Connect with us

Actualitate

Programul de lucru RETIM în ziua de 1 mai. Cum se ridică gunoiul

Publicat

în

Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi asupra programului de lucru în ziua de 1 mai, declarată zi liberă legală.

RETIM

COLECTAREA DE DEŞEURI
Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile în care operează compania RETIM se va desfăşura conform PROGRAMELOR ZILNICE OBIŞNUITE. Nu există modificări faţă de orarele curente.

BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII
Birourile de relaţii clienţi şi casierii vor fi ÎNCHISE în data de 1 mai, zi liberă legală, urmând să revină la programul obişnuit de luni, 4 mai, conform orarului 08.00-16.00.

PUNCTELE DE COLECTARE A DEŞEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE ŞI DIN CONSTRUCŢII DIN TIMIŞOARA
Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale şi din construcţii deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara vor avea următorul program:
⦁ ÎNCHISE în data de 1 mai – zi liberă legală
⦁ DESCHISE în ziua de sâmbătă 2 mai, orar 08.00-16.00
⦁ ÎNCHISE duminică 3 mai
⦁ DESCHISE începând cu data de 4 mai, de când se revine la programul normal 09.00-19.00 (de luni până vineri) şi 08.00-16.00 (sâmbătă)
Adresele celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:
⦁ Calea Torontalului, nr. 94
⦁ Calea Moşniţei, nr 2-4
⦁ Str. Avram Imbroane, nr 70
⦁ Pod Calea Şagului

În contextul pandemiei de coronavirus, vă reamintim regulile obligatorii de gestionare a deşeurilor pe care RETIM le-a comunicat încă de la începutul acestei perioade.

În ceea ce privește deșeurile reziduale (care se depozitează în pubela neagră):
1. Este strict interzisă depozitarea deșeurilor vrac (vărsate) în pubelă. Este imperios necesară folosirea sacilor de gunoi sau a oricăror pungi din folie de plastic.
2. Sacii din coșul de gunoi sau din recipientul în care se depozitează deșeurile temporar în gospodărie se vor lega ermetic pentru a împiedica vărsarea accidentală a conținutului în pubelă.
3. Pentru a reduce posibilitatea de contaminare a mânerului sau a capacului pubelei este necesară spălarea mâinilor în prealabil și evitarea atingerii șervețelelor, batistelor sau a altor materiale care ar putea fi contaminate. Sunt de preferat utilizarea și deplasarea pubelei cu mănuși din latex (medicale) sau dezinfectarea cu alcool sanitar sau cu alt dezinfectant a mânerelor și a capacului.
4. Șervețelele, batistele, măștile și mănușile utilizate se vor depozita în pubela neagră și NU se vor depozita împreună cu deșeurile reciclabile (în pubela galbenă/sacul galben). Acestea nu sunt deşeuri reciclabile, si nu pot fi sortate, tocmai pentru că ar putea fi contaminate.
5. NU se va intra în contact sub nici o formă cu angajații RETIM.
6. NU se vor depozita deșeuri lângă recipiente – acestea NU vor fi colectate.
În plus, PERSOANELE AFLATE IN IZOLARE LA DOMICILU trebuie să respecte regulile generale de mai sus împreună cu următoarele REGULI SPECIALE:
7. Sacii din coșul sau recipientul în care se depozitează deșeurile reziduale temporar în casă se vor lega ermetic și vor fi introduși într-un al doilea sac care de asemenea se va lega ermetic pentru a împiedica vărsarea accidentală a conținutului
8. Șervețelele/ batistele, măștile medicale și mănușile de latex se vor depozita într-un sac separat. Întrucat virusul COVID-19 poate rezista până la 9 zile pe suprafețe, sacii cu șervețele, batiste, măști, mănuși se vor păstra în gospodărie până la ieșirea din izolare (14 zile) și încă 9 zile peste acest termen în plus, într-un loc sigur unde animalele de companie nu au acces.
În ceea ce privește deșeurile reciclabile (care se depozitează în sacul galben sau pubela galbenă)
Acum, mai mult ca niciodată, se impune colectarea separată şi sortarea deşeurilor reciclabile (ambalaje din hârtie, carton, plastic și metal) de cele reziduale. Astfel,
9. este obligatoriu ca acestea sa fie sortate, bine curățate și strivite, pliate sau rupte înainte de a fi depozitate în pubela sau sacul galben sau, în lipsa sacului galben, în orice alt sac din plastic, transparent – sacii vor fi in mod obligatoriu legați
În plus, PERSOANELE AFLATE IN IZOLARE LA DOMICILU trebuie să respecte și următoarele REGULI SPECIALE:
10. Întrucât estimările specialiştilor arată că virusul rezistă pe hârtie până la 24 ore, iar pe metal şi plastic între 3-9 zile, deșeurile reciclabile se vor stoca pe toata durata izolării la domiciliu (14 zile) și încă 9 zile în plus, în gospodărie (pe balcon, în cămară, în curte) în saci care sunt legaţi la gură și marcați cu data la care au fost închiși.
Este foarte important să se depoziteze deșeurile numai în recipiente și nu în afara lor. Dacă echipajele RETIM vor găsi deşeuri lângă recipiente NU le vor colecta!

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Primăria Lugoj caută personal medical pentru centrele de vaccinare

Publicat

în

Având în vedere prevederile O.U.G. nr.3 din 15 ianuarie 2021 privind unele măsuri pentru recrutarea şi plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID-19 şi stabilirea unor măsuri în domeniul sănătăţii, pentru implementarea eficientă a campaniei de vaccinare împotriva COVID-19, Municipiul Lugoj invită personalul medico-sanitar și registratorii medicali (operatori date) să-şi exprime intenția de a face parte din echipele care vor desfășura activitate la Centrele de vaccinare împotriva Covid-19 nr.1 și nr.2, amenajate la Sala de sport “Lavinia Miloșovici” Lugoj, str. Caransebeșului nr. 2B.
Activitatea Centrelor de vaccinare împotriva Covid-19 Lugoj se va desfășura după următorul program: luni – sâmbătă, 0800-2000.
Personalul medico-sanitar implicat în activitatea de vaccinare trebuie să își exercite profesia cu respectarea Legii nr.95/2006 și a OUG nr.144/2008.
Echipele centrelor de vaccinare Covid-19 pot fi compuse din medici din specialitățile epidemiologie, medicină generală, medicină şcolară, medicină de familie şi alte specialități, medici rezidenți, asistenţi medicali şi registratori medicali (operatori date).
Persoanele interesate își vor exprima intenția, printr-o cerere scrisă transmisă pe adresa de e-mail contact@primarialugoj.ro sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Lugoj – Biroul relații cu publicul, specificând și perioadele de timp în care pot presta serviciile (zile disponibile și interval orar).
Modalitatea și documentele necesar a fi depuse în vederea încheierii contractelor de prestări servicii se vor stabili în perioada următoare și vor fi aduse la cunoștința celor interesați prin intermediul site-ului www.primarialugoj.ro și presa locală.

RETIM

Citiţi mai departe

Actualitate

Un ambulanțier din Lugoj a murit după ce s-a infectat cu coronavirus

Publicat

în

Serviciul de Ambulanță al Județului Timiș a anunțat astăzi, că unul dintre ambulanțierii din Lugoj a murit, după ce s-a infectat cu coronavirus. Nicolae Pantalia împlinise, în 15 ianuarie, 56 de ani.

RETIM

„De astăzi SAJ Timiș, a devenit mai sărac, a pierdut un coleg, un prieten, un om, a cărui absență va fi mereu resimțită. COVID-19 este UN ADEVĂR , DIN NEFERICIRE UNUL UCIGAȘ, FERIȚI-VĂ DIN CALEA LUI!”, au postat cei de la Ambulanța Timiș, pe pagina lor de socializare.

Colegii săi spun că s-au rugat pentru însănătoșirea lui Nicu, însă, astăzi, au primit vestea tristă.
„Am sperat, ne-am rugat pentru însănătoșirea lui, dar acest cumplit virus a fost mai puternic și l-a smuls dintre noi. Îl vom păstra pe mai departe în amintirea noastră. Dumnezeu să-l ierte și să-i primească sufletul în grădina sa”, au mai scris aceștia.

Citiţi mai departe

Actualitate

Eșec la Lugoj în prima zi de vaccinare COVID -19, din etapa a doua. De ce au stat oamenii la coadă

Publicat

în

FOTO Arhiva

A început și la Lugoj vaccinarea persoanelor din etapa a doua. Cum pe platforma de vaccinare apar trei centre, înscrierile permise au fost pentru cele trei fluxurile de vaccinare. Din păcate, la Lugoj funcționează, în momentul de față, doar un centru, la spital. Încă două, care sunt pregătite la Sala de sport „Lavinia Milosevici” nu au fost deschise încă, ceea ce a dus la o situația neplăcută. La centrul de la spitalul din Lugoj, zeci de persoane au așteptat să le vină rândul la vaccinare, personalul nu a reușit însă să facă față la toate programările.

RETIM

Ionuț Cocoș, directorul unității medicale din Lugoj a transmis că toate persoanele înscrise vor fi vaccinate.

„Vom face eforturi ca toate persoanele înscrise pe platformă să fie vaccinate. Dacă situația o impune, o să fie contactate telefonic pentru reprogramare în timp util. Pentru orice informații suplimentare, oamenii ne pot suna la 0786.397.206”, ne-a transmis conducerea Spitalului „Dr. Teodor Andrei”.

Cele două centre de la Sala de sport „Lavinia Milosovici”, ar urma să fie deschise la sfârșitul săptămânii, atunci când vor avea asigurat și personalul necesar.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite