Connect with us

Administrație

Podul paralel a lui Francisc Boldea pierde o parte din bani. Au fost alocați spitalului

Publicat

în

Spitalul din Lugoj primește 2 milioane de lei de la bugetul local, pentru aparate și materiale necesare în această criză a coronavirusului. Miercuri, 22 aprilie, a avut loc ședința extraordinară în care au fost alocați banii. Pe lângă această sumă au mai fost transferați și 150 de mii de lei de la Consiliul Județean Timiș, cu destinație precisă pentru achiziția de kituri pentru testarea COVID-19.

RETIM

Banii din bugetul local au fost luați de la două obiective puse de primarul Francisc Boldea pe lista de investiții, deși consilierii din opoziție i-au reproșat întotdeauna că acestea nu își au rostul în forma promovată de edilul-șef. Este vorba despre reabilitarea primului tronson din centru orașului și despre celebrul deja pod paralel. De la fiecare din aceste două obiective s-a luat câte un milion de lei, care au ajuns la spital.

Podul nu rămâne fără toți banii însă, în bugetul local de pe acest an fiind prinsă suma de 8.365.820 de lei + 154.700 de lei studiu de fezabilitate. Alocarea banilor către spital este însă primul semn că investiția nu are nicio șansă să înceapă în acest an, oricât de mult și-ar dori primarul.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Au explodat amenzile pentru lugojenii prinși că aruncă gunoaie în loc nepermis sau parchează neregulamentar

Publicat

în

RETIM

Amenzi de până la 40.000 de lei la Lugoj, pentru cei care aruncă gunoaiele în locuri nepermise, dar și pentru cei care parchează mașini ilegal. Consilierii locali au votat mărirea amenzilor pe care le pot aplica polițiștii locali pe raza orașului, atât în domeniul depozitării de gunoaie în locuri nepermise, cât și pentru cei care își lasă mașinile pe unde îi taie capul.

Potrivit noilor reglementări locale, agenții de la serviciul de poliție aflat în subordinea primăriei poate să aplice următoarele amenzi:

-abandonarea de deșeuri – Legea 211: între 3.000 – 6.000 de lei pentru persoane fizice; între 20.000 – 40.000 de lei pentru persoane juridice;

-parcarea pe loc nepermis (handicap): între 2.000 – 10.000 de lei.

Chiar dacă efectivele Poliției Locale sunt parțial direcționate spre gestionarea pandemiei în starea de alertă, zeci de amenzi mărite au fost deja aplicate pentru lugojenii prinși că nu respectă normele în vigoare.

Citiţi mai departe

Administrație

Ce averi are Claudiu Buciu, noul primar al Lugojului

Publicat

în

RETIM

A venit rândul noului primar al Lugojului să își dezvăluie averile public, după ce colegii acestuia din Consiliul Local Lugoj au făcut-o deja săptămânile trecute. Claudiu Buciu, proaspăt investit în funcția de primar acum aproape 100 de zile, și-a publicat declarația de avere pe site-ul primăriei.

Potrivit documentului, Buciu deține două terenuri extravilane agricole, în suprafață totală de peste 10.000 de metri pătrați, cumpărate în anul 2007, dar și un apartament cumpărat de soție. La capitolul active financiare, Buciu deține două conturi bancare, ambele la ING, de 4.445 RON și respectiv 190 Euro, la data completării declarației.

Buciu are mai multe datorii decât economii, potrivit declarației de avere. Primarul are de achitat două credite bancare, scadente în 2021 și respectiv 2022, de 150.000 de lei și respectiv 47.600 de euro. Singurul venit trecut în declarația de avere este cel al soției, care lucrează ca medic în Germania, de 54.500 de euro anual, precum și alocațiile copiilor, 6.390 de euro anual.

Întreaga declarație de avere a noului edil șef o puteți răsfoi aici.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj îi așteaptă pe tineri să ceară teren de casă. Ce condiții trebuie să îndeplinească

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștință tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, care se încadrează în prevederile legale, că pot depune cereri pentru atribuirea unei suprafețe de teren în vederea construirii unei locuințe proprietate personală, conform Legii nr.15/2003 – republicată, cu modificările ulterioare, pentru cele 23 de terenuri disponibile în Municipiul Lugoj (14 în Cartierul Militari și 9 pe str.Herendeștiului).

RETIM

Conform Regulamentului de atribuire, aprobat prin HCL nr.137/25.08.20211, pot depune cereri următoarele categorii de tineri:

a) Tinerii necăsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

b) Tinerii căsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

c) Tinerii care au domiciliul stabil în municipiul Lugoj de minim 5 ani și au cetățenia română (la soț – soție unul dintre soți);

d) Tinerii care nu dețin sau nu au deținut în proprietate o locuință sau un teren destinat construirii unei unei locuințe;

e) Soțul/soția solicitantului, după caz, care nu deține sau nu a deținut în proprietate o locuință ori un teren destinat construirii unei unei locuințe;

f) Tinerii ai căror părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul;

g) Soțul/soția solicitantului, ai cărui părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul – după caz,

h) Solicitantul și soțul/soția solicitantului, după caz, să nu figureze cu datorii la bugetul local, indiferent de natura acestora.

Actele necesare depunerii dosarului se pot ridica de la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00 sau pot fi descărcate de pe pagina de internet a instituției www.primarialugoj.ro – Rubrica : Documente publice – Acordare terenuri gratuite tineri –Lege nr.15/2003 – republicată.

Dosarele cu actele necesare se vor depune până în data de 31.03.2021, la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00.

Eventualele completări ale dosarelor depuse se vor depune până în data de 30.04.2021.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite