Connect with us


Divertisment

FOTO Un lugojean intră în competiţie la Ninja Warrior. Când îi puteţi vedea evoluţia la Pro Tv

Publicat

în

FOTO Calin Tatar/Facebook

Un lugojean intră duminică, 7 octombrie, în competiţia Ninja Warrior, de la Pro TV. De la ora 20.00, îl puteţi urmări pe Călin Tătar pentru a vedea cum face faţă obstacolelor din celebrul concurs de televiziune.

Călin spune că a aflat de la antrenoarea sa, de la sală, despre competiţie şi după ce s-a înscris pe site-ul emisiunii a fost la Bucureşti, unde a trecut de preselecţii. Lugojeanul povesteşte că probele sunt dificile şi că îţi trebuie o pregătire deosebită pentru a face faţă.

“A fost o experienţă frumoasă. Mi-am făcut prieteni noi şi am avut parte de activități sportive care au stat la baza depășiri limitelor mele. Probele au fost destul de complicate, dar m-am descurcat destul de bine, luând în considerare că nu m-am pregătit suficient, dar sunt mulţumit de mine ! Este cea mai interesantă competiție sportivă, în care ai nevoie de strategie, rezistenţă, forţa și determinare. Ne vedem duminică seara, la ora 20.00, Ninja Warrior România ProTv !”, a declarat Călin Tătar pentru Lugojeanul.ro

Ninja Warrior este un format de televiziune unde sute de concurenţi traversează un traseu cu foarte multe obstacole pentru a ajunge la cea mai dură provocare: cucerirea Muntelui Midoriyama.

Midoriyama este o structură gigantică de oţel pe care doar adevăraţii războinici o pot cuceri după ce reuşesc să treacă de toate celelalte trasee. Pentru a-şi adjudeca titlul suprem, ei vor fi nevoiţi să escaladeze muntele cu ajutorul unei frânghii, iar orice greşeală sau ezitare poate duce la eşec. Doar cel care va ajunge în vârf şi va apăsa buzzer-ul amplasat pe baza superioară a muntelui va cuceri titlul suprem. Ninja Warrior este o provocare pentru fiecare participant. Sute de concurenţi intră în cea mai spectaculoasă competiţie, iar tensiunea îşi va pune amprenta pe fiecare secundă în care aceştia fac totul pentru a-şi demonstra că pot.

Formatul, care este unul dintre cele mai de succes din lume, a fost difuzat prima dată în Japonia şi are amploarea unui eveniment sportiv de talie internaţională. Ninja Warrior este un fenomen care a adunat milioane de fani în fiecare ţară şi care a provocat o adevarată isterie prin grandoarea producţiei. Show-ul a cucerit o lume întreagă, fiind produs până acum în 21 de ţări precum: Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Australia, Austria, Rusia sau Franţa.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Divertisment

Se deschide un nou restaurant la Lugoj, cu terasă de 40 de locuri și livrări la domiciliu

Publicat

în

Un nou restaurant se deschide la Lugoj, în cartierul Ștrand vizavi de Ștrandul SPA. Restaurantul PAPA’S se deschide de luni, 27 iulie. Momentan, din cauza reglementărilor în vigoare, va funcționa doar terasa, cu 40 de locuri și livrările la domiciliu.

„Venim în întâmpinarea clienților cu un ambient extraordinar, care pune preț pe confortul clienților, dar și cu preparate delicioase, într-un meniu diversificat, de la pizza cum nu s-a mai vazut în Lugoj, la paste, mâncare chinezească, printre care și celebrii tăiței chinezești din orez, salate, până la meniul zilei care va ajunge în cel mai scurt timp la domiciliul clientului”, spune chef Adi, cu experiență de peste 20 de ani în bucătărie.

Lugojenii vor putea zilnic să comande la domiciliu pizza, paste, meniu zilei sau orice alt preparat aflat în meniu sunând la numărul: 0727334742. Comenzile vor fi livrate foarte repede.

Citiţi mai departe

Divertisment

Banat Brunch într-un sat de lângă Lugoj, cu tarte cu mure de sezon și pita în țăst

Publicat

în

Banat Brunch, poate cel mai inedit eveniment culinar din țară, ajunge în curând într-o nouă locație de lângă Lugoj. După popasul la Margina, sat Coșteiu de Sus, de această dată bucatele și tradițiile locale vor fi împărtășite la Pietroasa, sat aflat în apropiere de Făget. 

Vedeta acestei ediții va fi mura, un fruct delicios și care, ajuns la maturitate, are un gust aparte, este dulce și zemos și poate fi transformat în tarte, gemuri, siropuri și alte bunătăți. Toate aceste produse vor face pe placul vizitatorilor brunch-ului, programat pentru data de 1 august.

“Vă invităm, în premieră, la poalele Munților Poiana Ruscă din Timiș, la Pietroasa! În sezonul fructelor de pădure, în gospodăria familiei Martinescu sunteți așteptați cu prăjituri măiestre, gemuri, sucuri și siropuri care mai de care. Vor fi prezenți producători locali, iar gospodinele locului se vor întrece să vă ofere tot ce au mai gustos satele bănățene de sub munte.

Vom călători spre Pietrele Cohului, în adâncul pădurii, și vom putea fi culegători de fructe pentru câteva ore. Evenimentul va avea loc în aer liber, cu un număr maxim de 50 de participanți. Înscrieri și detalii pe www.eat-local.ro”, scriu organizatorii.

Fanii pâinii tradiționale din Banat nu vor duce lipsă de surprize. Tanti Letiția Barbu o să coacă pentru vizitatori o delicioasă pită în țăst, așa cum se făcea pe vremuri.

Citiţi mai departe

Divertisment

Un lugojean, cel mai în vogă designer grafic al anului. A lucrat la piesele lui Jador, Abi, Dorian Popa și mulți alții

Publicat

în

Un tânăr din lugoj este cel mai în vogă artist grafic al momentului. Cunoscut sub numele de Massy, lugojeanul Cristea Cătălin a dat peste cap topurile muzicale din România datorită colaborărilor pe care le-a avut vara aceasta. Artistul lugojean a dat lovitura cu proiectele la care a lucrat alături de nume sonore din toate genurile muzicale, proiecte ce se clasează pe primele locuri pe trendingul românesc de pe platforma YouTube. 

Massy a creat artwork-ul piesei compuse de Abi si Dorian Popa, piesa ce se află pe locul 1 în trending după ce a doborât recordul de vizualizări în România, cu două milioane de accesari în mai puțin de 24 de ore. 

Lugojeanul a mai lucrat la hiturile momentului realizate de Jador, Anna Lesko, Alex Velea, Triplo Max, Culiță Sterp, Oana Radu, Florin Salam, Dani Mocanu sau Carmen de la Sălciua, piese care s-au clasat pe primele locuri în topurile preferințelor românilor, iar aceste proiecte l-au ajutat pe tânărul lugojean să fie cel mai căutat graphic designer al momentului.

„Mă bucur foarte mult că am rămas relevant, iar în această perioadă dificilă pentru toată lumea am reușit să rămân motivat și să lucrez la foarte multe proiecte chiar și în afara zonei mele de confort. Mă bucur că am colaborat cu diverși artiști din toate zonele de muzică și că munca mea este apreciată în această industrie. Pe viitor pregătesc ceva internațional despre care nu pot spune foarte multe în acest moment, dar rămâneți cu ochii pe profilul meu de Instagram unde vedeți în timp real ce lucrez – @massyofficial„, a declarat Cristea Cătălin.

Cristea a lucrat și grafica remixului „DJEALE” cântat de Jador, Emilia, Dodo, Jay Maly și Costi, piesa care a urcat și în topurile internaționale:

– Locul 1 – Anglia

– Locul 3 – Austria

– Locul 8 – Germania

– Locul 21 – Spania

– Locul 24 – Italia

– Locul 34 – Franța

– Locul 41 – Irlanda

Citiţi mai departe

Cele mai citite