Consilierul județean, Valentin Korman, de la PRO România, a criticat în ultima ședință a CJT, strategia executivului județeana de a moderniza doar două intersecții de pe drumul Timișoara – Buziaș – Lugoj. Korman a cerut extinderea șoselei locale la patru benzi. Vicepreședintele Alexandru Proteasa a catalogat planul ca nesustenabil, evidențiind posibilele capcane pe care un astfel de proiect le-ar putea aduce.
„Gândiți-vă că dacă ne dorim patru benzi până la Lugoj, va trebui să traversăm și pe la podul Albina, care a stat ani de zile în reparații, doar pentru configurația actuală. Extinderea podului Albina la patru benzi ar consuma probabil bugetul Consiliului Județean pentru câțiva ani, și nu cred că este necesar în acest moment”, a explicat Proteasa.
Cu toate acestea, el a făcut aluzii la posibilitatea extinderii, dar pe o porțiune mai scurtă, până la Albina, unde ar putea exista o descărcare de pe autostrada Timișoara – Belgrad. Cu toate acestea, orice extindere semnificativă ar putea deveni realitate doar după câteva mandate ale Consiliului Județean.
„Ceea ce este cu adevărat fezabil este ca autostrada care pleacă spre Serbia, din acel punct, să fie o descărcare înainte de Albina, și va trebui să prelungim acele patru benzi de la Moșnița, cel puțin până la autostrada care duce spre Serbia”, a adăugat Proteasa.