Connect with us

Actualitate

Cinci motive să-ți lași mașina într-o parcare privată când pleci cu avionul din Timișoara

Publicat

în

RETIM

Aeroportul din Timișoara a fost vizitat de 1.300.000 de pasageri în primele 10 luni ale anului 2019, o creștere cu aproape 100.000 de pasageri față de primele 10 luni ale anului trecut. Pentru că devine un hub de transport important pentru zona de vest a țării, se lucrează intens la un terminal nou pentru ca pasagerii să se bucure de o experiență cât mai lejeră atunci când pleacă sau vin la Timișoara.

Una dintre problemele cu care mulți dintre cei care călătoresc pe aeroportul din Timișoara se confruntă o reprezintă parcarea mașinii cu care vin până la aerogară. Deși la aeroport există parcare, iar timișorenii pot alege să vină cu autobuzul sau taxiul până la “Traian Vuia”, poate cea mai rentabilă opțiune pentru mulți dintre ei rămâne o parcare privată. Iată cinci motive să-ți lași mașina într-o parcare privată atunci când pleci cu avionul din Timișoara.

  1. Prețul

Fără doar și poate, prețul este cel mai important aspect atunci când vine vorba de parcări și cât de accesibile sau nu sunt acestea. Parcarea de la Aeroportul Internațional “Traian Vuia” din Timișoara este de ultimă generație, oferind siguranță și proximitate. Din punct de vedere al prețului însă, oferta este una greu de acceptat pentru majoritatea călătorilor. La Best Park, prețurile încep de la 9,9 lei pe zi în funcție de câte zile îți lași mașina în parcare la aeroport Timișoara. Este de departe cel mai bun preț pe care îl poți găsi în zona aeroportului.

  1. Flexibilitatea

Indiferent de ce mijloc de transport ai alege pentru a ajunge la aerogară, va trebui să îți planifici bine ziua de plecare. Ultimul lucru pe care ți-l dorești este să pierzi avionul pentru că taximetristul nu știe de unde să te ia sau autobuzul are o întârziere de 40 de minute prin traficul din oraș. Când pleci cu mașina ta însă, te bucuri de toată flexibilitatea din lume. Poți să pleci când vrei, poți să iei câte persoane vrei cu tine, poți să iei toate bagajele pe care ți le dorești și ai libertatea de a ajunge la parcare la ora și minutul stabilit de tine.

  1. Siguranța

Parcarea de la Best Park este securizată cu un sistem de camere de supraveghere performant și funcțional 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Mai mult, un angajat al parcării stă non-stop la bază pentru a se asigura că mașinile sunt în deplină siguranță. De pază stau și cei doi câini ai parcării, Zorro și Layla, special antrenați să întâmpine clienții și să țină răufăcătorii la distanță.

  1. Transferul gratuit

Odată ce ai ajuns la Best Park, vei observa că aeroportul se află la 1,5 kilometri de parcare. Chiar dacă pentru un alergător de performanță această distanță nu reprezintă o problemă, pentru călătorii obișnuiți există transfer gratuit între parcare și terminalul aeroportului. Vei ajunge în 3-5 minute la poarta de îmbarcare după ce lași mașina. La revenirea pe aeroport, tot ce ai de făcut este să suni la parcare, iar un șofer te va prelua imediat de la “Sosiri’ și te va duce în siguranță până la locația unde ți-ai lăsat mașina. Costul transferului este inclus în prețul parcării.

  1. Seriozitatea

De la începuturile Best Park și până acum, după ce au servit mai bine de 5.000 de clienți în trei ani de operațiuni, administratorii parcării se bucură de apreciere și spun că puține au fost momentele în care clienții s-au plâns de serviciile lor. Fiecare plângere a fost rapid rezolvată de staff-ul bine pregătit, iar clienții s-au putut bucura de călătoria lor fără să piardă avionul.

Best Park este parcarea privată pentru aeroport cu cele mai bune prețuri din Timișoara. Dispune de 150 de locuri de parcare și oferă prețuri cu cel puțin 50% mai mici decât oricare altă parcare din zonă, câteodată prețurile fiind și cu 400% mai mici față de parcarea oficială a aeroportului. Pentru rezervări, puteți suna sau lăsa un mesaj pe Whatsapp la numărul de telefon 0741 209 906.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Primăria Lugoj caută personal medical pentru centrele de vaccinare

Publicat

în

Având în vedere prevederile O.U.G. nr.3 din 15 ianuarie 2021 privind unele măsuri pentru recrutarea şi plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID-19 şi stabilirea unor măsuri în domeniul sănătăţii, pentru implementarea eficientă a campaniei de vaccinare împotriva COVID-19, Municipiul Lugoj invită personalul medico-sanitar și registratorii medicali (operatori date) să-şi exprime intenția de a face parte din echipele care vor desfășura activitate la Centrele de vaccinare împotriva Covid-19 nr.1 și nr.2, amenajate la Sala de sport “Lavinia Miloșovici” Lugoj, str. Caransebeșului nr. 2B.
Activitatea Centrelor de vaccinare împotriva Covid-19 Lugoj se va desfășura după următorul program: luni – sâmbătă, 0800-2000.
Personalul medico-sanitar implicat în activitatea de vaccinare trebuie să își exercite profesia cu respectarea Legii nr.95/2006 și a OUG nr.144/2008.
Echipele centrelor de vaccinare Covid-19 pot fi compuse din medici din specialitățile epidemiologie, medicină generală, medicină şcolară, medicină de familie şi alte specialități, medici rezidenți, asistenţi medicali şi registratori medicali (operatori date).
Persoanele interesate își vor exprima intenția, printr-o cerere scrisă transmisă pe adresa de e-mail contact@primarialugoj.ro sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Lugoj – Biroul relații cu publicul, specificând și perioadele de timp în care pot presta serviciile (zile disponibile și interval orar).
Modalitatea și documentele necesar a fi depuse în vederea încheierii contractelor de prestări servicii se vor stabili în perioada următoare și vor fi aduse la cunoștința celor interesați prin intermediul site-ului www.primarialugoj.ro și presa locală.

RETIM

Citiţi mai departe

Actualitate

Un ambulanțier din Lugoj a murit după ce s-a infectat cu coronavirus

Publicat

în

Serviciul de Ambulanță al Județului Timiș a anunțat astăzi, că unul dintre ambulanțierii din Lugoj a murit, după ce s-a infectat cu coronavirus. Nicolae Pantalia împlinise, în 15 ianuarie, 56 de ani.

RETIM

„De astăzi SAJ Timiș, a devenit mai sărac, a pierdut un coleg, un prieten, un om, a cărui absență va fi mereu resimțită. COVID-19 este UN ADEVĂR , DIN NEFERICIRE UNUL UCIGAȘ, FERIȚI-VĂ DIN CALEA LUI!”, au postat cei de la Ambulanța Timiș, pe pagina lor de socializare.

Colegii săi spun că s-au rugat pentru însănătoșirea lui Nicu, însă, astăzi, au primit vestea tristă.
„Am sperat, ne-am rugat pentru însănătoșirea lui, dar acest cumplit virus a fost mai puternic și l-a smuls dintre noi. Îl vom păstra pe mai departe în amintirea noastră. Dumnezeu să-l ierte și să-i primească sufletul în grădina sa”, au mai scris aceștia.

Citiţi mai departe

Actualitate

Eșec la Lugoj în prima zi de vaccinare COVID -19, din etapa a doua. De ce au stat oamenii la coadă

Publicat

în

FOTO Arhiva

A început și la Lugoj vaccinarea persoanelor din etapa a doua. Cum pe platforma de vaccinare apar trei centre, înscrierile permise au fost pentru cele trei fluxurile de vaccinare. Din păcate, la Lugoj funcționează, în momentul de față, doar un centru, la spital. Încă două, care sunt pregătite la Sala de sport „Lavinia Milosevici” nu au fost deschise încă, ceea ce a dus la o situația neplăcută. La centrul de la spitalul din Lugoj, zeci de persoane au așteptat să le vină rândul la vaccinare, personalul nu a reușit însă să facă față la toate programările.

RETIM

Ionuț Cocoș, directorul unității medicale din Lugoj a transmis că toate persoanele înscrise vor fi vaccinate.

„Vom face eforturi ca toate persoanele înscrise pe platformă să fie vaccinate. Dacă situația o impune, o să fie contactate telefonic pentru reprogramare în timp util. Pentru orice informații suplimentare, oamenii ne pot suna la 0786.397.206”, ne-a transmis conducerea Spitalului „Dr. Teodor Andrei”.

Cele două centre de la Sala de sport „Lavinia Milosovici”, ar urma să fie deschise la sfârșitul săptămânii, atunci când vor avea asigurat și personalul necesar.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite