Șoferi nervoși, cozi kilometrice, lucrări ce se desfășoară în ritm de melc. Se întâmplă pe cel mai important drum din Timiș din afara autostrăzii, European 70. Aici, de câteva luni, constructorii lucrează la remedierea unui pasaj. Este vorba despre pasarela de la Remetea Mare, acolo unde DRDP Timișoara a finalizat lucrările… pe un sens de mers.
Pe sensul dinspre Timișoara spre Lugoj, lucrările de consolidare a pasajului au fost încheiate. Din nefericire pentru conducătorii auto, lucrările au fost acum mutate pe sensul de mers dinspre Lugoj spre Timișoara, iar durata acestora este preconizată ca fiind până pe 2 august.
“Lucrările se vor derula în perioada 12.07.2019 – 02.08.2019, timp în care traficul se va desfășura alternativ, pe un singur fir, dirijat cu semafoare, iar în situații speciale cu piloți de circulație. Pentru evitarea zonei, unde se vor forma coloane de mașini, recomandăm participanților la trafic să utilizare următoarele rute alternative:
- Ghiroda DN 6 – Centura Timișoarei – Giarmata DJ 691 – Nod Rutier Giarmata A1 (km 503+736);
- Nod Rutier Lugoj Vest A1 (km 474+636) – Topolovățul Mare DJ 572 – Buziaș DJ 592 – Timișoara DJ 592”, spun cei de la DRDP Timișoara.
Din punct de vedere tehnic, lucrările de înlocuire de rosturi implică demolarea în zona rosturilor, a grinzilor de beton existente și refacerea lor prin armare și apoi, turnarea betonului. Pentru întărirea completă, betonul necesită 28 de zile de la momentul punerii în operă.
Cu toate că se utilizează aditivi speciali pentru accelerarea prizei și scurtarea timpului de întărire, totuși, zona nu poate fi redată circulației imediat. De asemenea, nici nu se pot realiza lucrări adiacente în zona betonului proaspăt turnat.