Connect with us


Administrație

Cele patru camere de luat vederi din Lugoj, oprite de peste o luna! Internetul costa orasul 5.000 de euro pe an

Publicat

în

camere video lugoj nefunctionale primaria lugoj site oficial nefunctional mii de euroPrimăria Lugoj plătește zeci de mii de euro pe an pentru serviciile tehnice care să permită funcționarea aplicațiilor web, legislative și de oricare altă natură, printre care și site-ul oicial al administrației locale, doar pe serviciul de legătură permanentă la internet instituția plătind puțin sub suma de 5.000 de euro. În ciuda acestui fapt, se pare că pagina de internet a administrației locale este din ce în ce mai lentă și, mai mult, camerele de luat vederi din cele patru locuri importante din oraș sunt nefuncționale de mai bine de o lună, când, conform declarațiilor primarului, „s-a schimbat administratorul paginii”.

PMP

Tot atunci, de pe site dispăreau câteva fotografii cu ștrandul ce se construiește în oraș, ștrand ce a fost subiect de ceartă la o ședință de consiliu local. Chiar dacă presa a observat această dispariție și a semnalat-o, Boldea a dat vina tot pe administrator, spunând că din cauza lui nu apar acele poze pe site, nu din cauza conflictului. Cele patru camere web erau urmărite în fiecare zi mai ales de sutele de lugojeni plecați din țară la muncă în străinătate, care puteau astfel să privească, cel puțin printr-un monitor, asupra orașului lor de suflet.

USR

„Camerele vor fi pornite după ce primăria Lugoj va încheia un contract cu o firmă care se ocupă de astfel de activități. Fostul contract s-a încheiat, iar acum primăria așteaptă ofertele firmelor din domeniu. În cel mai scurt timp se vor reporni camerele, în funcție de data la care se semnează noul contract cu firma ce va fi aleasă”, a declarat pentru LUGOJEANUL.ro Angelica Rus, purtător de cuvânt al primăriei Lugoj.lugojeanul-news-everywhere,-everytime-banner

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite