Connect with us

Actualitate

Programul de lucru RETIM în ziua de 1 mai. Cum se ridică gunoiul

Publicat

în

Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi asupra programului de lucru în ziua de 1 mai, declarată zi liberă legală.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

COLECTAREA DE DEŞEURI
Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile în care operează compania RETIM se va desfăşura conform PROGRAMELOR ZILNICE OBIŞNUITE. Nu există modificări faţă de orarele curente.

BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII
Birourile de relaţii clienţi şi casierii vor fi ÎNCHISE în data de 1 mai, zi liberă legală, urmând să revină la programul obişnuit de luni, 4 mai, conform orarului 08.00-16.00.

PUNCTELE DE COLECTARE A DEŞEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE ŞI DIN CONSTRUCŢII DIN TIMIŞOARA
Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale şi din construcţii deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara vor avea următorul program:
⦁ ÎNCHISE în data de 1 mai – zi liberă legală
⦁ DESCHISE în ziua de sâmbătă 2 mai, orar 08.00-16.00
⦁ ÎNCHISE duminică 3 mai
⦁ DESCHISE începând cu data de 4 mai, de când se revine la programul normal 09.00-19.00 (de luni până vineri) şi 08.00-16.00 (sâmbătă)
Adresele celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:
⦁ Calea Torontalului, nr. 94
⦁ Calea Moşniţei, nr 2-4
⦁ Str. Avram Imbroane, nr 70
⦁ Pod Calea Şagului

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

În contextul pandemiei de coronavirus, vă reamintim regulile obligatorii de gestionare a deşeurilor pe care RETIM le-a comunicat încă de la începutul acestei perioade.

În ceea ce privește deșeurile reziduale (care se depozitează în pubela neagră):
1. Este strict interzisă depozitarea deșeurilor vrac (vărsate) în pubelă. Este imperios necesară folosirea sacilor de gunoi sau a oricăror pungi din folie de plastic.
2. Sacii din coșul de gunoi sau din recipientul în care se depozitează deșeurile temporar în gospodărie se vor lega ermetic pentru a împiedica vărsarea accidentală a conținutului în pubelă.
3. Pentru a reduce posibilitatea de contaminare a mânerului sau a capacului pubelei este necesară spălarea mâinilor în prealabil și evitarea atingerii șervețelelor, batistelor sau a altor materiale care ar putea fi contaminate. Sunt de preferat utilizarea și deplasarea pubelei cu mănuși din latex (medicale) sau dezinfectarea cu alcool sanitar sau cu alt dezinfectant a mânerelor și a capacului.
4. Șervețelele, batistele, măștile și mănușile utilizate se vor depozita în pubela neagră și NU se vor depozita împreună cu deșeurile reciclabile (în pubela galbenă/sacul galben). Acestea nu sunt deşeuri reciclabile, si nu pot fi sortate, tocmai pentru că ar putea fi contaminate.
5. NU se va intra în contact sub nici o formă cu angajații RETIM.
6. NU se vor depozita deșeuri lângă recipiente – acestea NU vor fi colectate.
În plus, PERSOANELE AFLATE IN IZOLARE LA DOMICILU trebuie să respecte regulile generale de mai sus împreună cu următoarele REGULI SPECIALE:
7. Sacii din coșul sau recipientul în care se depozitează deșeurile reziduale temporar în casă se vor lega ermetic și vor fi introduși într-un al doilea sac care de asemenea se va lega ermetic pentru a împiedica vărsarea accidentală a conținutului
8. Șervețelele/ batistele, măștile medicale și mănușile de latex se vor depozita într-un sac separat. Întrucat virusul COVID-19 poate rezista până la 9 zile pe suprafețe, sacii cu șervețele, batiste, măști, mănuși se vor păstra în gospodărie până la ieșirea din izolare (14 zile) și încă 9 zile peste acest termen în plus, într-un loc sigur unde animalele de companie nu au acces.
În ceea ce privește deșeurile reciclabile (care se depozitează în sacul galben sau pubela galbenă)
Acum, mai mult ca niciodată, se impune colectarea separată şi sortarea deşeurilor reciclabile (ambalaje din hârtie, carton, plastic și metal) de cele reziduale. Astfel,
9. este obligatoriu ca acestea sa fie sortate, bine curățate și strivite, pliate sau rupte înainte de a fi depozitate în pubela sau sacul galben sau, în lipsa sacului galben, în orice alt sac din plastic, transparent – sacii vor fi in mod obligatoriu legați
În plus, PERSOANELE AFLATE IN IZOLARE LA DOMICILU trebuie să respecte și următoarele REGULI SPECIALE:
10. Întrucât estimările specialiştilor arată că virusul rezistă pe hârtie până la 24 ore, iar pe metal şi plastic între 3-9 zile, deșeurile reciclabile se vor stoca pe toata durata izolării la domiciliu (14 zile) și încă 9 zile în plus, în gospodărie (pe balcon, în cămară, în curte) în saci care sunt legaţi la gură și marcați cu data la care au fost închiși.
Este foarte important să se depoziteze deșeurile numai în recipiente și nu în afara lor. Dacă echipajele RETIM vor găsi deşeuri lângă recipiente NU le vor colecta!

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Poliția Timiș caută șefi de post adjuncți pentru comunele din zona Lugoj

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Inspectoratul de Poliţie Judeţean Timiş organizează concurs pentru ocuparea a 14 posturi vacante de ajutor șef de post, specialitatea ordine publică, prin încadrare directă din sursă externă a persoanelor cu studii corespunzătoare cerinţelor postului şi care îndeplinesc condiţiile legale, după cum urmează:

  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Bogda, poziția 1194;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Ghiroda, poziția 1220;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Mașloc, poziția 1225;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Pișchia, poziția 1233;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Becicherecu Mic, poziția 1282;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Giulvăz, poziția 1322;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Criciova, poziția 1383;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Găvojdia, poziția 1386;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Mănăștiur, poziția 1494;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Tomești, poziția 1504;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Saravale, poziția 1530;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Saravale, poziția 1531;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Lenauheim, poziția 1581;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Tormac, poziția 1587;

Important de precizat este că cei care doresc să se înscrie la concurs trebuie să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului, respectiv studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat. Înscrierea se realizează, în perioada 13.09 – 24.09.2021 (inclusiv în zilele nelucrătoare, pe data de 24.09.2021 doar până la orele 16:00), online la adresa de e-mail sursaexterna@tm.politiaromana.ro

Cererile de înscriere însoțite de documentația solicitată transmise după data de 24.09.2021, orele 16:00, nu vor fi luate în considerare.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Actualitate

Lugojenii, chemați la dezbatere publică pe tema îmbunătăţirii calităţii spaţiilor publice din oraş

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj, împreună cu UrbanizeHub România, invită lugojenii la o dezbatere publică, în cadrul campaniei „Noi revitalizăm orașul”, pe tema îmbunătăţirii calităţii spaţiilor publice din oraşul Lugoj.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Evenimentul are loc în data de 20 septembrie 2021, de la ora 17:00, în fosta piață din cartierul Micro IV. Cetățenii sunt invitați vină cu opinii și sugestii despre îmbunătățirea spațiilor publice din oraș. Întâlnirea face parte din campania, în care, la începutul lunii august, Primăria Municipiului Lugoj a lansat un chestionar online, unde lugojenii au votat un „Top 5 spaţii publice din Lugoj, care au nevoie de intervenție”. Peste 300 de persoane au răspuns la acest chestionar, iar rezultatele vor fi comunicate pe pagina web oficială și pagina de Facebook a Primăriei Lugoj.

Campania „Noi revitalizăm orașul” are ca scop consultarea și implicarea cetățenilor în procesul de decizie al administrației locale și a debutat în iunie, anul trecut, când Primăria Municipiului Lugoj şi Urbanize Hub România s-au întâlnit cu locuitorii din cartierul „Eftimie Murgu”, pentru prima consultare publică, pe tema „Transformăm zona într-un loc plăcut pentru comunitate”.

Această întâlnire poate fi urmărită aici: https://youtu.be/6-tGUbVz8rM

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

UrbanizeHub România este una dintre cele mai importante grupări de specialiști în dezvoltare urbană, de la noi din țară și din Europa. În colaborarea cu Primăria Lugoj UrbanizeHub implică o echipă interdisciplinară, formată din specialiști în comunicare, facilitare și design thinking, în peisagistică, în geografie economică, arhitectură și urbanism. În portofoliul UrbanizeHub se află colaborări importante cu Comisia Europeană, Banca Mondială, Ministerul Dezvoltării, EIT Climate-KIC Europe, dar și cu mai multe orașe din România.

Citiţi mai departe

Actualitate

Tânăr arestat după ce i-a dat în cap unui șofer la Lugoj, pentru 200 de euro și 392 de lei

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

La data de 14 septembrie, în urma investigațiilor efectuate, polițiștii Biroului de Investigații Criminale Lugoj au identificat un bărbat, de 29 de ani, bănuit de comiterea infracțiunii de tâlhărie calificată, în municipiul Lugoj. În fapt, în noaptea de 14 septembrie, bărbatul ar fi sustras, prin violență,  200 de euro și  392 de lei dintr-un autoturism, acesta fiind surpris de către proprietatrul autovehiculului, moment în care l-ar fi lovit cu un obiect dur în zona capului.

Prejudiciul a fost recuperat în totalitate, bunurile fiind restituite persoanei păgubite. În cauză a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de tâlhărie calificată, bănuitul fiind reținut pentru 24 ore, în cursul aceleiași zile fiind prezentat magistraților, care au dispus față de acesta măsura arestării preventive pe o perioadă de 30 de zile.

Tânărul a fost introdus în Centrul de Reținere și Arestare Preventivă Timiș. Polițiștii continuă cercetările în vederea documenrării întregii activități infracționale a bărbatului.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Actualitate

Număr tot mai mare de cazuri noi la Lugoj și în satele din apropiere

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Lugojul și satele din jur se confruntă cu un nou val de îmbolnăviri cu noul coronavirus. Doar luni, 14 septembrie, în oraș și în zona de est a județului au fost raportate 20 de cazuri noi de infectare. Dintre acestea, 7 au fost înregistrate la Lugoj în doar 24 de ore.

În satele din jur, au fost înregistrate următoarele valori:

BARA 1

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

COSTEIU 1

DUMBRAVA 3

OHABA LUNGĂ 1

ORAŞ BUZIAŞ 1

ORAŞ FĂGET 2

PIETROASA 1

TRAIAN VUIA 1

VICTOR VLAD DELAMARINA 2

Luni, au fost efectuate un număr de 2.759 de teste, din care 1.059 teste rapide. Marți dimineața, numărul total de persoane internate (confirmate și suspecte) COVID-19 era de 211, dintre care 27 la ATI. O persoană a murit luni, confirmată cu SARS-CoV 2.

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite