Connect with us

Administrație

Ștrandul din Lugoj nu se va deschide anul acesta. Necesită reparații în valoare de 300.000 de euro

Publicat

în

Ștrandul din Lugoj nu va funcționa în acest an, chiar dacă normele sanitare legate de pandemie vor permite acest lucru. Ștrandul rămâne închis din cauza erorilor de construcție și a defecțiunilor apărute pe perioada iernii.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„Din estimările noastre, cu părere de rău, spun că ștrandul nu va fi deschis în acesta an. Motivul este că nu poate funcționa în starea de acum. Investițiile necesare pentru a-l pune în siguranță ar fi de 300.000 de euro. Cam asta este nivelul investițiilor pe care îl recomandă societatea care se ocupă și în prezent de întreținerea lui”, a anunțat primarul Claudiu Buciu.

vodafone angajează

Probleme sunt la bazine, la râul care le înconjoară, la pompe și la tobogane.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

„Râul necesită foarte mari investiții, la fel ca bazinele mari. Nu a fost izolat și sunt infiltrații mari. Nu are liner, vopseaua se desprinde de pe pereți, betonul s-a crăpat, pune în pericol viața utilizatorilor. Nu mai vorbesc de pompele și sistemele de instalații care sunt în proporție de 90 la sută defecte. Nu mai avem garanție, pentru că societatea care l-a construit a intrat în faliment. Problemele sunt multiple, pierderile de apă sunt colosale. Pentru lucrările de investiții trebuie făcut un proiect, care durează, iar durata execuțiilor este undeva la trei patru luni, deci nu ne putem încadra”, a spus Buciu.

Primarul Lugojului a mai dezvăluit și că societatea care a construit toboganele nu avea autorizație să facă astfel de lucrări, așa că acestea nu pot fi recepționate și autorizate.

„Nu înțelegem cum le-au fost atribuite lucrările, cum le-au fost făcute plăți. O să facem din nou sesizări la autorități, pentru că nu se poate face recepția toboganelor în aceste condiții”, a mai adăugat primarul.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Încă o sesizare penală pentru investiții plătite și nefăcute la Lugoj. Sunt implicați și angajații Primăriei

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Primarul Lugojului, Claudiu Buciu, a dezvăluit că, la fosta cazarmă de pe strada Banatului, nu au fost găsite centralele și echipamentele de climatizare, plătite de către Primăria Lugoj constructorului, de doi ani de zile, dar neinstalate. „În acte există. În acte a fost și pusă în funcțiune, chiar dacă nici astăzi locația nu beneficiază de racord la rețeaua de gaz… și a fost și plătită.

vodafone angajează

În această situație se regăsesc două centrale termice și instalațiile și echipamentele pentru climatizare care trebuiau puse în operă în cadrul lucrării de modernizare parțială a clădirii fostei cazarme de pe strada Banatului”, arată edilul. Buciu spune că responsabili pentru acest fapt sunt constructorul, dar și angajații Primăriei Lugoj, cei car e au închis ochii la această situație.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

„Aici au semnat antreprenorul – Technocer (care a și încasat banii – în urmă cu doi ani), dirigintele de șantier – Popescu, directorul investițiilor din primărie – Negruțiu, funcționarul responsabil de proiect – Podaru, dar și fostul primar. Contractul trebuia finalizat acum cinci ani, lucrările nu sunt nici astăzi finalizate. Am luat decizia de a rezilia acest contract, iar când urma să facem recepția a ceea ce s-a executat, am constatat cele expuse mai sus”, susține primarul.

Edilul lugojean anunță că vor fi sesizate, din nou, organele penale de cercetare abilitate să stabilească cine este responsabil. Buciu afirmă însă că sesizările făcute nu au fost rezolvate, iar  „organele de cercetare penală nu dau semne că ar face ceva”

Citiţi mai departe

Administrație

Decizie finală în cazul pieței de vechituri ocico a Lugojului

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Vești proaste pentru lugojenii care credeau că piața ocico se redeschide. Târgul preferat al acestora rămâne închis până cel puțin la toamnă, a precizat administrația locală prin vocea edilului șef. Acesta a declarat că piața de vechituri rămâne închisă cel puțin câteva luni, până la redactarea unui regulament care să permită desfășurarea activității în limitele legii.

vodafone angajează

“Lucrăm la un regu­la­ment de funcționare, cu reguli clare pentru piața de vechituri. Îl vom finaliza până în august, iar mai apoi îl vom supune pentru dezbatere publică și vot în consiliu. Vom redeschide piața în septembrie, sperăm noi, când vom avea totul reglementat. Am avut reclamații de la locuitori, nu îl vom mai deschide fără un regulament, fără a avea activitate civilizată, nu mai putem lăsa pe fiecare să facă ce vrea”, a precizat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Totodată, primarul spune că decizia de a închide piața ocico a venit și din cauza regulilor referitoare la pandemie, care nu erau deloc respectate în incinta zonei comerciale.

Citiţi mai departe

Administrație

Mai mulți lugojeni au primit ultimatum să taie ambrozia, altfel vor fi amendați cu până la 20.000 de lei

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

La nivelul Primăriei Municipiului Lugoj s-a constituit o comisie în cadrul măsurilor întreprinse în vederea evitării instalării și răspândirii buruienii ambrozia pe terenurile intravilane sau extravilane din municipiul nostru. Comisia a constatat existența ambroziei pe un număr de 14 suprafețe.

vodafone angajează

Au fost transmise somații către proprietarii acestor terenuri, atât persoane fizice cât și juridice, situația fiind monitorizată în continuare. În cazul nerespectării de către proprietari a  prevederilor din somații, se vor aplica sancțiuni cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei pentru persoanele fizice şi cu amendă de la 10.000 lei la 20.000 lei pentru persoanele juridice.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Comisia continuă activitățile de identificare a terenurilor cu ambrozie pe toată durata de vegetație. Pe această cale facem un apel la cetățeni să ne ofere sprijin în identificarea zonelor în care mai există ambrozie. Așteptăm fotografii și date de identificare a acestor locații la adresele de e-mail: mediu@primarialugoj.ro sau contact@primarialugoj.ro, pe Facebook sau prin intermediul aplicației CityHealth.

În conformitate cu Legea nr. 62/2018, proprietarii sau deținătorii de terenuri, administratorii drumurilor publice, căilor ferate, cursurilor de apă, lacurilor, sistemelor de irigații și ai bazinelor piscicole au obligația să desfășoare lucrări de prevenire, combatere și distrugere a buruienii ambrozia. În scopul distrugerii și a prevenirii răspândirii ambroziei, se impune desfășurarea periodică a unor lucrări de întreținere a terenurilor prin cosire, smulgere, erbicidare sau alte lucrări și metode specifice.

Citiţi mai departe

Administrație

Trei posturi de inspector scoase la concurs la Primăria Lugoj

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante din cadrul Biroului investiții, Direcția tehnică, după cum urmează:

vodafone angajează

– Inspector, clasa I, grad profesional superior – 2 posturi

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

– Inspector, clasa I, grad profesional principal – 1 post

– Inspector, clasa I, grad profesional asistent – 1 post

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru cele patru funcții publice vacante este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână.

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, se va desfășura în data de 12 august 2021,ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 19 august 2021, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

– candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență inginerie civilă, ingineria instalațiilor sau inginerie electrică;

– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, grad profesional superior;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, grad profesional principal;

– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, grad profesional asistent.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 12 iulie – 02 august 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.

Observații suplimentare: persoană de contact – Lorena-Daniela Badiu-Savu, Inspector superior.

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite