Connect with us

Divertisment

În luna iubirii, Shopping City Timișoara premiază îndrăgostiții și pasionații de shopping  

Publicat

în

Shopping City Timișoara sărbătorește întreagă lună februarie dragostea pentru cumpărături, reduceri și premii cu două campanii inedite: vouchere cadou în valoare de 50 de lei garantate pentru cumpărături de peste 200 de lei și o competiție digitală pe contul centrului comercial de pe una dintre platformele cele mai în tendințe, Instagram. În plus, toți cei ce trec pragul Shopping City Timișoara în această perioadă se vor bucura de un decor cu totul special, ideal pentru cele mai frumoase poze alături de cei dragi.

Vouchere cadou garantate, din dragoste pentru shopping

Vizitatorii centrului comercial ce achiziționează produse în valoare de minimum 200 de lei pe maximum 2 bonuri fiscale și prezintă la Info Point bonul, dar și dovada că au un cont activ în aplicația de loialitate SPOT, vor primi pe loc un voucher Shopping City Timișoara în valoare de 50 lei, utilizabil în toate magazinele partenere ale campaniei.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

RETIM

Cei ce nu au descărcat deja aplicația SPOT, o pot face gratuit atât din Google Play, cât și din App Store. După descărcarea ei, utilizatorii trebuie doar să își creeze un cont și să se autentifice în aplicație. Pentru a obține punctele de loialitate, aceștia trebuie doar să scaneze bonul aferent fiecărei sesiuni de cumpărături.

Competiție digitală, premii fabuloase

Cei care iubesc mediul digital se vor bucura de o campanie cu premii speciale: un inel cu diamant și 2 perechi de cercei vor fi oferite celor care răspund provocării de pe contul de Instagram al Shopping City Timișoara. Aceștia trebuie doar să ofere un răspuns la întrebărea lansată de centrul comercial. Câștigătorii vor fi aleși cu ajutorul unei aplicații imparțiale.

Atunci când prețurile sunt la reducere, dragostea pentru modă este neprețuită

Până pe 28 februarie, Shopping City Timișoara îi așteaptă pe toți cei ce trec pragul cu cele mai mari reduceri ale iernii, prețuri perfecte pentru achiziția tuturor obiectelor de pe lista de dorințe, dar și pentru cele mai frumoase cadouri de oferit celor dragi. 

Măsuri de siguranță sporite la mall

După o serie de verificări de conformitate și îmbunătățiri, Shopping City Timișoara au primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Acesta a fost acordat de către experții Safe Shopping Centers (SSC), companie suedeză care acreditează siguranța centrelor comerciale din întreaga lume. Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea de dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, echipamentele de climatizare a spațiului din centrul comercial utilizează numai aer proaspăt din exterior, fără recirculare, schimbarea filtrelor se face cu o frecvență mai mare, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, și a benzilor cu suprafață nanosept pe suprafețele frecvent atinse, dezinfectarea constantă a centrului comercial. Acestea sunt completate de verificarea respectării măsurilor de distanțare și de purtare a măștii, precum și a celorlalte norme impuse de lege prin anunțuri audio, video și securitate

Despre Shopping City Timisoara

SHOPPING CITY TIMIȘOARA, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare. Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, LC Waikiki, CCC, Orsay, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Humanic, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.

Carrefour a deschis în  Timişoara primul şi singurul hipermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp.

În luna octombrie a acestui an, Shopping City Timișoara a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România.  Înrolarea în program este gratuită. Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Divertisment

Festival cu ceaune încinse și răchie tare într-o localitate de lângă Lugoj

Publicat

în

În câteva zile are loc un festival cu ceaune încinse și rachiu tare, într-o comună de lângă Lugoj. Evenimentul are loc la Bethausen, acolo unde se pregătește ediția cu numărul trei al Festivalului Ceaunelor și degustarea răchiei.

Odată cu târgul din localitate, care are loc în fiecare joi, la Bethausen se vor încinge și ceaunele, festivalul fiind unul cu tradiție și dedicat celor mai delicioase preparate de acest fel. Ca să se dreagă deliciile culinare bine, ceaunele vor fi acompaniate de rachiu, celebra băutură bănățeană care se fierbe toamna.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

Festivalul va avea loc la piața din comună, joi, 22 septembrie, începând cu ora 11 dimineața. Pasionații de gastronomie, dar și cei care produc răchie, sunt așteptați să participe la manifestare. Organizatorii au pregătit și momente de folclor pentru participanți, pe scena evenimentului urcând Otilia și Ana Radu, acompaniați de formația lui Ionel Radu.

RETIM

Citiţi mai departe

Divertisment

Vino să sărbătorim trei ani de Iulius Town Timișoara, cu peste 1.500 de premii, concerte, street food, stand-up comedy și surprize pentru copii

Publicat

în

Patru zile și patru nopți, ca în povești. Așa sărbătorim aniversarea celor trei ani de Iulius Town. Cumpărăturile sunt răsplătite cu peste 1.500 de premii, dansăm pe muzica Zdob și Zdub, C.T.C., Irinei Rimes și multor altora, râdem cu Teo și savurăm preparate delicioase la Street FOOD Festival. Curios să știi ce surprize ți s-au mai pregătit la „Picnic in my Town”? Descoperă pe iuliustown.ro/ro/picnic-in-my-town-2022!

S-a dat startul weekend-ului aniversar, la Iulius Town Timișoara. Începând de astăzi, s-au încins cuptoarele, s-au deschis grătarele, s-au ascuțit cuțitele și s-a instalat voia bună la Street FOOD Festival. Până duminică inclusiv, zeci de food truck-uri te așteaptă cu delicii mexicane, libaneze, indiene, sârbești, grecești, americane, italiene și multe alte gusturi. Pentru gurmanzii care nu se pot decide vor fi pregătite porții de degustare cu prețul maxim de 15 lei, precum și Best of Street FOOD Tour în valoare de 79 de lei, unde ți se vor deconspira și câteva dintre secretele bucătarilor. Dacă ești pasionat, poți participa și la cooking show-uri oferite de maeștri bucătari de la Street FOOD, iar copiii sunt invitați la atelierele de gătit care se desfășoară duminică, de la ora 12.00.

Și pentru că mâncarea bună este mai savuroasă în compania muzicii de calitate, ritmurile pe toate gusturile vor răsuna în Iulius Gardens. Vineri, seara se petrece alături de JazzyBIT și C.T.C., sâmbăta va fi în compania trupelor Cuibul și Zdob și Zdub, iar duminică ne întâlnim cu Melting Dice și Irina Rimes. Și copiii au parte de distracție în zona dedicată lor, cu activități antrenante și amuzante, în intervalul 12.00 – 23.00.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

Nu ți-ai luat încă invitația pentru show-ul lui Teo de stand-up comedy? Încă mai ai timp. Accesul la spectacolul de vineri, 16 septembrie, de la ora 20.00, de pe Terasa Food Court, se face în baza unei invitații pe care o poți primi de la Centrul Informațional, dacă ai peste 18 ani și dacă te prezinți cu bonuri în valoare de minimum 50 de lei, din aceeași zi, de la restaurantele din Food Court Iulius Town Timișoara. Campania de obținere a invitațiilor se desfășoară până vineri inclusiv, iar o persoană poate primi doar una dintre cele 125 de invitații disponibile în fiecare zi. Juratul de la show-ul TV „Stand Up Revolution” e pregătit să te facă să râzi cu glume, situații incomode, întrebări și curiozități la care nu te-ai fi gândit.

RETIM

Zile vesele se anunță și pentru copii, cu povești, veselie și multă distracție. Alături de marionete, cei mici vor face cunoștință, sâmbătă, de la ora 11.00, cu „Iedul cu trei capre”, iar duminică, de la aceeași oră, cu „Ursul păcălit de vulpe”. Sursă de consumat energia și de făcut prieteni noi sunt și toboganele gonflabile gigant amplasate în interior, în zona Atrium, în intervalul 11.00 – 22.00, unde copiii au acces gratuit. Personajele fantastice vor invada Iulius Gardens, doritoare să participe la „Picnic in my Town”, așa că sunt mari șanse să îi întâlnești în vizita ta pe Led Robots, roboții inspirați din Transformers, care au participat și la show-ul TV „Românii au talent”, precum și Silver Geisha, Trio Butterfly, Disco Headman și Giant Puppets.

Surprizele vor fi multe și se țin lanț. De vineri până duminică, între 12.00 și 23.00, găsești deschis și Tattoo Corner, iar dacă vrei o mărturie de la aniversarea celor trei ani de Iulius Town, te așteptăm la 360 Photo Booth, sâmbătă și duminică, în intervalul orar 17.00 – 20.00.

La aniversarea Iulius Town Timișoara, clienții sunt cei care primesc cadouri. În perioada 16 – 18 septembrie, cei care fac cumpărături de minimum 300 de lei din  magazinele Iulius Town și prezintă bonurile fiscale la Centrul de Premiere vor câștiga pe loc unul dintre cele 500 de vouchere zilnice, pentru și mai multe cumpărături. Iar cei care prezintă flyerul informațional primit în aceeași zi în cadrul acțiunilor din Iulius Gardens, la Centrul de Premiere, între orele 16.00 – 22.00, vor primi pe loc una dintre cele 500 de surprize zilnice.

Iulius Town aduce din nou Timișoara ÎMPREUNĂ, la „Picnic in my Town”!

 

Citiţi mai departe

Divertisment

Astăzi începe Lugoj Beer Fest 2022: Programul pe zile și ore, când vor concerta Subcarpați, Nane, Șuie Paparude, Emaa și restul artiștilor

Publicat

în

Lugoj Beer Fest are loc în acest weekend la Lugoj, începând de astăzi, 16 septembrie. Este de departe cel mai așteptat festival al toamnei în orașul de pe Timiș. Mai ales că la această ediție vor urca pe scenă nume importante ale muzicii românești. Cap de afiș sunt cei de la Subcarpați, o formație care a combinat stilul folcloric cu cel de muzică ușoară pentru un mix inedit.

Organizatorii festivalului au publicat programul complet al acestuia. Lugoj Beer Fest începe vineri, 16 septembrie și se termină duminică, 18 septembrie. Mii de lugojeni sunt așteptați să participe la concerte, dar și să se bucure de parcul de distracții din incinta evenimentului, dar și de o serie de 15 food trucks cu bunătăți care mai de care mai speciale.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

Vineri, 16 septembrie, scena principală:

RETIM

  • orele 18:00-21:00 – KuKy,
  • orele 21:00-22:00 – Șuie Paparude,
  • orele 22:15-23:00 – Nane.

Vineri, 16 septembrie, scena retro:

  • orele 12:00-15:00 – Warm-up set,
  • orele 15:00-19:00 – Alex Anka, 
  • orele 19:00-23:00 – Sniper.

Sâmbătă, 17 septembrie, scena principală:

  • orele 18:00-20:30 – IST,
  • orele 20:30-21:30 – El Nino,
  • orele 21:45-23:00 – Subcarpați.

Sâmbătă, 17 septembrie, scena retro:

  • orele 12:00-15:00 – Warm-up set,
  • orele 15:00-19:00 – Happy Flow, 
  • orele 19:00-23:00 – KuKy.

Duminică, 18 septembrie, scena principală:

  • orele 18:00-21:15 – DJ Flama,
  • orele 21:30-22:00 – Emaa,
  • orele 22:15-23:00 – Killa Fonic.

Duminică, 18 septembrie, scena retro:

  • orele 12:00-15:00 – Warm-up set,
  • orele 15:00-19:00 – Alin Vlăducu,
  • orele 19:00-23:00 – Alex Erdodi.

Accesul la Lugoj Beer Fest este gratuit.

Citiţi mai departe

Divertisment

Programul complet al Festivalului Berii de la Lugoj din acest an. Cine urcă pe scenă în cele trei zile de spectacole

Publicat

în

Festivalul Berii, unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului la Lugoj, va avea loc în 2022 în zona centrală de lângă primărie. Evenimentul este programat pentru 16-18 septembrie. La Lugoj vor concerta nume mari din muzica românească, printre care Subcarpați, Șuie Paparude, Nane, El Nino, dar și lugojeanca Emma.

Asociația Festivaluri Pentru Tineri, în colaborare cu Primăria Municipiului Lugoj, organizează prima ediție a festivalului Lugoj Beer Fest, în perioada 16-18 septembrie, în Piața Victoriei din Lugoj. Evenimentul se va întinde pe 3 zile și va dispune de concerte cu unele dintre cele mai consacrate trupe ale momentului, peste 15 food truck-uri prezente prin cadrul „Food Truck Festival”, o scenă de muzică retro, ateliere și activități gratuite pentru copii, parc de distracții și multe alte surprize.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

Artiștii ce vor păși pe scena primei ediții a festivalului sunt:

RETIM

  • Scena principala:

16 septembrie: Dj KuKy, Phaser, Șuie Paparude, Nane

17 septembrie: IST, El Nino, Subcarpați

18 septembrie: Dj Flama, EMAA, Killa Fonic

  • Scena retro: KuKy, Alex Anka, Happy Flow, Sniper, Alex Erdodi, Alin Vladucu.

Evenimentul se va desfășura pe perioada a 3 zile, în intervalul orar 12:00 – 23:00. Programul concertelor pe ore, dar și alte detalii, va fi disponibil în curând.

Citiţi mai departe

Cele mai citite