Fidelity by Iulius Mall

Ce a pățit clienta unui supermarket, care a cumpărat un produs cu preț redus la raft. Cât a plătit în final

O clientă a supermarketului Kaufland s-a plâns pe rețelele de socializare că a fost păcălită cu o diferență semnificativă între prețul afișat la raft și cel încasat la casa de marcat pentru un produs achiziționat. Aceasta a postat bonul de cumpărături și o fotografe cu prețul la raft, pentru produsul achiziționat, iar diferența este însemnată.

„Bună, las și eu bonul acesta de la Kaufland aici, în cazul în care cumpărați de acolo fiți foarte atenți la prețul afișat la raft și cel de pe bon, deoarece nu corespund. Prețul la fasolea pe care am cumpărat-o era de 13,29 lei și mi s-a încasat cu prețul de 17,49 lei! Aveți mare grijă să nu pățiți la fel! Uitați-vă pe bon cu atenție! Nici nu vreau să mă gândesc câte persoane până la mine… și după… au mai fost înșelate,” a declarat clienta.

Publicitate

Sunt tot mai dese situațiile în care clienții marilor magazine se plâng că prețurile afișate la raft nu corespund cu cele de la casă.

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul SUBSCRIBE, confirmi că ai citit și ești de acord cu politica noastră GDPR și Termen și condiții
Publicitate