Primăria Municipiului Lugoj anunță începutul unui audit la Spitalul Municipal, care va evalua situația financiară și operațională a unității.
„În perioada următoare, va începe un audit la Spitalul Municipal Lugoj, pentru a evalua situația financiară și operațională a unității”, a declarat primarul Călin Dobra.
Aceasta face parte dintr-un plan mai larg care vizează construirea unui nou spital, care ar putea fi finanțat din fonduri nerambursabile, printr-o linie de finanțare a Băncii Europene de Investiții, conform radiotimisoara.ro.
În urma rezilierii contractului de 150 de milioane de euro din fonduri PNRR pentru un proiect similar, autoritățile locale au identificat o soluție alternativă.
„După rezilierea contractului de 150 de milioane de euro din fonduri PNRR pentru un astfel de proiect, am identificat o soluție alternativă”, a explicat primarul Dobra.
Acesta a adăugat că, în urma discuțiilor cu Ministrul Sănătății și cu conducerea Spitalului Municipal, va fi luată în Consiliul Local „decizia de a realiza un spital dimensionat la nevoile municipiului Lugoj și ale întregii zone, pentru că bazinul care deservește spitalul este undeva la o populație de 100.000 de locuitori”.
Auditul va analiza și problemele actuale ale unității medicale, care se confruntă cu secții nefuncționale și o scădere a adresabilității pacienților.