Connect with us


Administrație

Consilierii lugojeni, rapoarte de activitate copy-paste pentru 2018

Publicat

în

Bate vântul pe site-ul Primăriei Lugoj, la secțiunea în care consilierii lugojeni ar fi trebuit să își afișeze deja rapoartele de activitate pe 2018. Aleșii locali nu se învață minte, aceștia fiind deja renumiți pentru lipsa de interes în această privință. An de an, consilierii „uită” să își depună declarațiile de avere, de interese sau rapoartele de activitate, așa cum prevede legea.

PMP

Până la această dată, doar şase consilieri locali au afișat pe site-ul primăriei rapoartele de activitate pe 2018. De departe cel mai stufos raport este cel al consilierului local USR Plus Liviu Brîndușoni. Acesta a scris nu mai puțin de 19 pagini în raportul său, de aproape  trei ori cât toți ceilalți cinci colegi ai lui care și-au publicat rapoartele pe anul trecut.

USR

Brîndușoni, raport de 19 pagini

Brîndușoni arată că a lipsit la o singură ședință de consiliu anul trecut, cea din martie. A propus nouă modificări ale bugetului pe 2018 al Lugojului. Consilierul a cerut ca banii să meargă spre școli, reparații prin oraș sau iluminatul trecerilor de pietoni.

Mai departe, pe cele 19 pagini ale raportului, consilierul local vorbește în detaliu despre luările de cuvânt, voturile pentru, împotriva sau abținerile pe care le-a exprimat la ședințe, precum și explicațiile acestor decizii. În total, Brîndușoni a votat de 132 de ori pentru, o singură dată împotrivă și s-a abținut de 43 de ori pe parcursul anului 2018.

Barboni, raport pe zece rânduri

Un ales local care a decis să își descrie activitatea din 2018 în câteva rânduri este Ioan Barboni. Acesta nu a avut nevoie de mai mult de 10 rânduri pentru a-și scrie raporta activitate alegătorilor. Din document, aflăm că Barboni a participat la toate ședințele de consiliu local, dar și la zile festive și comemorări. Singura mențiune clară de activitate este cea legată de ziua de 15 august, când Barboni a participat la evenimentele organizate la Lugoj cu ocazia vizitezi delegației din orașul Nisporeni.

Un alt consilier greu de mână este Ioan Haneș de la ALDE. Acesta a participat la ruga lugojeană, la toate festivalurile din oraș și evenimentele dedicate zilei de 1 Decembrie. Mai mult, Haneș este membru în Consiliul de Administrație a trei școli din Lugoj, liceele Hașdeu și Vlaicu și respectiv Școala Gimnazială “Anișoara Odeanu”.

Savu, copy-paste de la Haneș sau invers

Frăția dintre consilierii locali se vede cel mai bine în rapoartele de activitate. La concluzia asta ajungi dacă citești rapoartele lui Constantin Savu de la PSD și Ioan Haneș de la ALDE. Cei doi parcă au copiat textul aceluiași raport, schimbând doar numele școlilor la care sunt membrii în consiliile de administrație. Iosif Crăciunescu, directorul de la Casa de Cultură a Sindicatelor și Gheorghe Ban, amândoi de la PSD, au scris câte două pagini de raport, de asemenea asemănătoare cu cele ale colegilor lor.

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

PMP

USR

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

PMP

USR

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

PMP

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite