Connect with us


Social

Hella România a ajuns deja la 3.700 de angajaţi. Fabrica de la Lugoj se extinde

Publicat

în

 

RETIM

Pe piaţa din România, compania şi-a început activitatea în anul 2005. În prezent, HELLA România înseamnă trei unităţi de producţie localizate în Timişoara, Arad şi Lugoj, un centru administrativ de servicii corporate în Timişoara şi trei centre de proiectare şi dezvoltare în Craiova şi Timişoara. În toate acestea lucrează astăzi aproximativ 3.700 de angajaţi. După 12 ani de dezvoltare stabilă şi continuă, HELLA România generează vânzări anuale de peste 500 milioane de EURO din activităţile sale complexe, arată Ziarul Financiar.

„Ţinând cont de megatrendurile din industria globală, focusul principal al operaţiunilor curente şi viitoare din România este cu precădere în zona ma­nagementului energiei în automobile. În următorii ani, ne aşteptăm să continuăm trendul ascendant al cifrei de afaceri, coroborat cu creşterea încărcării spaţiilor de producţie existente. În cazul fabricii din Arad, la începutul acestui an, am finalizat investiţiile în dublarea capacităţii de producţie, având în vedere şi investiţii viitoare în linii de producţie cu un grad înalt de auto­matizare. În ceea ce priveşte atractivitatea noastră în piaţa muncii, îmi doresc să convingem pe mai departe şi pe cât mai mulţi colegi despre mediul de lucru deschis / colaborativ / bazat pe relaţii umane şi profesionalism”, a precizat Gelu Murariu, manager general HELLA România, responsabil de divizia Electronics.

Un procent important din produsele principale realizate în România sunt concepute de către angajaţii centrelor de design şi dezvoltare din Timişoara şi Craiova. Printre produsele de top, amintim cele din segmentul de Energy Management (senzori baterie, convertoare DC/DC, module de control al combustibilului, sisteme de management al bateriilor LiIon din maşinile electrice), precum şi sisteme specifice zonei de autonoumus driving (Compact Radar 77GHz) şi de siguranţă a condusului şi a participanţilor la trafic.

Pentru centrele de dezvoltare din Timişoara şi Craiova, transformarea şi di­gitalizarea industriei automotive implică o creştere continuă. Astfel, s-a pus accentul pe creşterea în dimensiune şi în resurse, cu investiţii însemnate în training, în achiziţia de echipamente de ultimă generaţie şi în dezvoltarea infrastructurii de birouri. În Craiova, aproximativ 300 de angajaţi se vor muta într-o clădire high-tech cu facilităţi de ultimă generaţie, în următorul an. De asemenea, se urmăreşte dezvoltarea de proiecte şi produse complete în România, începând de la achiziţii, dezvoltare şi testare, până la producţie şi vânzare, prin canalizarea energiei pe creşterea competenţelor şi a respon­sabilităţii echipelor implicate într-o diversitate de proiecte.

O latură cu tradiţie pentru businessul HELLA România este producţia de echipamente de iluminat, care are loc în fabrica din Lugoj unde, de peste 10 ani, angajaţii implementează cu success cele mai noi tehnologii, adaptate la schimbările rapide din industria automotive.

„Unitatea de producţie din Lugoj reprezintă un business integrat bine conturat pe zona operaţională, dar şi pe partea de proiectare şi dezvoltare, permiţând un nivel de autonomie crescut pe toate funcţiunile de tip design mecanic, optic, electronic, hardware şi functional safety. Pasiunea şi profesionalismul colegilor noştri, precum şi grija companiei de a investi continuu în pregătirea oamenilor săi, ne-au transformat într-un centru de competenţă design & development pentru tot ce înseamnă girofaruri la nivel global. Mai mult, această abordare ne-a ajutat ca, în 10 ani de activitate, să devenim un lider în zona de Special Applications şi să generăm o creştere impresionantă de personal, deoarece, în 2018, marcăm extensia fabricii cu încă 11.000 mp de clădiri şi atingem borna de 1.000 de angajaţi”, a declarat Alin Ţăpîrdea, manager general HELLA România, responsabil de divizia Special Applications.

O poveste de succes o reprezintă şi dezvoltarea HELLA Corporate Center, un punct administrativ important, care, într-o perioadă de 8 ani, a ajuns de la 35 la 600 de angajaţi. Centrul de compentenţă din Timişoara oferă suport atât celorlalte locaţii din România, cât şi locaţiilor HELLA la nivel global, în domenii precum: Finance, Controlling, Purchasing, Human Resources, Sales, Information Management, Global Support şi Facility Management.

„Nivelul dezvoltat de competenţă din piaţa locală ne-a transformat într-un centru de importanţă strategică pentru HELLA, deoarece 80% dintre serviciile efectuate aici deservesc alte procese HELLA la nivel global. Suntem conştienţi că factorul uman are un impact deosebit pentru organizaţia noastră, iar acest lucru ne determină să investim tot mai multe resurse în dezvoltarea colegilor şi încredere în alocarea de proiecte, astfel încât ei să se bucure de un grad ridicat de autonomie în îndeplinirea obiectivelor”, a declarat Mirabela Chera, director HELLA Corporate Center.

Sub motto-ul „We partner with talented people and support their passion for technology and innovation”, HELLA România continuă ascensiunea pe un drum de succes pe piaţa automotive din ţară, angrenând specialişti şi profesionişti din toate domeniile, dar şi studenţi şi absolvenţi aflaţi la început de carieră, într-o companie care se bazează pe stabilitate, comunicare şi tehnologii inovatoare pentru viitor.

Sursa: zf.ro

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Social

VIDEO Câinele cu ochelari de soare care i-a cucerit pe lugojeni

Publicat

în

RETIM

Un câine care pare să fie din celebra rasă chow chow i-a cucerit pe lugojenii care au trecut în ultimele zile prin centrul orașului. Alături de o femeie care interpreta cântece la un acordeon, câinele a atras privirile trecătorilor mai ales datorită ochelarilor de soare pe care îi purta.

Liniștit, cu mișcări suave și parcă învățat cu atenția, cățelul i-a lăsat pe lugojeni să-l pozeze și admire. Între timp, stăpâna patrupedului a reușit să se bucure de mici atenții din partea celor care au apreciat muzica ei, dar și imaginea inedită a întregului act artistic stradal.

Citiţi mai departe

Social

Cel mai important lac de lângă Lugoj a devenit arie protejată. Adio piste de canotaj

Publicat

în

RETIM

Pistele de canotaj la care visau Elisabeta Lipă și fostul primar Boldea la Surduc devin istorie. Asta după ce lacul a devenit oficial arie naturală protejată. Timișul intenționa să deschidă două piste de canotaj, dintre care una la Surduc, însă acestea rămân pare-se pe vecie la nivel de idei, alături de cea de pe malurile Begăi.

Terenurile pe care Consiliul Județean Timiș le-a pregătit pentru centrul de canotaj au fost trecute miercuri spre o altă destinație, aceea de realizare a unor centre multifuncționale pentru dezvoltare zonală. Proiectul de infrastructură era promovat pentru finanțare din bani de la UE, iar Fârdea alocase deja terenuri pentru acestea.

”Dreptul de administrare a fost transmis în vederea realizării și valorificării obiectivului de investiție de interes județean ”Piste de canotaj pe lacul Surduc și facilități infrastructurale suport”.  Prin Hotărârea Consiliului Județean Timiș nr.62/30.03.2016 s-a aprobat promovarea proiectului de investiții Pistă de canotaj pe lacul Surduc și infrastructură facilități complementare în cadrul proiectului trasfrontalier “Promoting sustenable tourism on Banat/Bega lakes”. 

Proiectul nu a mai putut fi finalizat deoarece lacul Surduc, fiind inclus în categoria ariilor naturale protejate, nu a mai putut fi preluat în custodia județului Timiș, motiv pentru care se impune revocarea Hotărârii Consiliului Județean Timiș nr.62/30.03.2016 precum și a pozițiilor nr. 3, M 5.5.4, Axa 5 Turism, din Anexa nr. 1 și nr. 25 din Lista proiectelor de rezervă, din Anexa 2, din HCJT nr.164/30.08.2017”, se mai spune în documentație.

Consiliul Județean Timiș a găsit imediat o soluție, terenurile urmând să devină bunuri de interes județean, care vor fi utilizate pentru construcția Centrului Multifuncțional pentru Dezvoltare Zonală.

Citiţi mai departe

Social

Primăria Lugoj caută operatori pentru recensământul agricol. Ce condiții trebuie îndeplinite

Publicat

în

Având în vedere faptul că la Recensământul General Agricol colectarea datelor din teren se va realiza cu ajutorul tabletelor, Primăria Municipiului Lugoj, caută persoane disponibile ca recenzori care să aibe următoarele abilități:
– Nivelul studiilor: minim studii medii
– Abilitatea de a utiliza corespunzător terminalul informatic -tableta;
– Capacitatea de a întelege chestionarul electronic;
– Abilitatea introducerii și validării datelor pe suport electronic;
– Capacitatea de a face calcule simple şi corecte la însumarea datelor pentru centralizare, în momentul în care apar erori în aplicatia utilizată pentru recensământ;
– Capacitatea de a desfăşura muncă pe teren;
– Disponibilitate medie de 4 până la 5 ore pe zi (sfârșitul zilei), inclusiv în weekend (sâmbătă și/sau duminică);
– Capacitatea fizică de efort prelungit, pentru a vizita exploatatii agricole, posibil dispersate pe o întindere geografică mare;
– Rezistență la stres și lucru sub presiune;
– Responsabilitate;
– În zonele cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
– Capacitatea de a stabili contacte interpersonale, de a fi cordial, plăcut, metodic și riguros;
– Să aibă experiență în realizarea interviurilor (preferat);
– Disponibilitatea de a participa la sesiunile de instruire/informare cu privire la activitatea de desfășurate.
Cererile persoanelor interesate se depun până la data de 04.03.2021, ora 12.00, la Registratura Primăriei, cam. 7 sau pe adresa de e-mail: cadastru@primarialugoj.ro.

RETIM

Citiţi mai departe

Social

Care este numărul maxim de taximetre care vor circula prin Lugoj în următorii ani

Publicat

în

FOTO Arhiva

Consilierii locali lugojeni au pe ordinea de zi, în ședința din 25 februarie, și un proiect privind aprobarea numărului maxim de autorizații de taxi care se vor elibera în Lugoj, în următorii cinci ani.

RETIM

În fapt, proiectul a fost inițiat deoarece aplicabilitatea HCL 19/2016 a încetat cu 29.01.2021, impunându-se emiterea unei noi hotărâri prin care să fie stabilit numărul maxim de autorizații.

„Având în vedere gradul de aglomerare în trafic, cererea și oferta permanentă, precum și numărul insuficient de locuri de parcare, transformate în stații de așteptare clienți, este necesar ca numărul de autorizații care a fost stabilit prin HCL 19/2016 să fie menținut la 130 și în următorii cinci ani”, arată inițiatorii proiectului.

Acestea vor fi acordate în baza Regulamentului de transport în regim de taxi, aprobat de către Consiliul local, în 2017.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite