Connect with us

Social

Hella România a ajuns deja la 3.700 de angajaţi. Fabrica de la Lugoj se extinde

Publicat

în

 

Pe piaţa din România, compania şi-a început activitatea în anul 2005. În prezent, HELLA România înseamnă trei unităţi de producţie localizate în Timişoara, Arad şi Lugoj, un centru administrativ de servicii corporate în Timişoara şi trei centre de proiectare şi dezvoltare în Craiova şi Timişoara. În toate acestea lucrează astăzi aproximativ 3.700 de angajaţi. După 12 ani de dezvoltare stabilă şi continuă, HELLA România generează vânzări anuale de peste 500 milioane de EURO din activităţile sale complexe, arată Ziarul Financiar.

„Ţinând cont de megatrendurile din industria globală, focusul principal al operaţiunilor curente şi viitoare din România este cu precădere în zona ma­nagementului energiei în automobile. În următorii ani, ne aşteptăm să continuăm trendul ascendant al cifrei de afaceri, coroborat cu creşterea încărcării spaţiilor de producţie existente. În cazul fabricii din Arad, la începutul acestui an, am finalizat investiţiile în dublarea capacităţii de producţie, având în vedere şi investiţii viitoare în linii de producţie cu un grad înalt de auto­matizare. În ceea ce priveşte atractivitatea noastră în piaţa muncii, îmi doresc să convingem pe mai departe şi pe cât mai mulţi colegi despre mediul de lucru deschis / colaborativ / bazat pe relaţii umane şi profesionalism”, a precizat Gelu Murariu, manager general HELLA România, responsabil de divizia Electronics.

Un procent important din produsele principale realizate în România sunt concepute de către angajaţii centrelor de design şi dezvoltare din Timişoara şi Craiova. Printre produsele de top, amintim cele din segmentul de Energy Management (senzori baterie, convertoare DC/DC, module de control al combustibilului, sisteme de management al bateriilor LiIon din maşinile electrice), precum şi sisteme specifice zonei de autonoumus driving (Compact Radar 77GHz) şi de siguranţă a condusului şi a participanţilor la trafic.

Pentru centrele de dezvoltare din Timişoara şi Craiova, transformarea şi di­gitalizarea industriei automotive implică o creştere continuă. Astfel, s-a pus accentul pe creşterea în dimensiune şi în resurse, cu investiţii însemnate în training, în achiziţia de echipamente de ultimă generaţie şi în dezvoltarea infrastructurii de birouri. În Craiova, aproximativ 300 de angajaţi se vor muta într-o clădire high-tech cu facilităţi de ultimă generaţie, în următorul an. De asemenea, se urmăreşte dezvoltarea de proiecte şi produse complete în România, începând de la achiziţii, dezvoltare şi testare, până la producţie şi vânzare, prin canalizarea energiei pe creşterea competenţelor şi a respon­sabilităţii echipelor implicate într-o diversitate de proiecte.

O latură cu tradiţie pentru businessul HELLA România este producţia de echipamente de iluminat, care are loc în fabrica din Lugoj unde, de peste 10 ani, angajaţii implementează cu success cele mai noi tehnologii, adaptate la schimbările rapide din industria automotive.

„Unitatea de producţie din Lugoj reprezintă un business integrat bine conturat pe zona operaţională, dar şi pe partea de proiectare şi dezvoltare, permiţând un nivel de autonomie crescut pe toate funcţiunile de tip design mecanic, optic, electronic, hardware şi functional safety. Pasiunea şi profesionalismul colegilor noştri, precum şi grija companiei de a investi continuu în pregătirea oamenilor săi, ne-au transformat într-un centru de competenţă design & development pentru tot ce înseamnă girofaruri la nivel global. Mai mult, această abordare ne-a ajutat ca, în 10 ani de activitate, să devenim un lider în zona de Special Applications şi să generăm o creştere impresionantă de personal, deoarece, în 2018, marcăm extensia fabricii cu încă 11.000 mp de clădiri şi atingem borna de 1.000 de angajaţi”, a declarat Alin Ţăpîrdea, manager general HELLA România, responsabil de divizia Special Applications.

O poveste de succes o reprezintă şi dezvoltarea HELLA Corporate Center, un punct administrativ important, care, într-o perioadă de 8 ani, a ajuns de la 35 la 600 de angajaţi. Centrul de compentenţă din Timişoara oferă suport atât celorlalte locaţii din România, cât şi locaţiilor HELLA la nivel global, în domenii precum: Finance, Controlling, Purchasing, Human Resources, Sales, Information Management, Global Support şi Facility Management.

„Nivelul dezvoltat de competenţă din piaţa locală ne-a transformat într-un centru de importanţă strategică pentru HELLA, deoarece 80% dintre serviciile efectuate aici deservesc alte procese HELLA la nivel global. Suntem conştienţi că factorul uman are un impact deosebit pentru organizaţia noastră, iar acest lucru ne determină să investim tot mai multe resurse în dezvoltarea colegilor şi încredere în alocarea de proiecte, astfel încât ei să se bucure de un grad ridicat de autonomie în îndeplinirea obiectivelor”, a declarat Mirabela Chera, director HELLA Corporate Center.

Sub motto-ul „We partner with talented people and support their passion for technology and innovation”, HELLA România continuă ascensiunea pe un drum de succes pe piaţa automotive din ţară, angrenând specialişti şi profesionişti din toate domeniile, dar şi studenţi şi absolvenţi aflaţi la început de carieră, într-o companie care se bazează pe stabilitate, comunicare şi tehnologii inovatoare pentru viitor.

Sursa: zf.ro

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Social

Investiție de 1.000.000 de euro pentru salvarea unei bisericii de lemn dintr-un sat de lângă Lugoj

Publicat

în

O comună de lângă Lugoj încearcă să găsească, din nou, un constructor care să se încumete să reabiliteze o biserică de lemn monument istoric național, una dintre cele mai frumoase de acest fel din România. Biserica este cea din satul Românești, comuna Tomești, aflată la mică distanță de Lugoj. Poartă hramul “Nașterea Sfântului Ioan Botezătorul” și este vizitată anual de sute de pelerini din toată țara.

Primăria din Tomești a relansat licitația pentru lucrări, în valoare de 3.500.000 de lei plus TVA, adică în jur de un milion de euro, care trebuie făcute de urgență din cauza stării avansate de degradare a imobilului. Fondurile vin de la POR – Programul Operațional Regional, fonduri europene.

Istoria bisericii este una unică. Aceasta a fost construită de meșteri din Valea Mureșului, fiind mai apoi transportată la Românești în secolul al XVIII-lea. Când noua biserică din Românești a fost consolidată, bisericuța de lemn a devenit capelă pentru cimitir. Este așezată pe deal, chiar în mijlocul locului de veci, fapt ce o scoate în evidență. Alături de Mănăstirea Balta Caldă din același sat, este una dintre cele mai cunoscute lăcașuri de cult din Banat.

Citiţi mai departe

Social

RAPORT Spitalul din Lugoj, complet nepregătit în cazul unui incendiu, arată un control al ISU Timiș

Publicat

în

Spitalul din Lugoj este complet nepregătit în cazul în care ar izbucni un incendiu în incinta unității spitalicești, mai ales la secția de Anestezie și Terapie Intensivă, acolo unde ajung bolnavii cu forme grave ale bolii Covid-19. Asta reiese dintr-un raport întocmit pe 19 noiembrie, de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Banat” al județului Timiș.

Potrivit procesului verbal de control, întocmit la câteva zile după tragedia de la spitalul din Piatra Neamț, acolo unde 10 pacienți au murit arși de vii în secția ATI, normele referitoare la siguranța la incendiu din spitalul lugojean nu sunt respectate.

În total, au fost constatate 9 nereguli importante:

nu a fost obținută autorizația de securitate la incendiu pentru clădirea în care este înglobată asistența terapie intensivă aferentă unității sanitare;

-saloanele de terapie intensivă nu sunt dotate cu sisteme de alarmare și semnalizare în caz de incendiu;

-pe timpul controlului nu au fost prezentate documente care să ateste că instalațiile electrice au fost verificate cu personal atestat;

-nu a fost întocmit planul de intervenție;

-nu au fost executate exerciții de evacuare cu personalul propriu;

-în cadrul secțiilor de terapie intensivă nu este asigurat personal suficient pentru evacuarea persoanelor ce nu se pot deplasa (pe timpul nopții);

-hidranții interiori aferenți obiectivului nu asigură realizarea intervenției în faza inițială a incendiului cu debite și presiuni potrivit reglementărilor tehnice specifice;

tablourile electrice din secțiile de terapie intensivă nu sunt prevăzute cu dispozitive de protecție cu curent diferențial rezidual, pentru diminuarea riscului de incendiu;

-în cadrul spitalului nu este constituit Serviciul Privat pentru Situații de Urgență (300 de paturi).

Pentru neregulile constatate, fostul manager Erwin Floroni, dar și responsabilul pe probleme PSI Claudiu Fota au primit avertisment. În urma controlului a fost susținut și un curs de utilizare a stingătorului, la secția ATI, în prezența a 5 participanți.

Citiţi mai departe

Social

VIDEO La minus șase grade, lugojeanul Ștefan Hodi a făcut și în 2020 tura până la Alba Iulia, de 1 Decembrie

Publicat

în

Ștefan Hodi, biciclistul Lugojului, omul care a pus orașul de pe Timiș pe harta mondială a ciclismului, a ajuns și în acest an la Alba Iulia de 1 Decembrie. Așa cum face de 20 de ani, Hodi, în vârstă de 54 de ani, a înfruntat frigul de -6 grade Celsius și a parcurs cei peste 350 de kilometri dus-întors până în orașul Marii Uniri.

“La mulți ani, România, în primul rând! Mă aflu la Alba Iulia și vin de la Lugoj. Din anul 2000, vin în fiecare an, vin din dragoste și pentru a comemora Unirea și strămoșii noștri. Vin de plăcere, într-adevăr este greu pentru că este rece, anul acesta a fost un an mai dificil cu situația pandemiei, dar noroc că azi noapte a ieșit Alba Iulia din carantină și am putut intra. Până să ajung stăteam puțin în dubii dacă ajung să vin la Cetatea Marii Uniri sau nu. Dar dacă ajungeam și până la intrarea în Alba Iulia și mă întorceau organele, mă întorceam înapoi dar eram cu visul împlinit că am încercat să vin și să fiu din nou la Alba Iulia”, a explicat Hodi pentru publicația locală Ziarul Unirea.

Hodi a ratat tura de Alba Iulia doar de trei ori în ultimii 20 de ani, de fiecare dată dintr-un motiv întemeiat. Lugojeanul a parcurs România de 10 ori pe bicicletă, dar și Europa de 5 ori. La cursa pentru cicliștii amatori Paris-Brest, a reușit în 2015 să parcurgă o distanță de 1230 de kilometri în doar 88 de ore.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite