Administrația locală va oferi spre ocupare, în perioada următoare, mai multe posturi vacante din aparatul de specialitate al instituției, primul dintre ele scos la bătaie fiind cel de director executiv al Direcției Administrație Publică Locală. Aviz celor care vor să intre în aparatul bugetar, pe site-ul Guvernului României a apărut deja anunțul pentru angajare, pe care cei care doresc să ocupe postul de la primărie trebuie să îl citească atent, ca să se asigure că vor îndeplini toate cerințele și că vor anexa la dosar toate actele necesare pentru a putea intra în cursa pentru câștigarea locului,
„Primăria Municipiului Lugoj, județul Timiș, organizează la sediul instituţiei din Piaţa Victoriei, nr. 4 concurs de promovare în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului de director executiv – Direcţia Administraţie Publică Locală. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare”, se arată în anunțul publicat pe pagina de internet a Guvernului României.
Din același anunț de angajare aflăm condițiile pe care candidatul trebuie să le îndeplinească pentru a putea intra la concursul pentru obținerea postului. Astfel, candidatul ideal pentru funcția de director executiv al Direcției Administrație Publică Locală trebuie să dețină:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe juridice;
- să fie absolvent de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- să fie numit într-o funcţie publică de clasa I;
- vechime minimă în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcţiei publice: 3 ani;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici – republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- cunoştinţe operare pe calculator – nivel mediu.
Ultima zi în care doritorii își pot depunde dosarele este 18 octombrie. Proba scrisă are loc pe 20 octombrie, la ora 10:00, iar interviul pentru cei aleși se ține pe 31 octombrie, de la ora 14:00. Dosarele care se vor depune pentru acest post trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.