Connect with us

Social

Cele mai bune parfumuri damă pe care i le poți dărui iubitei tale

Publicat

în

Ca femeie, câteodată un parfum foarte bun este tot ai nevoie pentru a-ți completa look-ul și a decide starea de spirit sau ocazia.
Subtil și discret sau îndrăzneț și neînfricat, nu există nicio limită atunci când vine vorba de încântarea simțurilor cu parfumuri damă ademenitoare.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Și puține cadouri pentru femei, fie pentru iubita ta, fie pentru cineva apropiat, au magia de a evoca amintiri în același mod în care o face un parfum care lovește o coardă personală.

Iată care sunt cele mai bune parfumuri damă pe care le poți oferi iubitei tale sau unei persoane apropiate.

Jimmy Choo Signature

RETIM

Orhideea tigru și caramelul toffee creează un miros puternic și seducător. Jimmy Choo Signature este fermecător și plin de viață, evocând romantismul și seducția, cu note verzi de top care sunt impetuoase și gurmande. Un impuls energic, cu un apel suculent minunat, este sexy și mistic, cu un buchet unic. Un puf va dezvălui nectar dulce și portocală italiană, contrastantă, cu indicii de patchouli indoneziene.

Tom Ford Black Orchid

Trufă neagră, bergamotă și orhidee neagră sunt aromele centrale în acest parfum de la Tom Ford, cu o sticlă inspirată de Art-Deco care necesită atenție. Notele întunecate și orientale ale orchideei negre sunt fructul interzis al lumii parfumurilor: prunele, paciuli și vanilia de asemenea prezente au un miros suficient de bun că le-ai mânca. Ciocolata neagră topită și picăturile de chihlimbar, tămâie și balsam completează acest parfum dintr-o sticlă frumoasă unisex care rezistă pentru totdeauna pe piele.

Jo Malone Velvet Rose & Oud Cologne Intense

Elegant, sofisticat și plin de farmec: Jo Malone Velvet Rose & Oud Cologne Intense își acoperă purtătorul cu un amestec magnetic și decadent de oud lemnos și trandafir dulce catifelat. Scufundat în pralină, este „prăjit” cu lemn de oud afumat și câteva indicii de cuișoare. Feminitatea de bază provine dintr-o profunzime florală bogată, care este dulce, dar proaspătă, puternică și plăcută și simplă, în același timp.

Yves Saint Laurent Black Opium

Cafeaua bogată în adrenalină a Black Opium, amestecată cu vanilie dulce, floare de portocal și iasomie, te va trezi mai repede decât ar putea-o face orice espresso. Aceste parfumuri damă ferme sunt sexy, feminine și îndrăznețe, completate de o catifelare dulce. Dulceața sa face ca acest parfum să fie aproape comestibil, cu adâncime, căldură și longevitate care se adaugă combinației sale câștigătoare. Opiumul negru este bine amestecat și îmbătător cu nuanțe florale care rămân pe piele ore întregi după ultimul puf.

Tom Ford Vanille Fatale

Vanille Fatale de Tom Ford este o forță a naturii într-o sticlă care este frumoasă atât la exterior, cât și la interior. Este balsamic și dulce, cu o lingură de vanilie picantă, șofran și un fragment de coriandru proaspăt. Vei respira aer din Africa cu notele adânci de vanilie din Madagascar și orz prăjit. Un indiciu subtil de mahon persistă ore în șir.

Diptyque Eau Capitale

Imaginează-ți că rătăcești pe străzile Parisului, admirând clădirile Art Nouveau înconjurate de un nor de trandafir moale și paciuli reconfortant. Diptyque Eau Capitale este exact asta: un parfum floral fără gen ușor dulce, fără a fi prea delicat. Luminozitatea sa scoate la iveală cerul albastru chiar și în cele mai înnorate zile, cu un amestec puternic de bergamotă, boabe de piper roz, trandafir, ylang ylang și scorțișoară.

Calvin Klein Euphoria

Calvin Klein Euphoria este lemnos și cald, este primitor într-un mod care necesită atenție și atrage încredere. Notele delicioase de fructe sunt pline de farmec, îmbinând fructe exotice și florale seducătoare cu note de rodie, persimmon suculent, chihlimbar, violetă neagră și lemn de mahon. Este imposibil să treci neobservat când porți Euforia, care pare să încurajeze intimitatea.

Vera Wang Princess

Caise, mandarină, nufăr, ciocolată neagră și tuberoză fac ca Princess de la Vera Wang să fie aproape bun de mâncat. Aceste parfumuri damă își îmbrățișează purtătorul cu o aromă blândă, moale de fructe, care reușește să fie dulce și sofisticată în același timp. Numele „Princess” ar putea evidenția indicii reconfortante și delicate ale acestui parfum, dar promite un parfum mai întunecat și complex, care îl face să iasă în evidență.

Michel Germain Sexual

Acest parfum emană scântei de dorință sexuală, dar promite și o lume de rafinament, romantism și mister francez. Este alcătuit din straturi calde, orientale, picante și feminine care așteaptă să fie dezbrăcate, cu o bază adâncă de tămâie, smirnă și lemn de santal. Desfacerea acestor straturi dezvăluie o margine mai fumurie și mai întunecată. Scorțișoara și vanilia ușurează starea de spirit, în timp ce notele subiacente de fructe de pădure sălbatice și flori de pasiune adaugă o dulceață inocentă. Caprifoiul și frezia completează buchetul, contrastat de un ton cremos.

Montblanc Femme Individuelle

Aceste parfumuri dama feminine, orientale combină clasa și rafinamentul. Montblanc Femme Individuelle este parfumul cu care se parfumează în grabă femeia ocupată și independentă. Este elegant și cald, cu o injecție de piper roz și coacăz negru acru pentru a adăuga o notă de culoare și note de floare de lotus, păducel și trandafir care amintesc de un pat de petale. Cu o bază de paciuli, chihlimbar, mosc și vanilie, este un parfum care îți dă încredere.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Social

IULIUS lansează Go Local, program de susținere a antreprenorilor locali – scutiri de la plată chiriei și pachet gratuit de promovare

Publicat

în

IULIUS dă startul unui program pentru susținerea antreprenorilor locali, a celor care fac parte din cotidianul nostru prin afacerile lor. Înscrierile se fac pe www.iuliuscompany.ro/golocal, iar antreprenorii interesați vor trece printr-un proces de selecție. Business-urile locale din programul Go Local vor beneficia de scutiri temporare de la plata chiriei pentru prezența în cadrul ansamblurilor mixed-use de regenerare urbană Iulius Town Timișoara și Palas Iași sau rețelei Iulius Mall din Iași, Cluj-Napoca și Suceava, dar și de pachete personalizate de promovare gratuite.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Compania IULIUS, singurul dezvoltator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, lansează programul Go Local, prin care pune la dispoziția antreprenorilor locali infrastructura sa de retail din marile orașe în care este prezent, cu scopul de a stimula afacerile locale într-un moment în care reziliența acestora este pusă la încercare. Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu preparate tradiționale, florăria cu aranjamente deosebite sau o locație cu haine create local – și multe alte exemple – sunt business-uri care ne aduc un plus în viața de zi cu zi și care salvează locuri de muncă, iar programul Go Local reprezintă o platformă de susținere și promovare a lor. Inițiativa se înscrie în strategia de sustenabilitate a companiei – IULIUS în comunitate – care are în centru aspectele de mediu, investițiile în oameni și comunitate, cu accent pe cele mai bune practici în guvernanța corporativă și de etică în afaceri.

Programul se adresează micilor antreprenori din regiunile în care grupul IULIUS este prezent prin proiectele sale, care nu au mai fost prezenți în centre comerciale sau mall-uri, înscrierile fiind deschise pe www.iuliuscompany.ro/golocal. Business-urile care vor finaliza procesul de selecție vor beneficia de măsuri de susținere personalizate, cum ar fi scutirea temporară de la plata chiriei și reduceri între 25 – 50%, flexibilitate la durata contractului, precum și campanii de promovare și consultanță integrate, pachete de beneficii care pot ajunge până la o valoare totală de maximum 10.000 de euro. În cadrul programul Go Local sunt implicate toate proiectele IULIUS: ansamblurile mixed-use Iulius Town Timișoara și Palas Iași, rețeaua Iulius Mall din Iași, Cluj-Napoca și Suceava.

RETIM

„Chiar dacă am reușit să navigăm cu bine perioada cea mai critică a pandemiei, reușind să păstrăm continuitatea chiriașilor noștri, ultima perioadă ne-a făcut să ne îndreptăm atenția și mai mult asupra business-urilor locale, care nu beneficiază de o expunere semnificativă. Ne-am dat seama că trebuie să acționăm proactiv și să punem umărul la crearea următoarelor rețele locale, naționale sau, de ce nu, internaționale, facilitând micilor antreprenori accesul în proiectele noastre. Pentru aceștia, accesul în proiecte comerciale consacrate este o barieră și, din acest motiv, vrem să-i ajutăm să-și valideze business-ul, susținându-i măcar pentru început. Obiectivul nostru este să creștem numărul de retaileri activi și, din acest program, în 5 ani să vedem măcar un jucător care să ajungă o rețea la nivel de România”, a spus Sebastian Mahu, Head of Asset Management IULIUS.

Antreprenorii vor fi selectați în funcție de coerența proiectului, conceptul inovator, capacitatea de dezvoltare a business-ului și de adaptare la așteptările consumatorilor și, nu în ultimul rând, viabilitatea economică și încrederea candidatului în propriul business.

IULIUS sprijină antreprenoriatul local inclusiv prin dezvoltarea celor 300.000 mp de retail din cinci proiecte, ponderea chiriaşilor locali fiind de peste 16%, iar a celor naționali, de aproximativ 20%.

 Despre IULIUS

Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Parcursul început cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, a crescut până la un portofoliu ce cuprinde peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt proiecte regionale, lidere de piață, care înregistrează anual peste 68 de milioane de vizite.

În ultimii zece ani, prin brandul United Business Center, compania IULIUS s-a impus drept unul dintre cei mai activi dezvoltatori și operatori de spații office clasa A, construind poluri regionale de business și comunități creative multinaționale în trei centre universitare importante ale României – Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. În total, 13 clădiri verzi, cu o suprafață totală de peste 152.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de sedii de companii și unde lucrează peste 15.000 de angajați.

În prezent, compania are în dezvoltare Palas Campus Iași, cea mai mare clădire de birouri din țară (54.000 mp office și 6.000 mp retail), precum și două proiecte Family Market, în județul Iași, un concept de retail de dimensiuni mai mici, cu servicii personalizate comunităților în dezvoltare.

Citiţi mai departe

Social

FOTO Tunelul Iubirii de la Lugoj, imortalizat de către un pasionat de fotografie

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Chiar dacă celebrul Tunel al Iubirii din Caraș-Severin este istorie, datorită scoaterii din funcțiune a liniei de cale ferată unde a fost inițial descoperit, astfel de locuri se formează oriunde există vegetație deasă în jurul liniilor de tren. Un astfel de loc se găsește și la Lugoj.

Undeva în spatele spitalului municipal, un fotograf amator a reușit să imortalizeze câteva imagini de-a dreptul spectaculoase. Tunelul creat în mod natural și artificial, de pomii din jurul liniei de cale ferată și trecerea garniturilor pe lângă aceștia, arată impresionant în fotografii.

Unul dintre lugojenii care a surprins Tunelul Iubirii din oraș este Alex Domanyek, care a și împărtășit pozele cu restul comunității lugojene, prin intermediul rețelelor sociale.

RETIM

sursa foto: Alex Domanyek/Facebook.com

Citiţi mai departe

Social

Lugojeanul Octavian Batori a asigurat gratuit mii de porții de mâncare pentru o acțiune de voluntariat

Publicat

în

Timp de 100 de zile, sute de voluntari au participat la lucrările de reabilitare ale spitalului din Reșița. Marți, 21 septembrie, va avea loc inaugurarea clădirii de trei etaje, reabilitate exclusiv prin acțiunea de voluntariat demarată de reșițeanca Lili Gherle și doctorul Emil Bunda. La tot acest efort a participat și un lugojean. Este vorba despre Octavian Batori, patronul firmei de catering din Lugoj și a restaurantului Ana Lugojeana din Reșița.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„E nu îl cunosc pe omul acesta, dar datorită acestui om am putut să facem ceea ce am făcut. Este puțin spus mulțumesc! Firma Ana Lugojeana, Octavian, ne-au dat mii de porții de mâncare. Dacă cineva își poate imagina că o firmă poate trimite în aproape 100 de zile mâncare pentru toți voluntarii pe care i-am avut la lucru! E foarte important ceea ce a făcut, pentru că voluntarul vine, dar dacă la ora prânzului nu îi poți asigura o masă, pleacă și nu mai revine. Datorită lui Octavian am reușit să ținem voluntarii în șantier și să mergem înainte”, a declarat pentru Lugojeanul, Lili Gherle, coordonatoare uneia dintre cele mai importate acțiuni de voluntariat desfășurate în ultimi ani în Banat.

În cele 100 de zile de lucru, voluntarii au reabilitat integral 120 de încăperi din Staționarul 3 al Spitalului Județean din Reșița.

RETIM

Citiţi mai departe

Social

Zeci de cazuri noi de coronavirus la Lugoj în ultima săptămână

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Cu o medie de 8 cazuri pe zi și un maxim de 15, Lugojul traversează valul patru al pandemiei de coronavirus în această toamnă. În ultima săptămână, de luni până sâmbătă, 51 de lugojeni au fost diagnosticați cu SARS-CoV 2, câțiva dintre ei ajungând și la spital pentru tratament.

În aceiași perioadă, în satele din jurul orașului au fost descoperite alte 110 cazuri, în toată zona de est a județului. Sâmbătă dimineață, numărul total de persoane internate în spitalele din județ era 226.

Numărul de persoane internate la ATI era de 37.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite