Inaugurat în 2013 cu mare fast, biroul local de eliberare al pașapoartelor se dovedește a fi o alegere bună pentru municipalitate, sute de lugojeni fiind beneficiarii până astăzi ai serviciului. Ideea a fost susținută de prefectura județului, care a trimis primăriei Lugoj un anunț prin care își exprimă interesul de a continua activitatea, având în vedere buna desfășurare a acesteia și cererea mare pe care biroul din Lugoj a înregistrat-o în primul an de activitate.
„În baza protocolului de colaborare încheiat între Instituţia Prefectului Judeţul Timiş şi Primăria Municipiului Lugoj, începând cu data de 21 februarie 2013, Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Timiş a desfăşurat activităţi de preluare şi eliberare a paşapoartelor electronice în municipiul Lugoj, str. Bucegi, nr. 21, în zilele de joi, între orele 10,00 – 15,00. De la data deschiderii punctului de lucru au fost preluate 727 cereri pentru eliberarea unui paşaport electronic şi au fost eliberate 710 paşapoarte electronice.
În data de 4 martie 2014 Instituţia Prefectului Judeţului Timiş a adresat municipalităţii lugojene o scrisoare de mulţumire pentru sprijinul acordat în deschiderea acestui punct de lucru. Cu acest prilej a reafirmat intenţia de continuare a activităţii şi de colaborare cu autorităţile locale din municipiul Lugoj pentru o continuă îmbunătăţire a calităţii serviciilor oferite cetăţenilor prin Serviciul Paşapoarte”, se arată în comunicatul primăriei.