigat un alt post de director la Hasdeu, doamna Ursulescu Anda”, declară edilul lugojean.

Contactată de Lugojeanul.ro, Anda Ursulescu, fosta directoare de la Școala nr.3, care de luni ar trebui să preia postul de director de la Liceul “Iulia Hasdeu” a declarat că închirierea sălii a fost discutată în consiliul de administrație al instituției și că acest lucru poate fi dovedit cu procesul verbal, de la data respectivă.

“Cert este că acesta este un contract repetitiv și a mai fost încheiat și în trecut, cu aceeași doamnă. Din punctul nostru de vedere contractul este legal. Nu există niciun fel de motive care să facă obiectul unor suspiciuni. Dacă au fost anumite inconsecvențe sau neajunsuri, noi am considerat că le-a remediat pe parcurs”, a declarat Anda Ursulescu.

Primarul Claudiu Buciu spune că se vor face controale la toate școlile din oraș.

Citiţi mai departe

Educație

Mai multe școli din Lugoj vor primi bani de la guvern pentru prevenirea abandonului școlar

Publicat

în

Meniul zilei, Octavian

Mai multe școli din Lugoj au fost declarate eligibilie pentru un program de prevenire al abandonului școlar, demarat de guvern prin Ministerul Educației. Un total de 97 de școli din Timiș au fost incluse pe lista unităților care vor primi fonduri, sub formă de granturi, pentru dotări și pentru sporirea capacităților de prevenire a abandonului educațional.

În Lugoj, școlile care vor beneficia de fonduri sunt:

Școala Gimnazială 12 Măguri;

RETIM

Școala Gimnazială 3;

Școala Gimnazială 2;

Școala Gimnazială “Anișoara Odeanu”;

Școala Gimnazială 4;

Școala Gimnazială “Eftimie Murgu”.

Singura școală de pe listă care are prioritate ridicată este cea de la Măguri, restul fiind de prioritate medie. Pentru cele 2.500 de școli incluse în program la nivel național, se vor acorda 543 milioane de euro, fiecare unitate de învățământ urmând să primească maximum 200.000 de euro. 

Sumele acordate vor fi folosite pentru mentoratul profesorilor, activități tip after-school, asigurarea consilierilor școlari, excursii, vizite la diferite instituții, sau activități între una sau mai multe școli. Banii vor merge și spre dotarea școlilor cu echipamente IT, amenajarea spațiilor de lectură sau a curții școlare și abonamente la platforme educaționale.

Citiţi mai departe

Educație

Primăria cumpără zece microbuze pentru elevii din Lugoj

Publicat

în

Elevii din Lugoj nu vor mai fi nevoiți să circule cu autobuzele din rețeaua de transport în comun a orașului. Primăria va lansa în următoarele zile licitația pentru achiziția a zece microbuze, care vor circula exclusiv pentru elevi. Administrația locală a pregătit aproximativ un milion de euro pentru achiziția mijloacelor de transport.
„Din păcate, acum, transportul în comun se desfășoară cu mijloace improprii, nu mai aveam timp să așteptăm până primim autobuzele electrice de la Ministerul Dezvoltării și am decis să lansăm în ianuarie licitație pentru achiziția zece microbuze pentru transport școlar exclusiv. Microbuzele sunt cu 22 de locuri, vor fi dotate cu climatizare, cu afișaj electronic, cu camere de supraveghere și cu un sistem de citire a abonamentelor. Elevii vor circula gratuit, dar vor avea un abonament de tip card cu care se vor legitima la urcarea în mijloacele de transport”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.
Microbuzele vor avea trasee speciale, pentru fiecare școală în parte, în funcție și de zonele în care locuiesc elevii.

Meniul zilei, Octavian

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite