Connect with us

Administrație

Primăria Lugoj îi așteaptă pe tineri să ceară teren de casă. Ce condiții trebuie să îndeplinească

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștință tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, care se încadrează în prevederile legale, că pot depune cereri pentru atribuirea unei suprafețe de teren în vederea construirii unei locuințe proprietate personală, conform Legii nr.15/2003 – republicată, cu modificările ulterioare, pentru cele 23 de terenuri disponibile în Municipiul Lugoj (14 în Cartierul Militari și 9 pe str.Herendeștiului).

Meniul zilei, Octavian

Conform Regulamentului de atribuire, aprobat prin HCL nr.137/25.08.20211, pot depune cereri următoarele categorii de tineri:

a) Tinerii necăsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

b) Tinerii căsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

c) Tinerii care au domiciliul stabil în municipiul Lugoj de minim 5 ani și au cetățenia română (la soț – soție unul dintre soți);

d) Tinerii care nu dețin sau nu au deținut în proprietate o locuință sau un teren destinat construirii unei unei locuințe;

e) Soțul/soția solicitantului, după caz, care nu deține sau nu a deținut în proprietate o locuință ori un teren destinat construirii unei unei locuințe;

f) Tinerii ai căror părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul;

g) Soțul/soția solicitantului, ai cărui părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul – după caz,

h) Solicitantul și soțul/soția solicitantului, după caz, să nu figureze cu datorii la bugetul local, indiferent de natura acestora.

Actele necesare depunerii dosarului se pot ridica de la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00 sau pot fi descărcate de pe pagina de internet a instituției www.primarialugoj.ro – Rubrica : Documente publice – Acordare terenuri gratuite tineri –Lege nr.15/2003 – republicată.

Dosarele cu actele necesare se vor depune până în data de 31.03.2021, la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00.

Eventualele completări ale dosarelor depuse se vor depune până în data de 30.04.2021.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Program nou la mai multe dintre birourile Primăriei Lugoj

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că următoarele birouri vor avea relații cu publicul, în toate zilele lucrătoare astfel:

Meniul zilei, Octavian

Telefonic:

  • Urbanism / Patrimoniu – între orele 14.00 – 15.00

 la tel. 0256 352240, interior 206

  • Agricol / Cadastru – între orele 15.00 – 16.00

 la tel. 0256 352240, interior 261

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

  • Taxe și impozite – între orele 13.00 – 15.00

 la tel. 0256 354057

Online:

Se pot trimite solicitări sau întrebări prin e-mail la adresa contact@primarialugoj.ro.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria caută să angajeze un inspector pentru relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate

Publicat

în

„Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Compartiment relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate.

Meniul zilei, Octavian

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu – 19 iulie 2021, ora 1100.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Proba scrisă se va desfășura în data de 21 iulie 2021 ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

-condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 15 iunie –  5 iulie 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Birou relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau „mailto:personal@primarialugoj.ro” personal@primarialugoj.ro. ”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.

Data afișării: 15 iunie 2021.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Muncitorii de la Sere și spații verzi, pârâți la primar că se relaxează în loc să muncească

Publicat

în

Un lugojean i-a pârât la primar pe muncitorii care au venit să îngrijească spațiile verzi din Parcul Poștei. Omul era nemulțumit că aceștia se odihneau la umbră, în loc să tundă iarba și să adune resturile pe care le-au lăsat împrăștiate pe alei.

Meniul zilei, Octavian

„Cei care în continuare sfidează munca, iar orașul zace în mizerie ! Rușine să vă fie, am sunat personal la sere și mi-au răspuns că domnii aceștia obosiți de relaxare, nu au drujbă! În Parcul Poștei nu poți traversa de crengile lăsate pe alee, dar domnii ăștia sfidează munca și cetățenii întregului oraș! În permanență stau în parc, la relax ! Așteptăm de la domnul primar o luare de poziție la sesizarea pe care am facut-o la camera 7”, a scris Maniu, pe Facebook, unde a lăsat și un set de fotografii care să dovedească cele spuse.

 

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Care sunt următoarele zone unde se cosește iarba. Cetățenii sunt rugați să-și mute mașinile

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că în cursul acestei săptămâni, (7 – 11 iunie), se va cosi iarba de pe spațiile verzi, în cartierele:

Meniul zilei, Octavian

Timișoarei 110;
Militari;
Balta Lată;
Str Agriculturii;
Spl. G. Coșbuc;
Splaiul 1 Decembrie 1918.

Pe această cale reprezentanții primăriei roagă cetățenii să nu parcheze mașinile în imediata apropiere a spațiilor verzi pentru a facilita activitatea echipelor de lucru și a evita eventuale daune.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite