Connect with us

Administrație

Continuă criza de personal din Primăria Lugoj. Un nou post de șef a fost scos la concurs

Publicat

în

Primăria Lugoj a lansat două noi anunțuri de angajare. Unul dintre acestea este pentru „ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef birou, clasa I, gradul II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru”

RETIM

Tot în același birou mai sunt libere două posturi, unul de asistent și unul de inspector.

Pentru cei care își doresc ocuparea funcției de șef de birou există o probă suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, care se va desfășura în data de 15 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

AUTOLIV

Proba scrisă se va desfășura în data de 18 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

-cerințe specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau categoria B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

 

 

 

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Luna aceasta încep lucrările de modernizare pe segmentul Lugoj-Timișoara Est. Termenul de execuție este estimat la 3 ani

Publicat

în

Autoritățile au anunțat că din luna martie încep lucrărilor de modernizare pe segmentul Lugoj-Timișoara Est al Magistralei CFR București-Timișoara. Proiectul, finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), va aduce îmbunătățiri semnificative în infrastructura feroviară a României.

RETIM

Cu o lungime de 54 de kilometri, acest tronson va fi modernizat pentru a permite trenurilor de călători să atingă o viteză maximă de 160 km/h, sporind eficiența și confortul călătoriei. Contractul pentru aceste lucrări a fost semnat cu un constructor din Spania, valoarea acestuia ridicându-se la aproape 2 miliarde de lei, iar autoritățile sunt hotărâte să respecte acest grafic strâns.

Această investiție face parte dintr-un proiect mai amplu, care vizează modernizarea a aproximativ 160 de kilometri de linie de tren între Caransebeș, Timișoara și Arad. Toate cele patru loturi au beneficiat de finanțare din PNRR.

AUTOLIV

Citiţi mai departe

Administrație

Șapte milioane de euro de la bugetul local, adăugați la costurile privind construcția noului spital din Lugoj

Publicat

în

În ultima ședință a Consiliului local din Lugoj, unul dintre proiectele aflate pe ordinea de zi s-a referit la actualizarea devizului general pentru construcția noului spital. Valoarea devizului a crescut cu șapte milioane de euro, pe lângă ce 150 de milioane din finanțarea din PNRR.

RETIM

„Ce se întâmplă? Toată piața de construcții a fost bulversată de pandemie și de războiul din Ucraina și prețurile cresc într-un ritm accelerat. Și atunci Statul Român a introdus un capitol 7 – Actualizări. Noi am actualizat devizul în limitele finanțării noastre, fără a depăși plafonul de finanțare semnat. Prevăzători fiind, de la momentul semnării, noi am prevăzut o rezervă de 11 milioane de euro la proiect. În urma reevaluării devizului general, arhitectul ne-a spus că ar trebui să mai adăugăm undeva la 7 milioane de euro. Banii i-am luat din acea rezervă de implementare”, a declarat Claudiu Buciu, managerul de proiect al construirii noului spital din Lugoj.

Prima procedură de achiziție publică pentru găsirea unui constructor în vederea ridicării noului spital a eșuat. Constructorul selectat nu îndeplinea condițiile privind experiența în construirea de spital de asemenea mărime. Primăria Lugoj se pregătește să reia procedura de achiziție publică, urmând ca zilele următoare să lanseze o nouă licitație.

AUTOLIV

Citiţi mai departe

Administrație

110 persoane solicită în prezent casă de la Primăria Municipiului Lugoj

Publicat

în

FOTO Arhiva

Primăria Municipiului Lugoj a inițiat un proiect privind stabilirea listei de priorități pentru închirierea de locuințe sociale, în conformitate cu prevederile legale și cu analiza detaliată a situației sociale din oraș. Documentul va fi discutat de către consilierii locali, în ședința din 29 februarie.

RETIM

Conform documentului, întocmit pe baza Procesului-verbal al Comisiei sociale de analizare a cererilor de locuințe din fondul de stat, lista de priorități a fost actualizată și cuprinde 110 persoane aflate în situații de nevoi locative.

Locuințele sociale urmează să fie repartizate de către autoritățile administrației publice locale conform criteriilor stabilite, într-o ordine de prioritate care să reflecte nevoile și situațiile de urgență ale solicitanților. Conform reprezentanților Primăriei Lugoj, în această perioadă se efectuează și un inventar al locuințelor aflate în fondul de stat urmând identificarea celor care pot fi atribuite.

AUTOLIV

Citiţi mai departe

Administrație

Digul din centrul Lugojului, grav afectat de inundațiile din urmă cu patru ani, e încă în stare precară

Publicat

în

FOTO Arhiva

Digul din centru municipiului Lugoj, grav afectat de inundațiile devastatoare din urmă cu patru ani, rămâne într-o stare precară și astăzi, deși autoritățile promiteau repararea acestuia imediat după inundațiile din iunie 2020. Situat în cartierul Ștrand, digul de beton în lungime de aproape un kilometru continuă să fie o amenințare pentru comunitate.

RETIM

Responsabilii de la Apele Române anunțau acum doi ani că Administrația Bazinală de Apă Banat (ABA Banat) va începe procedura de achiziție pentru reparații, iar proiectul tehnic a fost deja remis. Cu toate acestea, digul rămâne nereparat până în prezent.

Proiectul tehnic prevedea refacerea părților deteriorate ale parapetului, etanșarea rosturilor și fisurilor, și asigurarea unei permeabilități reduse la apă pe o lungime de 970 de metri. Cu toate acestea, lucrările nu au început din lipsă de acoperire bugetară.

AUTOLIV

Sorina Neaga, purtătorul de cuvânt al ABA Banat, a confirmat că investiția este prinsă în bugetul de investiții și că anul acesta se vor executa lucrările de refacere a digului.

Refacerea digului din centrul Lugojului, pe tronsoanele avariate de viituri, face parte din lucrarea complexă de investiții propusă de ABA Banat, și anume consolidare și reprofilare râu Timiș pe sector Lugoj, frontieră Serbia, județul Timiș. Este vorba de o lucrare foarte mare, întinsă până la granița cu Serbia. Achiziția execuției lucrărilor a fost finalizat anul trecut, în decembrie 2023, când a fost semnat și contractul de execuție al lucrărilor propuse. Lucrările prevăzute în această investiție vastă vor începe până în luna aprilie a acestui an. Nu ne putem pronunța cu exactitate când anume vor începe efectiv lucrările la parapetul de beton din municipiul Lugoj, dar putem spune vor demara anul acesta”, a declarat purtătorul de cuvânt, pentru Lugojeanul.ro.

În lipsa unei intervenții rapide și eficiente, cartierul Ștrand rămâne expus riscului de noi inundații și pagube materiale semnificative.

Citiţi mai departe

Cele mai citite