Connect with us

Administrație

Podul lui Boldea ajunge în Consiliul Local. Primarul cere votul consilierilor pentru controversatul proiect

Publicat

în

Joi, 30 ianuarie 2020, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj se va desfăşura şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj. Printre proiectele propuse la vot se află şi controversatul pod rutier, pe care primarul Francisc Boldea îl vrea lângă Podul de Fier.

RETIM

Iată, mai jos, întreaga ordine de zi:

  1. Proiectele de hotărâri privind:
  2. Aprobarea Planului de Management Strategic de Dezvoltare al Spitalului Municipal „Dr. Teodor Andrei” Lugoj pentru perioada 2019-2023. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  3. Însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafaţă de 350 m.p., situat în Municipiul Lugoj,  str. G.A. Petculescu, nr. 29,  înscris în C.F. Nr. 405941 Municipiul Lugoj (Nr. CF vechi: 9532), Nr. cadastral 405941 (Nr. topografic: 9027/118), în vederea vânzării acestuia. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  4. Însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafaţă de 411 m.p., situat în Municipiul Lugoj, str. Timișorii, nr. 126, înscris în C.F. Nr. 406426 Municipiul Lugoj, Nr. cadastral 406426,  în vederea vânzării acestuia. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  5. Însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafaţă de 450 m.p., situat în Municipiul Lugoj, str. Timișorii, nr. 126-B8, înscris în C.F. Nr. 406479 Municipiul Lugoj,      Nr. cadastral 406479,  în vederea vânzării acestuia. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  6. Însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafaţă de 350 m.p., situat în Municipiul Lugoj, str. Lucian Blaga, nr. 16,  înscris în C.F. Nr. 400697 Municipiul Lugoj      (Nr. CF vechi: 9608), Nr. cadastral 400697 (Nr.topografic: 9027/194), în vederea vânzării acestuia. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  7. Însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafaţă de 411 m.p., situat în Municipiul Lugoj, str. Timișorii, nr. 126-A4, înscris în C.F. Nr. 406417 Municipiul Lugoj,       Nr. cadastral 406417, în vederea vânzării acestuia. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  8. Aprobarea începerii procedurii pentru vânzarea unor terenuri situate în municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  9. Aprobarea organigramei și a statului de funcţii ale Spitalului Municipal “dr. Teodor Andrei” Lugoj.  Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  10. Aprobarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar din municipiul Lugoj, pentru anul şcolar 2020 – 2021. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  11. Stabilirea tarifelor minime de concesionare a terenurilor pentru anul 2020. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  12. Stabilirea tarifelor minime de închiriere pentru spaţiile cu altă destinaţie decât cea de locuinţă şi terenuri  pentru anul 2020 . Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  13. Aprobarea achiziției unor imobile construcții. Iniţiatori: consilieri locali Blidariu Bogdan Ștefan, Anghel Mihai Cornel, Agache Mihai și Epure Mariana;
  14. Aprobarea reducerii suprafeței concesionate de la 5.000 m.p. la ½ din suprafața de 331 m.p. aferentă construcţiilor proprietatea S.C. “Microroyal” S.R.L. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  15.   Aprobarea Studiului de Fezabilitate, Devizul general și indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiții “Pod rutier peste râul Timiș, Municipiul Lugoj”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  16. Vânzarea către doamna Moș Larisa – Camelia a terenului aferent construcţiei dobândite prin cumpărare în temeiul Legii nr. 112/1995, situat în municipiul Lugoj, str. Nicolae Titulescu, nr. 72, ap. 1. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  17. Vânzarea către doamna Iovan Liliana a terenului aferent construcţiei dobândite prin cumpărare în temeiul Legii nr. 112/1995, situat în municipiul Lugoj, str. Bega, nr. 21, ap. 2. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  18. Aprobarea pentru anul 2020 a prețului de închiriere pentru suprafețele de pajiști. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  19. Însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafaţă de 456 m.p., situat în Municipiul Lugoj,  str. Timișorii, nr. 126 – A48, înscris în C.F. Nr. 406436 Municipiul Lugoj, Nr. cadastral 406436,  în vederea vânzării acestuia. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

 

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

La 1 februarie va avea loc prima concediere colectivă de la Meridian. Câți oameni pleacă acasă

Publicat

în

Consilierii locali lugojeni au fost convocați în ședință extraordinară, joi, 21 ianuarie, pentru a discuta noua organigramă și măsurile de redresare propuse de conducerea societății Meridian 22.

RETIM

În momentul de față, Meridian are 129 de angajați. Aceștia se ocupă de livrarea apei potabile, serviciul de canalizare, activitatea de transport urban și gestionarea patrimoniului locativ al municipiului. În noua organigramă nu se mai regăsesc 30 de angajați. La aceste concedieri se mai adaugă și desființarea unor posturi vacante. Este vorba despre șapte locuri de muncă pentru muncitori și patru pentru personalul din birouri.

Pentru ca să limiteze numărul persoanelor concediate, conducerea Meridian 22 a anunțat că a luat o serie de măsuri. De exemplu, paza obiectivelor societății se va face cu proprii angajați și nu va mai fi plătită altor societăți. Se vor reduce cheltuielile cu protocolul și publicitate, dar și cheltuielile pentru combustibil. O altă serie de măsuri, la care s-au angajat cei din conducerea Meridian 22, se referă la recuperarea creanțelor societății, creșterea producției fizice facturate prin intensificare campaniei de montare a apometrelor dar și atragerea de lucrări executate pentru persoane fizice și juridice.

Dacă planul de reorganizare propus de conducerea Meridian 22 primește votul Consiliului Local Municipal, concedierea colectivă se va face începând cu 1 februarie.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj trebuie să acopere un deficit de peste 15 milioane de lei

Publicat

în

Primăria Lugoj trebuie să acopere deficitul secțiunii de dezvoltare pentru anul 2020, din excedentul bugetar al anului 2019, în valoare de peste 15,4 milioane de lei.

RETIM

„Deficitul vine din faptul că s-au cheltuit sume din fondul de rulment, care este un fel de credit propriu, de pe un an pe altul, cauzat de faptul că instituția nu a cheltuit banii alocați în anul curent. Orice cheltuială făcută din fondul de rulment este considerată deficit”, ne-a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

Din cauză că administrația Boldea nu a cheltuit toți banii de la bugetul local, în ultimii ani, fondul de rulment a ajuns la aproximativ 80 de milioane de lei.

Citiţi mai departe

Administrație

Transfer de urgență. Cele 274 de locuințe aflate în administrarea Meridian 22 vor trece la Primărie

Publicat

în

Întregul fond locativ, aflat acum în administrarea SC Meridian 22 SA, va fi preluat de către Primăria Lugoj. Consilierii locali au fost convocați în ședință extraordinară, pentru data de 21 ianuarie, când vor decide transferul fondului locativ. Demersul vine după ce Meridian a cerut schimbarea organigramei și diminuarea posturilor, pentru reducerea cheltuielilor. Din organigrama societății dispare structura care răspundea de gestionarea fondului locativ.

RETIM

„Societatea comercială Meridian 22 SA, prin adresa numărul 57, propune spre analiză și aprobare Consiliului Local al Municipiului Lugoj o nouă organigramă și un nou statut de funcții, urmare a situației dificile pe care o traversează, prin intermediul noi structuri urmărindu-se realizarea unor economii importante fără a fi afectate activitățile de livrare apei potabile și a serviciilor de canalizare. Se remarcă, în noua organigramă, că nu se mai regăsește personalul care să deservească activitatea de administrare a fondului locativ, care cuprinde un număr de 274 de imobile cu destinație de locuit și 13 spații cu altă destinație”, arată arhitectul-șef, Dinel Maziliu, în referatul transmis Consiliului Local al Municipiului Lugoj.

Maziliu recomandă ca Direcția de Urbanism a Primăriei Lugoj să preia până la 1 aprilie fondul locativ al municipiului.

 

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite