Connect with us

Administrație

Consilierii lugojeni, rapoarte de activitate copy-paste pentru 2018

Publicat

în

Bate vântul pe site-ul Primăriei Lugoj, la secțiunea în care consilierii lugojeni ar fi trebuit să își afișeze deja rapoartele de activitate pe 2018. Aleșii locali nu se învață minte, aceștia fiind deja renumiți pentru lipsa de interes în această privință. An de an, consilierii „uită” să își depună declarațiile de avere, de interese sau rapoartele de activitate, așa cum prevede legea.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Până la această dată, doar şase consilieri locali au afișat pe site-ul primăriei rapoartele de activitate pe 2018. De departe cel mai stufos raport este cel al consilierului local USR Plus Liviu Brîndușoni. Acesta a scris nu mai puțin de 19 pagini în raportul său, de aproape  trei ori cât toți ceilalți cinci colegi ai lui care și-au publicat rapoartele pe anul trecut.

Brîndușoni, raport de 19 pagini

Brîndușoni arată că a lipsit la o singură ședință de consiliu anul trecut, cea din martie. A propus nouă modificări ale bugetului pe 2018 al Lugojului. Consilierul a cerut ca banii să meargă spre școli, reparații prin oraș sau iluminatul trecerilor de pietoni.

Mai departe, pe cele 19 pagini ale raportului, consilierul local vorbește în detaliu despre luările de cuvânt, voturile pentru, împotriva sau abținerile pe care le-a exprimat la ședințe, precum și explicațiile acestor decizii. În total, Brîndușoni a votat de 132 de ori pentru, o singură dată împotrivă și s-a abținut de 43 de ori pe parcursul anului 2018.

RETIM

Barboni, raport pe zece rânduri

Un ales local care a decis să își descrie activitatea din 2018 în câteva rânduri este Ioan Barboni. Acesta nu a avut nevoie de mai mult de 10 rânduri pentru a-și scrie raporta activitate alegătorilor. Din document, aflăm că Barboni a participat la toate ședințele de consiliu local, dar și la zile festive și comemorări. Singura mențiune clară de activitate este cea legată de ziua de 15 august, când Barboni a participat la evenimentele organizate la Lugoj cu ocazia vizitezi delegației din orașul Nisporeni.

Un alt consilier greu de mână este Ioan Haneș de la ALDE. Acesta a participat la ruga lugojeană, la toate festivalurile din oraș și evenimentele dedicate zilei de 1 Decembrie. Mai mult, Haneș este membru în Consiliul de Administrație a trei școli din Lugoj, liceele Hașdeu și Vlaicu și respectiv Școala Gimnazială “Anișoara Odeanu”.

Savu, copy-paste de la Haneș sau invers

Frăția dintre consilierii locali se vede cel mai bine în rapoartele de activitate. La concluzia asta ajungi dacă citești rapoartele lui Constantin Savu de la PSD și Ioan Haneș de la ALDE. Cei doi parcă au copiat textul aceluiași raport, schimbând doar numele școlilor la care sunt membrii în consiliile de administrație. Iosif Crăciunescu, directorul de la Casa de Cultură a Sindicatelor și Gheorghe Ban, amândoi de la PSD, au scris câte două pagini de raport, de asemenea asemănătoare cu cele ale colegilor lor.

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj a plătit 11.700 de lei pe 12 scaune

Publicat

în

Primăria Lugoj continuă să facă achiziții publice. Printre ultimele se numără și cumpărarea a 12 scaune de așteptare. Cel mai probabil, scaunele vor fi amplasate la intrarea în cele mai importante birouri din primărie.

Cei care au făcut achiziția nu s-au limitat la orice scaune. Deși un scaun de așteptare normal costă între 60 și 100 de lei la magazine precum Dedeman, primăria din Lugoj a decis să cumpere scaune “de domni”, cu de zece ori prețul cerut la magazinele de bricolaj.

Astfel, pe 12 scaune Manager Extra CF, cu piele ecologică și structură din lemn masiv, administrația locală a plătit aproape 11.700 de lei, adică în jur de 975 de lei bucata. Licitația a fost câștigată de o firmă din Jilava, județul Ilfov.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

Continuă criza de personal din Primăria Lugoj. Un nou post de șef a fost scos la concurs

Publicat

în

Primăria Lugoj a lansat două noi anunțuri de angajare. Unul dintre acestea este pentru „ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef birou, clasa I, gradul II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru”

Tot în același birou mai sunt libere două posturi, unul de asistent și unul de inspector.

Pentru cei care își doresc ocuparea funcției de șef de birou există o probă suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, care se va desfășura în data de 15 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 18 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

-cerințe specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau categoria B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

 

 

 

 

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

O nouă invitație la dezbatere, din parte Primăriei Lugoj, pe tema Strategiei de Dezvoltare Urbană

Publicat

în

Primăria Lugoj invită locuitorii orașului la o nouă dezbatere publică pe tema Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană. Reprezentanții administrației locale vor să afle spre ce domenii, să direcționeze fondurile locale și cele care ar putea fi obținute din finanțări.
„Zilele acestea finalizăm actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană 2021-2027 a orașului nostru. Această activitate are ca obiectiv principal stabilirea celor mai importante proiecte ce vor fi implementate cu fonduri europene, de aceea părerea dumneavoastră cu privire la domeniile către care ar trebui dirijate fondurile este esențială. Așadar, vă adresăm invitația de a participa la consultarea care va avea loc miercuri, 13.10.2021, începând cu ora 17:00”, arată reprezentanții Primăriei Lugoj.
În contextul pandemiei de COVID – 19, evenimentul se va desfășura ONLINE, prin intermediul platformei Zoom.
Pentru a participa la această consultare, puteți să accesați link-ul de mai jos, miercuri începând cu ora 17.00.
Pentru autentificare în ZOOM, folosiţi credenţialele:
Meeting ID: 843 0814 4320
Passcode(parola): 093460
Participarea la eveniment este liberă. Pentru informații suplimentare vă puteți adresa Biroului Management Proiecte, Programe din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj, la adresa de email:
proiecte@primarialugoj.ro

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

VIDEO Un primar de lângă Lugoj a schimbat fața comunei în care a fost ales după doar un an

Publicat

în

Exemplu de “așa da” pentru edilii primăriilor de comune și orașe din Timiș. Un primar proaspăt ales într-o comună din vecinătatea Lugojului a transformat radical înfățișarea localității în doar un an de activitate în noua funcție administrativă.

Laurențiu Tîrziu, primarul din Belinț, a schimbat radical modul în care arată comuna aflată la 15 kilometri de Lugoj. A dotat căminul cultural, a amenajat parcuri și a asfaltat drumuri comunale, printre altele, toate în primele 12 luni de activitate.

Mai multe detalii despre realizările lui Tîrziu puteți urmări în știrea de mai jos.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite