Lugojeanul a publicat recent o situație reclamată de o clientă a magazinului Kaufland care s-a plâns că a fost păcălită cu o diferență semnificativă între prețul afișat la raft și cel încasat la casa de marcat pentru un produs achiziționat. Aceasta a postat bonul de cumpărături și o fotografe cu prețul la raft, pentru produsul achiziționat, iar diferența este însemnată. Ca urmare a materialului publicat în Lugojeanul în data de 01.08.2024, Kaufland România a transmis următoarele clarificări:
„Ne cerem scuze pentru situația semnalată și menționăm faptul că eticheta a fost corectată imediat de colegii noștri din magazin, iar diferența de preț a fost restituită clientei. Ulterior, am demarat verificări suplimentare ale tuturor etichetelor leguminoaselor din magazin.
Dorim să asigurăm toți clienții că, în eventualele situații în care există o diferență de preț raft-casă, se pot adresa Biroului de Informații pentru restituirea sumei. Totodată, subliniem faptul că nu este vorba de o practică, ci de o eroare umană, pe care ne străduim întotdeauna să o evităm.
Depunem constant eforturi să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături cât mai plăcută și menținem întotdeauna o comunicare transparentă”, au transmis reprezentanții Kaufland.