Connect with us


Administrație

Un nou consilier local la Lugoj și repartizarea locuințelor ANL, pe ordinea de zi a Consiliului Local

Publicat

în

Consiliul Local al Municipiului Lugoj este convocat în şedinţă ordinară pentru data de joi, 30 iulie, de la orele 14.00. Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte. Printre cele mai importante este și validarea unui nou consilier local din partea PMP. Daniela Rusu este propusă să-l înlocuiască pe Cristian Corneanu, care demisionat și s-a înscris în PNL.

PMP

Joi se discută și despre lista de repartizare pentru locuințele ANL, rămase vacante.

USR

Consilierilor locali li se cere aprobarea trecerii sistemul video de supraveghere al orașului, în folosința gratuită a Poliției Municipiului Lugoj.

Mai jos, puteți afla toată ordinea de zi a ședinței:

 

  1. Proiecte de hotărâri privind: 

 

  1. Validarea mandatului de consilier în Consiliul Local al Municipiului Lugoj al doamnei Rusu Daniela –  Maria. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  2. Desemnarea doamnei Rusu Daniela –  Maria, membru în Comisia de specialitate  ,,Amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  3. Aprobarea listei de repartizare pentru locuințele ANL rămase vacante pe perioada exploatării acestora în regim de închiriere. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  4. Aprobarea transmiterii în folosinţă gratuită către Poliţia Municipiului Lugoj a unor părţi componente ale sistemului de securitate: ,,Supraveghere video oraş Lugoj”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  5. Aprobarea tarifelor unice și a tarifelor distincte practicate de către RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A. în raport cu utilizatorii serviciului de salubrizare pentru activitatea de colectare și transport al deșeurilor municipale desfășurată în Zona 0 a județului Timiș, în baza contractului de delegare prin concesiune a activității de colectare și transport a deșeurilor nr. 1746/22.09.2017. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  6. Aprobarea Planului Urbanistic Zonal – “Construire parcări și anexe hale industriale”, municipiul Lugoj, județul Timiș, str. Traian Vuia F.N. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  7. Aprobarea Planului Urbanistic Zonal – “Locuințe rezidențiale”, municipiul Lugoj, județul Timiș, str. Panselelor –  str.Teiului, F.N. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  8. Aprobarea începerii procedurii pentru vânzare a  unui teren în suprafață de 352 m.p., situat  în municipiul Lugoj, str. Bocșei nr. 77/F. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  9. Aprobarea începerii procedurii pentru vânzare a  unui teren în suprafață de 975 m.p., situat  în municipiul Lugoj, str. Salcâmilor nr. 19. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  10. Acordul înscrierii în Cartea Funciară a dezlipirii imobilului – teren, aparținând domeniului public al municipiului Lugoj, situat în intravilanul Municipiului Lugoj, înscris în C.F. nr. 404147 Lugoj ( Nr. C.F. vechi: 3428), nr. Top: 1222-1223/1-1225/1/18/a. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  11. Atestarea apartenenței la domeniul privat al municipiului Lugoj a unor imobile – terenuri. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.
  12. Acordarea unor facilități fiscale de plată a impozitului anual pe clădiri și a taxei lunare pe clădiri. Iniţiator: consilier local Brîndușoni Emil Liviu;
  13. Acordarea unor facilități fiscale referitor la anumite taxe locale. Iniţiator: consilier local Brîndușoni Emil Liviu;
  14. Stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2021. Inițiatori: consilieri locali Anghel Mihai, Agache Mihai, Blidariu Bogdan și Epure Mariana;
  15. Aprobarea organigramei și a statului de funcţii ale Serviciului Public Comunitar Local pentru Evidenţa Persoanelor Municipiului Lugoj, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  16. Aprobarea costului serviciului de îngrijire a persoanelor vârstnice la domiciliu și a contribuției persoanei vârstnice în funcție de nivelul veniturilor nete ale acesteia. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  17. Modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 63 din 30.04.2020 privind stabilirea costului mediu lunar de întreţinere și a contribuției lunare de întreținere datorată de beneficiarii și /sau susținătorii legali ai acestora, pentru serviciile acordate în regim rezidențial în cadrul Complexului de servicii pentru persoane vârstnice “Sfântul Nicolae”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  18. Aprobarea Proiectului tehnic, Devizul general și indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii “Proiect instalații de ventilare și climatizare” conform Expertizei tehnice la Bazinul acoperit. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  19. Aprobarea Proiectului tehnic, Devizul general și indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii “Proiect arhitectură modificări interioare” conform Expertizei tehnice la Bazinul acoperit. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  20. Acordarea unui sprijin financiar unităţilor/lăcaşurilor de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute în România, situate pe raza administrativ – teritorială a municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  21. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 132 din 09.07.2018 privind aprobarea Proiectului  «Construcția și dotarea unei săli de sport școlare la Colegiul Tehnic “Valeriu Braniște – Lugoj”» în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10, Obiectiv specific 10.2, apelul de proiecte nr. POR/2017/10/10.1/10.2/7 REGIUNI și a cheltuielilor legate de proiect. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

 

  1. Probleme ale Comisiilor de specialitate

 

    III. Diverse

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite