Connect with us

Administrație

Patinoarul din Lugoj, paguba de 22.000 de euro!

Publicat

în

patinoar deschis lugoj 7 decembrie 2013 foto galerie lugojeanul (4)Gata cu patinoarul pe acest an! Locul de agrement iubit de lugojeni, situat pe terenul de sport al Parcului „George Eenscu”, va fi în curând demontat, activitatea de aici fiind închisă din 23 februarie, ultima duminică în care s-a putut patina. După ce au tras linie și au evaluat situația, reprezentanții administrației locale au constatat că patinoarul a produs și în acest an, ca de altfel în toți anii în care a fost închiriat la Lugoj, doar o pagubă financiară majoră și niciun fel de beneficiu bănesc. În ciuda bucuriei tinerilor, lucrurile se învârt în jurul banilor și la Lugoj, iar posibilitatea de a se închiria un asemenea amplasament și la anul scade drastic.

RETIM

Dacă în sezonul trecut 2012-2013, din patinoar primăria a câștigat 55.745 de mii de lei, suma totală reprezentând atât închirirerea de patine, cât și intrarea pe patinoar în cele aproape două luni de activitate, în sezonul 2013-2014, care a durat din 6 decembrie 2013 până la 23 februarie 2014, Lugojul a încasat doar 49.260, cu aproape 2.000 de dolari mai puțin. Dacă adunăm la cheltuială închirierea patinoarului, care s-a făcut în acest an cu suma de 160.000 de lei, rezultă o cheltuială de 110.740 de lei, bani pe care primăria și implicit lugojenii nu îi vor mai recupera niciodată.

Cum aceste pierderi se întâmplă de la începuturile tradiției de aducere a patinoarului la Lugoj, adică de trei ani încoace, reprezentanții primăriei nu pot spune cu exactitate care va fi soarta locului de agrement în următoarele sezoane de iarnă. Boldea a mers până într-acolo încât să declare că se gândește să cumpere un pationar la mâna a doua pentru oraș, pentru a scăpa de asemenea cheltuieli imense în viitor. Idee bună, credem noi, pentru că dacă cei 160.000 de lei erau puși deoparte în cei trei ani, cu cei 100.000 de euro strânși aveam deja un patinoar doar al Lugojului.

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj îi așteaptă pe tineri să ceară teren de casă. Ce condiții trebuie să îndeplinească

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștință tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, care se încadrează în prevederile legale, că pot depune cereri pentru atribuirea unei suprafețe de teren în vederea construirii unei locuințe proprietate personală, conform Legii nr.15/2003 – republicată, cu modificările ulterioare, pentru cele 23 de terenuri disponibile în Municipiul Lugoj (14 în Cartierul Militari și 9 pe str.Herendeștiului).

RETIM

Conform Regulamentului de atribuire, aprobat prin HCL nr.137/25.08.20211, pot depune cereri următoarele categorii de tineri:

a) Tinerii necăsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

b) Tinerii căsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

c) Tinerii care au domiciliul stabil în municipiul Lugoj de minim 5 ani și au cetățenia română (la soț – soție unul dintre soți);

d) Tinerii care nu dețin sau nu au deținut în proprietate o locuință sau un teren destinat construirii unei unei locuințe;

e) Soțul/soția solicitantului, după caz, care nu deține sau nu a deținut în proprietate o locuință ori un teren destinat construirii unei unei locuințe;

f) Tinerii ai căror părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul;

g) Soțul/soția solicitantului, ai cărui părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul – după caz,

h) Solicitantul și soțul/soția solicitantului, după caz, să nu figureze cu datorii la bugetul local, indiferent de natura acestora.

Actele necesare depunerii dosarului se pot ridica de la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00 sau pot fi descărcate de pe pagina de internet a instituției www.primarialugoj.ro – Rubrica : Documente publice – Acordare terenuri gratuite tineri –Lege nr.15/2003 – republicată.

Dosarele cu actele necesare se vor depune până în data de 31.03.2021, la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00.

Eventualele completări ale dosarelor depuse se vor depune până în data de 30.04.2021.

Citiţi mai departe

Administrație

Două poduri din apropiere de Lugoj urmează să fie reabilitate cu bani europeni

Publicat

în

RETIM

Două dintr-un total de cinci poduri de pe raza județului Timiș, din apropiere de Lugoj, vor fi reabilitate în curând din bani europeni. Poriectul cuprinde un total de 25 de poduri și podețe din patru județe, Timiș, Hunedoara, Arad și Caraș-Severin.

În Timiș, cele cinci poduri care vor fi reabilitate cu bani de la UE sunt DN 68A Dumbrava, DN 68A paraul Glavita – Traian Vuia, DN 59 Sag, și DN 59F podet Valcani, DN 6 canal Muresel – Cenad.

Cele două poduri din zona Lugojului se află pe raza localității Dumbrava și respectiv în zona localității Traian Vuia. Proiectul se află în faza incipientă, de depunere a ofertelor firmelor interesate să participe. Firmele își pot depune ofertele până pe 16 februarie.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Claudiu Buciu își cere scuze față de locuitorii unei străzi din Lugoj

Publicat

în

Primarul Lugojului și-a cerut scuze, ieri, prin intermediul unei rețele de socializare față de locuitorii unei străzi din Lugoj, care au fost nevoiți să-și plătească și să-și instaleze singuri lămpi pentru iluminatul public.

RETIM

„Imi cer scuze lugojenilor care și-au rezolvat singuri problema iluminatului public. Pe strada Poalele Viilor, locuitorii și-au montat singuri lămpi LED pe stâlpii de iluminat public. Am solicitat încă de anul trecut societatii ELBA sa repare sau să înlocuiasca toate corpurile cu probleme, însă aceste lucrări încă nu s-au finalizat”, spune Claudiu Buciu

Primarul Lugojului susține că se fac demersuri pentru modernizarea iluminatului public și că e posibil ca Primăria să renunțe la serviciile societății ELBA.

„La sfârșitul acestui an, contractul cu aceasta societate va expira. Serviciul de iluminat public va rămane în sarcina primăriei.

Am pornit deja studiile necesare modernizării integrale a sistemului de iluminat public. Din păcate procedurile vor dura un an, urmând ca primele investitii să fie făcute începand cu anul 2022″, a mai spus Buciu.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite