Connect with us


Administrație

FOTO! La Lugoj a avut loc o sesiune de informare pentru fermieri, crescători de animale şi oameni de afaceri

Publicat

în

intalnire agricultura lugoj 5 marite 2014 lugojeanul foto (1)Miercuri, 5 martie, începând cu ora 10:00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj a avut loc o sesiune de informare care se adresează administraţiei publice locale, crescătorilor de animale, fermierilor, oamenilor de afaceri, cetăţenilor din mediul rural. Au participat reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului Judeţul Timiş, ai Consiliului Judeţean Timiş, ai Agenţiei de Plăţi şi Intervenţii în Agricultură – Centrul Juteţean Timiş, ai Oficiului Judeţean de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit Timiş, ai Direcţiei pentru Agricultură a judeţului Timiş, ai Compartimentului Judeţean pentru Dezvoltare Rurală – Autoritate de Management pentru PNDR, ai Camerei Agricole a Judeţului Timiş, ai Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Timiş.

PMP

În cadrul sesiunii au fost abordate probleme cu referire la:

USR

– Preluarea cererilor SAPS pentru anul 2014, informaţii privind modul de solicitare a acestora, actele doveditoare privind dreptul de utilizare asupra suprafeţelor;

– Reconversie vie-pomi;

– Culturi agricole bio;

– Atestare depozite cereale şi plante tehnice, seminceri;

– Obţinerea autorizaţiei de produse tradiţionale;

– Înregistrarea anuală în Registrul Exploataţiilor Agricole;

– Informaţii privind noul Program Naţional de Dezvoltare Rurală;

– Programul Leader;

– Informaţii privind sănătatea animală (sacrificarea, comercializarea, documente de mişcare, exporturi);

– Programul Naţional Apicol;

– Informaţii privind consumul, desfacerea, centrele de colectare a laptelui;

– Cursuri pentru agricultori;

– Consultanţă în scrierea de proiecte.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite