Primăria Lugoj va avea o nouă organigramă, care va fi gata la sfârșitul lunii ianuarie. În momentul de față, instituția funcționează pe o organigramă stabilită tot de actuala administrație locală, în vara anului trecut. Conform acesteia, primăria are 235 de posturi, dintre care aproximativ 50 sunt neocupate. Primarul Claudiu Buciu spune că o parte dintre posturile neocupate va fi desființată, însă vor fi și concedieri.
„Acum, majoritatea au înțeles că nu mai există presiune politică, există doar solicitarea de aplicare a legislației. Majoritatea s-au conformat. O să mai plece colegi, dar nu neapărat cu funcții de conducere. Mai externalizăm activități, încercăm să-i facem să înțeleagă că anumite activități trebuie să fie rentabile, nu doar să producă cheltuieli. Cetățeanul nu poate toată ziua să plătească și să susțină lipsa de eficiență și cheful de nemuncă al funcționarilor. Există oameni care, cu toate insistențele noastre, nici în ziua de astăzi nu deschid calculatorul, nu-și citesc emailurile și nu răspund la timp. Vor pleca din Primărie, pentru că prin noua organigrama nouă se vor reduce locuri”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.
Șeful administrației lugojene spune că nu are încă o cifră a angajaților care vor pleca, aceasta urmând să fie cunoscută după finalizarea noii organigrame.
Dacă se face pe”bune”, sa rămână sau sa se angajeze după pregătire, competenta și experienta, testare psihiatrica și psihologica, cu rapoarte de activitate lunare care sa poată fi VĂZUTE SI DE CETĂȚENII ORASULUI!!! SA NU UITE PRIMARUL CU ANGAJAȚII, CA SUNT PLATITI DE CETĂȚENII LUGOJULUI! ASTA ESTE VALABIL SI PENTRU RESTUL BUGETARILOR, JANDARMI, POLITISTI, JUDECĂTORI, ETC.