Connect with us

Administrație

Cinematograful din Lugoj nu are autorizatie PSI! Pompierii nu au primit niciun act pentru avizare

Publicat

în

receptie cinematograf lugoj 17 aprilie 2014 foto lugojeanul (22)Date neliniștitoare ies la iveală la câteva săptămâni de la recepția clădirii cinematografului Victoria din Lugoj, în viitor Bela Lugosi, după ce, conform reprezentanților ISU Banat, locația nu a primit încă o autorizație PSI din partea pompierilor. Chiar dacă la recepție au fost prezenți peste 100 de lugojeni, pompierii nu au avizat locația până la această dată pentru buna funcționare din punct de vedere al siguranței, prevenirii și stingerii de incendii. Totuși, ca să îl poată folosi ca cinematograf, primăria Lugoj are șansa, în primele 6 luni de după recepție, să depună actele pentru avizul PSI, fără de care nu se pot desfășura activitățile uzuale ale cinematografului.

„Până la această oră, primăria Lugoj nu a depus niciun act pentru a cere avizul PSI. Ultimele acte pe care reprezentanții primăriei din Lugoj le-au depus au fost cele de la începerea renovărilor, în anul 2012. De la recepționarea lucrării, aceștia au 6 luni la dispoziție să depună documentația, potrivit normelor în vigoare”, a declarat pentru LUGOJEANUL.ro plt. ajt. Aurora Marinescu din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Banat.

Pompierii mai spun că nu este îndeajuns doar să fie depusă o documentație, clădirea la rândul ei fiind obligatoriu să se supună tuturor regulilor cu privire la siguranța în cazul unui incendiu. „Autorizația se obține dacă se respectă condițiile prevăzute în avizul PSI, care a fost adus în atenția constructorului și a beneficiarului în 2012, când s-au depus actele pentru modernizare. La final de lucrări se obține autorizația, după ce se respectă toate condițiile, inclusiv cea care prevede două căi de evacuare în caz de urgență”, a adăugat Aurora Marinescu.

Cinematograful din Lugoj a fost recepționat pe 17 aprilie, în prezența a peste 100 de persoane. La eveniment s-au prezentat sălile albastră și roșie, de 60 și respectiv 90 de locuri, dar și holurile, spațiul de la intrare și zonele grupului sanitar. De asemenea, participanții au avut ocazia să urmărească în premieră câteva proiecții video 2D și 3D, ocazie cu care s-au testat la capacitate maximă instalația audio și video din dotarea viitorului cinematograf.lugojeanul-news-everywhere,-everytime-bannerA apărut „We are Happy in Lugoj”! LIKE&SHARE

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Când va prelua Claudiu Buciu funcţia de primar şi îşi va începe oficial mandatul

Publicat

în

Conform legii, mandatul primarului declarat ales este validat în termen de 20 de zile de la data desfășurării alegerilor de către judecătoria în a cărei rază teritorială se află circumscripția electorală pentru care au avut loc alegeri, în procedură necontencioasă. Validarea se realizează la judecătorie, după depunerea raportului detaliat al veniturilor și cheltuielilor electorale, potrivit legii privind finanțarea partidelor politice și a campaniilor electorale, prin încheiere pronunțată în camera de consiliu, fără a fi aplicabilă procedura de regularizare a cererii.

Invalidarea alegerii primarului se poate pronunța în cazul în care se constată, potrivit legii privind alegerea autorităților administrației publice locale, încălcarea condițiilor de eligibilitate sau dacă alegerea acestuia s-a făcut prin fraudă electorală.

Încheierea judecătoriei privind validarea sau, după caz, invalidarea alegerii primarului se comunică de îndată prefectului și secretarului general al unității/subdiviziunii administrativ- teritoriale, care are obligația aducerii la cunoștință publică prin afișarea acesteia la sediul unității/subdiviziunii administrativ- teritoriale, în termen de cel mult 24 de ore de la comunicare.

În termen de 2 zile de la aducerea la cunoștință publică, cei interesați pot formula apel împotriva încheierii judecătoriei de validare sau invalidare a alegerii primarului la tribunal.

După validarea primarului de către judecătorie se convoacă prima ședință privind ceremonia de constituire sau, după caz, într-o ședință extraordinară a consiliului local, unde primarul ales va depune jurământul.

Conform unor surse din Primăria Lugoj predarea şi primirea postului de la vechiul, pentru noul primar nu se va face mai devreme de săptămâna viitoare, dar încă nu e stabilită o dată sigură. În luna iunie, mandatele aleşilor locali aflaţi în funcţie au fost prelungite de Guvern, din cauza amânării alegerilor, până la 1 noiembrie, cel târziu.

Citiţi mai departe

Administrație

Cine sunt consilierii locali din Lugoj. PNL a obţinut majoritatea mandatelor

Publicat

în

FOTO ARHIVA

Conform rezultatelor provizorii, la Consiliul Local Lugoj PNL va avea 11 consilieri, PSD va avea patru consilieri iar USRPLUS trei consilieri, după redistribuire, iar PMP unul.. Conform listelor depuse de partidele lugojene, consilierii din următorul mandat vor fi următorii.

PNL Bogdan-Ștefan Blidariu, Cristian-Dorinel Cornean, Mihai-Cornel Anghel, Ionel-Dănuț Cliciovan, Diana Maria Szucs, Mihai Agache, Sorin-Ciprian Jivulescu, Adrian-Doru Serendan, Nicoleta Mîrșevină, Ioan Câmpean, Flavia-Lorena Cut-Lupulescu.

PSD Francisc-Constantin Boldea, Nicu Bădina, Iosif Crăciunescu, probabil plus Cristian Galescu, la redistribuire.

USRPLUS Daniela Țepeș Paleu, Paul Sebastian David, probabil plus Lajos Ernestin Vari, la redistribuire.

PMP Liviu Brînduşoni

Mai pot apărea modificări, în funcţie de rezultatele de la Consiliul Judeţean Timiş, dacă există consilieri lugojeni care se află pe listele pentru CJT.

Citiţi mai departe

Administrație

Prima reacție a lui Francisc Boldea după aflarea rezultatelor alegerilor locale de la Lugoj

Publicat

în

Fostul primar al Lugojului, Francisc Boldea, a făcut primele declarații pentru Lugojeanul.ro, după ce a pierdut la un scor categoric alegerile în fața contracandidatului Claudiu Buciu. Acesta a declarat pentru publicația noastră că, în fond, lugojenii sunt cei care știu cel mai bine ce nevoi au și că îl felicită pe noul edil șef.

“Am pierdut alegerile pentru funcția de primar, îl felicit pe noul primar, a fost o luptă grea. Așa au hotărât lugojenii, mă supun. În trei mandate am încercat să fac tot binele pentru oraș. Înseamnă că nu am apreciat nevoile lugojenilor corect, plus că am o anumită vârstă, probabil că s-a ținut cont și de asta”, a declarat fostul edil șef al Lugojului.

Boldea le mulțumește lugojenilor pentru colaborarea de care au dat dovadă timp de 12 ani. 

“Eu le mulțumesc lugojenilor pentru colaborare și o să colaborez și cu noul primar, situația e aproape inversă ca și în 2016, când noi am avut majoritate, acum au ei, au 11 consilieri, este un lucru bun. Din păcate în consiliul local au intrat doar patru formațiuni, PNL, PSD, USR și PMP, niciun independent sau alte partide, foarte vocale În campania electorală. O să fie o predare simplă, frumoasă, fără probleme. Eu atât am putut, dacă cineva are nevoie de experiența mea, cu drag”, a mai precizat Francisc Boldea.

După trei mandate de primar, Boldea își va continua cariera politică din funcția de consilier local din partea Partidului Social Democrat.

Citiţi mai departe

Cele mai citite