Fidelity by Iulius Mall

Ce spune Kaufland despre diferența dintre prețurile de la raft cu cea de la casă

Lugojeanul a publicat recent o situație reclamată de o clientă a magazinului Kaufland care s-a plâns că a fost păcălită cu o diferență semnificativă între prețul afișat la raft și cel încasat la casa de marcat pentru un produs achiziționat. Aceasta a postat bonul de cumpărături și o fotografe cu prețul la raft, pentru produsul achiziționat, iar diferența este însemnată. Ca urmare a materialului publicat în Lugojeanul în data de 01.08.2024, Kaufland România a transmis următoarele clarificări:

„Ne cerem scuze pentru situația semnalată și menționăm faptul că eticheta a fost corectată imediat de colegii noștri din magazin, iar diferența de preț a fost restituită clientei. Ulterior, am demarat verificări suplimentare ale tuturor etichetelor leguminoaselor din magazin.

Publicitate

Dorim să asigurăm toți clienții că, în eventualele situații în care există o diferență de preț raft-casă, se pot adresa Biroului de Informații pentru restituirea sumei. Totodată, subliniem faptul că nu este vorba de o practică, ci de o eroare umană, pe care ne străduim întotdeauna să o evităm.

Depunem constant eforturi să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături cât mai plăcută și menținem întotdeauna o comunicare transparentă”, au transmis reprezentanții Kaufland.

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul SUBSCRIBE, confirmi că ai citit și ești de acord cu politica noastră GDPR și Termen și condiții
Publicitate