IR 1991 are un parcurs total de 793 km care durează în mod normal 15 ore, însă în noaptea de miercuri spre joi, din cauza unei vijelii, s-a rupt linia de contact pe magistrala 800. Trenul a staționat peste 9 ore și a ajuns la București Băneasa în jurul orei 9.30, în loc de 23.59. Și-a continuat apoi drumul spre Timișoara, dar la stația Valea Alba, locomotiva a fost declarata defecta la ora 16.13. A fost trimisă o locomotiva de ajutor, însă și ea a fost declarată defectă când a ajuns, la 17.30. Trenul a plecat până la urma la 18.52, cu o a treia locomotivă, arată opiniatimisoarei.ro
Valea Alba este la 15 km de Drobeta Turnu Severin și mai aproape de Balota, zona celebra pentru dificultatea traseului. La ora 19.20 trenul ajungea la Drobeta Turnu Severin si avea deja 13 ore întârziere. La Caransebeș, oamenii au fost transferați într-un alt tren.
„A fost un coșmar. E incredibil că în 2021, când alții au trenuri care circulă cu sute de kilometri pe oră noi stăm mai mult de o zi pe tren. Eu am fost singur, dar au fost familii cu copii. Foarte greu! CFR-ul ar trebui să fie închis, pentru că pune în pericol sănătate și viața călătorilor. E pur și simplu o bătaie de joc”, ne-a declara Vasi, un tânăr din Lugoj care a călătorit cu trenul de coșmar.
Garnitura a ajuns la destinație, în Gara de Nord Timisoara vineri noaptea, după ora 0.00. În total, călătoria a durat aproape 30 de ore.