Connect with us

Administrație

Scoala in beci la Vlaicu din toamna! Cladirea de pe Cernei, prea mica, alte 5 clase neavand sali de clasa

Publicat

în

scoala in beci la lugoj aurel vlaicu ca pe animale elevi timis isj foto lugojeanul 2014 2Imaginea învățământului românesc poate fi explicată cel mai bine la Lugoj, acolo unde, din toamnă, trei clase de elevi vor învăța efectiv intr-un beci din noul corp de clădire unde Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu” își va desfășura activitatea. După ce primăria le-a pus în vedere, fără întrebări, că din toamnă se mută pe Cernei, o clădire în care, pentru numărul de elevi ai școlii, nu există suficient spațiu pentru buna desfășurare a orelor de clasă, profesorii unității de învățământ sunt revoltați, mai ales că trei dintre ei au aflat că își vor ține orele în demisolul clădirii, care este practic un beci folosit pentru depozitarea de materiale de construcții sau mobilier.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„Da, este adevărat, avem acolo un demisol și acolo sunt trei săli, este amenajat și sunt trei săli de clasă. S-au mai ținut ore acolo și înainte de a ne muta noi pe Mocioni”, a declarat pentru LUGOJEANUL.ro directorul Marcel Drăgan. Îl contrazic însă fotografiile pe care LUGOJEANUL.ro le-a obținut din interiorul beciului, în care se poate observa că nu există nimic amenajat pentru a fi susținute orele de curs, iar igrasia și spațiul insuficient te duc cu gândul mai degrabă la o celulă de închisoare, decât la o sală de clasă.

Problemele nu se opresc aici însă, alte 5 clase, cele de profesională, fiind în acest moment fără săli repartizate în noua clădire. Practic, dacă nu se găsește un spațiu pentru acești elevi, tinerii vor fi nevoiți să învețe fie după masa, fie să își caute alt liceu, desființarea claselor din cauza lipsei de loc fiind luată în calcul în acest moment. Directorul Drăgan speră că nu se va ajunge până într-acolo, acesta confirmând pentru LUGOJEANUL.ro că a discutat cu primarul orașului, care l-a asigurat că va găsi o soluție până în toamnă.

„Am avut o discuție cu domnul primar, i-am spus că există un număr de clase, aproximativ 5 clase pentru care nu se va putea rezolva acolo în sediul de pe Cernei să facă ore dimineața. Este vorba despre clasele de școală profesională, iar domnul primar mi-a spus că va găsi o soluție până la începerea anului școlar să găsim 5 săli, rămâne de văzut unde, în care să își desfășoare activitatea pentru un an sau doi clasele respective”, a declarat Drăgan.

RETIM

Întrebat dacă i se pare normal că trei clase de elevi vor învăța într-un beci și alte 5 s-ar putea să nu aibă loc în noua clădire în care Liceul „Vlaicu” își va desfășura activitatea, primarul Boldea ne-a declarat că „săptămâna viitoare avem consiliu de administrație la școală și vom rezolva problemele expuse pe loc. Clasele care nu au loc vor merge la Braniște, dar și elevii care vor studia la demisol, dacă va fi până la urmă cazul să învețe acolo, vor avea condiții bune de studiat”. Între timp, profesorii se pregătesc să îi scrie edilului șef o notă de protest pentru întreaga situație, spun ei, inadmisibilă în care se desfășoară orele de curs și pentru ceea ce se va întâmpla de la toamnă încolo.

Probleme mari vor fi la iarnă, atunci când, la orice precipitație, beciul în care elevii vor face orele este inundat imediat ce zăpada se topește. De asemenea, igrasia de pe pereți este un adevărat pericol pentru sănătatea tinerilor, aceștia urmând să petreacă 6 ore pe zi, patru ani la rând, în aceste încăperi în care nu ar trebui să stea nici animalele, mai ales oameni. O altă problemă importantă este lipsa de spațiu, pentru că deși o parte din sălile de clasă au fost zugrăvite și pregătite, acestea au capacitatea de a adăposti câte 15 elevi, nu 25 sau 30 cât au clasele liceului lugojean.scoala in beci la lugoj aurel vlaicu ca pe animale elevi timis isj foto lugojeanul 2014 scoala in beci la lugoj aurel vlaicu ca pe animale elevi timis isj foto lugojeanul 2014 3lugojeanul-news-everywhere,-everytime-banner

21 Comments

21 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj a plătit 11.700 de lei pe 12 scaune

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Primăria Lugoj continuă să facă achiziții publice. Printre ultimele se numără și cumpărarea a 12 scaune de așteptare. Cel mai probabil, scaunele vor fi amplasate la intrarea în cele mai importante birouri din primărie.

Cei care au făcut achiziția nu s-au limitat la orice scaune. Deși un scaun de așteptare normal costă între 60 și 100 de lei la magazine precum Dedeman, primăria din Lugoj a decis să cumpere scaune “de domni”, cu de zece ori prețul cerut la magazinele de bricolaj.

Astfel, pe 12 scaune Manager Extra CF, cu piele ecologică și structură din lemn masiv, administrația locală a plătit aproape 11.700 de lei, adică în jur de 975 de lei bucata. Licitația a fost câștigată de o firmă din Jilava, județul Ilfov.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Continuă criza de personal din Primăria Lugoj. Un nou post de șef a fost scos la concurs

Publicat

în

Primăria Lugoj a lansat două noi anunțuri de angajare. Unul dintre acestea este pentru „ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef birou, clasa I, gradul II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru”

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Tot în același birou mai sunt libere două posturi, unul de asistent și unul de inspector.

Pentru cei care își doresc ocuparea funcției de șef de birou există o probă suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, care se va desfășura în data de 15 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 18 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

RETIM

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

-cerințe specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau categoria B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

 

 

 

 

Citiţi mai departe

Administrație

O nouă invitație la dezbatere, din parte Primăriei Lugoj, pe tema Strategiei de Dezvoltare Urbană

Publicat

în

Primăria Lugoj invită locuitorii orașului la o nouă dezbatere publică pe tema Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană. Reprezentanții administrației locale vor să afle spre ce domenii, să direcționeze fondurile locale și cele care ar putea fi obținute din finanțări.
„Zilele acestea finalizăm actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană 2021-2027 a orașului nostru. Această activitate are ca obiectiv principal stabilirea celor mai importante proiecte ce vor fi implementate cu fonduri europene, de aceea părerea dumneavoastră cu privire la domeniile către care ar trebui dirijate fondurile este esențială. Așadar, vă adresăm invitația de a participa la consultarea care va avea loc miercuri, 13.10.2021, începând cu ora 17:00”, arată reprezentanții Primăriei Lugoj.
În contextul pandemiei de COVID – 19, evenimentul se va desfășura ONLINE, prin intermediul platformei Zoom.
Pentru a participa la această consultare, puteți să accesați link-ul de mai jos, miercuri începând cu ora 17.00.
Pentru autentificare în ZOOM, folosiţi credenţialele:
Meeting ID: 843 0814 4320
Passcode(parola): 093460
Participarea la eveniment este liberă. Pentru informații suplimentare vă puteți adresa Biroului Management Proiecte, Programe din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj, la adresa de email:
proiecte@primarialugoj.ro

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

VIDEO Un primar de lângă Lugoj a schimbat fața comunei în care a fost ales după doar un an

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Exemplu de “așa da” pentru edilii primăriilor de comune și orașe din Timiș. Un primar proaspăt ales într-o comună din vecinătatea Lugojului a transformat radical înfățișarea localității în doar un an de activitate în noua funcție administrativă.

Laurențiu Tîrziu, primarul din Belinț, a schimbat radical modul în care arată comuna aflată la 15 kilometri de Lugoj. A dotat căminul cultural, a amenajat parcuri și a asfaltat drumuri comunale, printre altele, toate în primele 12 luni de activitate.

Mai multe detalii despre realizările lui Tîrziu puteți urmări în știrea de mai jos.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite