Connect with us

Administrație

21 mai, data la care ne vom plimba pe Podul lui Boldea!

Publicat

în

20130904_101607În cadrul conferinței de presă din această săptămână, primarul lugojean a anunțat că s-a stabilit data în care lugojenii vor putea trece apa pe noul pod pietonal al orașului. Trecerea peste ape, construită în proporție de 80% între cartierul Ștrand și zona pieței agroalimentare George Coșbuc este așadar aproape gata, muncitorii, care au reluat munca pe 17 februarie, fiind acum pe ultima sută de metri cu adăugarea finisajelor la structura de beton ce traversează Timișul. Conform planurilor inițiale, trecerea va avea și o pistă pentru bicicliști, dar și rampe pentru handicapați, dotate cu lift la ambele capete ale podului.

RETIM

Nici podul pietonal, ca de altfel restul lucrărilor mari ce se desfășoară în oraș la acest moment, nu a fost scutit de termene depășite. Astfel, podul, care era programat să fie dat în utilizare pe 30 septembrie 2013 inițial, a suferit câteva modificări la plan și, adăugând condițiile meteo câteodată nefavorabile, a rezultat întârzierea lucrărilor, deci și a datei de inaugurare. De menționat este că, la data amintită de anul trecut, râul putea fi traversat pe noul pod, însă în cazul finisajelor, acestea nu s-a reușit să fie duse la bun sfârșit într-un timp util.

De această dată primăria speră ca lucrările să fie gata până la 21 mai, muncitorii ocupându-se acum de montarea stratului de uzură, a balustradelor, marcajelor pietonale și cele pentru pista pentru biciclete care va fi desenată pe mijlocul podului, în lățime de 1,2 metri, restul de 0,6 metri pe fiecare parte urmând să fie destinați trecerii pietonilor.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Au explodat amenzile pentru lugojenii prinși că aruncă gunoaie în loc nepermis sau parchează neregulamentar

Publicat

în

RETIM

Amenzi de până la 40.000 de lei la Lugoj, pentru cei care aruncă gunoaiele în locuri nepermise, dar și pentru cei care parchează mașini ilegal. Consilierii locali au votat mărirea amenzilor pe care le pot aplica polițiștii locali pe raza orașului, atât în domeniul depozitării de gunoaie în locuri nepermise, cât și pentru cei care își lasă mașinile pe unde îi taie capul.

Potrivit noilor reglementări locale, agenții de la serviciul de poliție aflat în subordinea primăriei poate să aplice următoarele amenzi:

-abandonarea de deșeuri – Legea 211: între 3.000 – 6.000 de lei pentru persoane fizice; între 20.000 – 40.000 de lei pentru persoane juridice;

-parcarea pe loc nepermis (handicap): între 2.000 – 10.000 de lei.

Chiar dacă efectivele Poliției Locale sunt parțial direcționate spre gestionarea pandemiei în starea de alertă, zeci de amenzi mărite au fost deja aplicate pentru lugojenii prinși că nu respectă normele în vigoare.

Citiţi mai departe

Administrație

Ce averi are Claudiu Buciu, noul primar al Lugojului

Publicat

în

RETIM

A venit rândul noului primar al Lugojului să își dezvăluie averile public, după ce colegii acestuia din Consiliul Local Lugoj au făcut-o deja săptămânile trecute. Claudiu Buciu, proaspăt investit în funcția de primar acum aproape 100 de zile, și-a publicat declarația de avere pe site-ul primăriei.

Potrivit documentului, Buciu deține două terenuri extravilane agricole, în suprafață totală de peste 10.000 de metri pătrați, cumpărate în anul 2007, dar și un apartament cumpărat de soție. La capitolul active financiare, Buciu deține două conturi bancare, ambele la ING, de 4.445 RON și respectiv 190 Euro, la data completării declarației.

Buciu are mai multe datorii decât economii, potrivit declarației de avere. Primarul are de achitat două credite bancare, scadente în 2021 și respectiv 2022, de 150.000 de lei și respectiv 47.600 de euro. Singurul venit trecut în declarația de avere este cel al soției, care lucrează ca medic în Germania, de 54.500 de euro anual, precum și alocațiile copiilor, 6.390 de euro anual.

Întreaga declarație de avere a noului edil șef o puteți răsfoi aici.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj îi așteaptă pe tineri să ceară teren de casă. Ce condiții trebuie să îndeplinească

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștință tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, care se încadrează în prevederile legale, că pot depune cereri pentru atribuirea unei suprafețe de teren în vederea construirii unei locuințe proprietate personală, conform Legii nr.15/2003 – republicată, cu modificările ulterioare, pentru cele 23 de terenuri disponibile în Municipiul Lugoj (14 în Cartierul Militari și 9 pe str.Herendeștiului).

RETIM

Conform Regulamentului de atribuire, aprobat prin HCL nr.137/25.08.20211, pot depune cereri următoarele categorii de tineri:

a) Tinerii necăsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

b) Tinerii căsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

c) Tinerii care au domiciliul stabil în municipiul Lugoj de minim 5 ani și au cetățenia română (la soț – soție unul dintre soți);

d) Tinerii care nu dețin sau nu au deținut în proprietate o locuință sau un teren destinat construirii unei unei locuințe;

e) Soțul/soția solicitantului, după caz, care nu deține sau nu a deținut în proprietate o locuință ori un teren destinat construirii unei unei locuințe;

f) Tinerii ai căror părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul;

g) Soțul/soția solicitantului, ai cărui părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul – după caz,

h) Solicitantul și soțul/soția solicitantului, după caz, să nu figureze cu datorii la bugetul local, indiferent de natura acestora.

Actele necesare depunerii dosarului se pot ridica de la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00 sau pot fi descărcate de pe pagina de internet a instituției www.primarialugoj.ro – Rubrica : Documente publice – Acordare terenuri gratuite tineri –Lege nr.15/2003 – republicată.

Dosarele cu actele necesare se vor depune până în data de 31.03.2021, la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00.

Eventualele completări ale dosarelor depuse se vor depune până în data de 30.04.2021.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite