Connect with us

Administrație

Scandal intre angajatii Casei de Cultura si conducerea primariei lugojene! Boldea vrea teatru ca la Focsani

Publicat

în

teatru lugoj focsaniScandal mare între angajații Casei de Cultură a Municipiului și conducerea primăriei lugojene, după ce aceștia nu au reușit să îndeplineasca o sarcină de serviciu. Mai exact, în luna octombrie a anului 2013, primarul și cei de la Casa de Cultură s-au întâlnit pentru a discuta despre planurile de reabilitare ale teatrului lugojean, vechi de mai bine de 100 de ani și reabilitat acum peste 40 de ani. În acest sens, Boldea le-a cerut reprezentanților Casei să întocmească planuri pentru reabilitarea edificului, trimițându-i pe aceștia la Focsani,  acolo unde teatrul seamănă cu cel din Lugoj la interior și a fost recent reabilitat.

Problema cea mare a apărut marți, 28 ianuarie, atunci când, chemați la o ședință la sediul primăriei, angajații Casei de Cultură nu au avut ce să îi prezinte primarului lugojean, pentru că nu au întocmit, în aproape 4 luni, niciun fel de plan de reabilitare al teatrului municipal. Așa că, după ce că va plăti Casa de Cultură a Municipiului cu 60% mai mult decât în 2013, din bugetul local alocându-se suma de 300.000 de lei pentru aceste lucrări, municipalitatea nu poate demara niciun fel de reparație, pentru că planul de reabilitare pur și simplu nu există.

Dacă nu se va rezolva situația până la următoarea întâlnire dintre cele două instituții, programată pentru luna februarie, scandalul ar putea culmina cu demiteri în rândul angajaților ce vor fi găsiți responsabili. „Vom coopta, în urma unui concurs de soluţii, o echipă de arhitecţi care să realizeze proiectarea. Cred că o clădire care are în faţă bustul şi poartă şi numele marelui tenor Traian Grozăvescu merită să fie modernizată şi înobilată, merită un interior cu o altă înfăţişare”, a declarat primarul Francisc Boldea. Lucrările la clădirea teatrului municipal au fost finalizate în anul 1902.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

RETIM

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Când și unde va avea loc Lugoj Beer Fest, festivalul berii reinventat, în acest an

Publicat

în

Mister elucidat! După ce primăria din Lugoj a eșuat în a comunica eficient cu presa luni la rândul, neoferind detalii despre festivalul berii, cel mai așteptat eveniment al anului, într-un final Lugojeanul a aflat ce se întâmplă cu mult-așteptatul eveniment. Acesta va avea loc la toamnă, într-o locație complet nouă față de cea normală.

Mai exact, Lugoj Beer Fest va fi un festival pe trei zile, cu muzică de calitate, festival de food trucks și activități pentru toate zilele în zona evenimentului. Potrivit organizatorilor, Asociația Festivaluri Pentru Tineri, evenimentul va avea loc în perioada 16-17-18 septembrie. Lugoj Beer Fest va fi organizat la plopi, o zonă cunoscută în trecut pentru sărbători și alte evenimente la Lugoj.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

“Scopul nostru este să luăm un eveniment municipal și să îl transformăm în ceva mai multă, să îi dăm cu adevărat tentă de festival. Avem experiență în organizat festivaluri mari, cel mai mare pe care îl organizăm fiind Vestfest. La Lugoj Beer Fest nu vor fi mici, însă vom avea opțiuni de mâncare și băuturi pentru toată lumea grație food truck-urilor care vor veni. Vom avea artiști de renume național, pe care îi vom anunța în curând. La capitolul organizare, vom așeza festivalul în zona la plopi, lăsând liber centrul orașului”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Daniel Lupu, președintele Asociației Festivaluri Pentru Tineri, organizatori ai evenimentului.

RETIM

Deocamdată organizatorii semnează contractele cu trupele care vor urca pe scena festivalului. Vom reveni cu detalii despre afișul Lugoj Beer Fest imediat ce vom afla cine cântă la evenimentul preferat al lugojenilor.

Citiţi mai departe

Administrație

Se strâng semnături pentru contestarea organigramei Primăriei Lugoj

Publicat

în

Sindicatul Liber al Salariaților din Primăria Municipiului Timișoara (SLSPMT) strânge semnături de la angajații Primăriei Lugoj pentru contestarea organigramei, aprobate în ultima ședință a Consiliului local, dar și a hotărârilor de desființarea a mai multor servicii și instituții din municipiu.

Strângerea semnăturilor a început din 30 iunie și va dura până joi, 7 iulie.

„INVITĂM pe TOȚI angajații din Primăria Municipiului Lugoj și din serviciile publice desființate, care doresc să fie reprezentați de sindicat, să semneze TABELUL NOMINAL atasat, în vederea IMPUTERNICIRII sindicatului să CONTESTE, în toate modalitățile prevăzute de lege, ACTELE ADMINISTRATIVE reprezentate de: HCL nr. 263, nr. 264, nr. 265, nr. 266, nr. 267, nr. 268, nr. 269, nr. 270 si nr. 271, toate din data de 27.06.2022, precum si ACTELE SUBSECVENTE emise în temeiul și ca efect al acestor hotărâri”, arată Tiberiu Negrei, președintele Sindicatul Liber al Salariaților din Primăria Municipiului Timișoara.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Vineri, SLSPMT va depune o plângere prealabilă către Consiliul local Lugoj, pentru anularea acestor decizii. Dacă legislativul lugojean nu va da curs acestei solicitări, reprezentanții sindicatului sunt deciși să le atace în instanță.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj așteaptă sesizări despre terenurile cu ambrozie din oraș

Publicat

în

ambrozie-lugoj

Foto Arhiva

Primăria Lugoj anunță că derulează o campanie de creștere a gradului de conștientizare a pericolului răspândirii ambroziei și a efectelor negative asupra sănătății oamenilor.

„Facem un apel către întreaga comunitate pentru implicarea tuturor proprietarilor sau deținătorilor de terenuri, în scopul eradicării ambroziei, pentru un aspect cât mai plăcut al orașului nostru și mai ales, pentru a elimina punerea în pericol a sănătății oamenilor.
Va rugăm sa trimiteți sesizările dumneavoastră scrise la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Biroul Relatii cu Publicul, camera 7 și pe e-mail, la adresa contact@primarialugoj.ro. Vă rugăm să expuneți date reale și cât mai exacte privitor la terenurile infestate”.

Persoanele fizice și juridice au obligația de a efectua lucrări de combatere a ambroziei. În cazul neaplicării de măsurilor de combatere a ambroziei, celor somați li se vor emite avertismente, iar ulterior se vor aplica sancțiuni cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei persoanele fizice, iar cu amenzi de la 10.000 lei la 20.000 lei persoanele juridice.

Pentru ca lucrările de combatere să fie cât mai eficiente, cositul mecanic sau manual trebuie efectuat cât mai aproape de suprafața solului, în vederea distrugerii tuturor ramificațiilor care pornesc din tulpina principală. În caz contrar, se distruge doar tulpina principală, iar restul ramificațiilor se dezvoltă, înfloresc și produc în continuare polen. Se recomandă cositul repetat de 2 -3 ori pe an.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

 

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Noua campanie de colectare a deșeurilor voluminoase în zona 0 Ghizela a județului Timiș

Publicat

în

RETIM împreună cu ADID Timiș organizează o nouă campanie trimestrială prin care sunt colectate deșeurile voluminoase. Nu ratați ocazia să le predați legal și gratuit la containerul RETIM! 

Compania RETIM împreună cu ADID Timiș organizează în perioada 01 iulie – 30 august 2022 o campanie de colectare gratuită a deșeurilor voluminoase din zona 0 Ghizela a judeţului Timiş. Sunt cuprinse localitățile Lugoj, Buziaș, Recaș, Balinț, Bara, Bogda, Boldur – Jabăr; Brestovăț, Chevereșu Mare – Dragșina, Vucova; Coșteiu, Criciova – Jdioara, Cireșu; Darova, Găvojdia, Ghizela, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare – Iosifălău, Ictar-Budinț; Victor Vlad Delamarina, Belinț.

CINE poate preda deşeuri voluminoase

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Cetățenii din localităţile menţionate mai sus pot depune prin aport voluntar și gratuit deșeurile voluminoase în containerele special puse la dispoziție în punctele de colectare și între orele menționate în tabelul de mai jos. 

RETIM

CE se poate preda în cadrul acestei campanii

DEŞEURILE VOLUMINOASE sunt:

  • mobilier, comode, mese de cafea, de toaletă, decorative
  • mese de scris pentru copii, rafturi, etajere, etajere metalice
  • covoare, carpete, preșuri
  • canapele, paturi, dulapuri, birouri, scaune, banchete,saltele
  • oale
  • ceasuri
  • perdele, draperii
  • dulapuri de baie, suporturi prosoape
  • lustre, tablouri
  • obiecte sanitare, căzi, vase de toaletă, robineți, cabine de duș, suporturi, baterii sanitare, chiuvete, bideuri, capace vase de toaletă, lavoare, rezervoare de apă pentru vase de toaletă
  • obiecte mari de folosință îndelungată precum : calorifere fontă, calorifere aluminiu, uși, tocuri de uși şi tocuri de geamuri, etc

CE NU se poate preda în cadrul acestei campanii

  • NU se preiau alte categorii de deșeuri : reziduale, reciclabile, de construcții, vegetale,periculoase
  • NU se colectează deșeurile de echipamente electrice, electronice și electrocasnice (televizoare, mașini de spălat, frigidere, radio-uri, echipamente de iluminat, computere, etc.)

UNDE şi CÂND se pot preda deşeurile voluminoase

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite