
Fiica unei paciente, de 70 de ani, internată la Spitalul din Lugoj, reclamă situații incredibile prin care a fost nevoită să treacă mama sa. „Vreau să reclam modul de a se purta cu bolnavii a asistentelor și a brancardierilor”, spune femeia.
Aceasta povestește că mama sa, internată la Medicală-Cardiologie, a căzut din pat și mai multe zeci de minute nu ridicat-o nimeni de pe jos.
„În data de 4 mai, în jur de ora 23, s-a ridicat din pat, a vrut să meargă la toaletă și a căzut și nu s-a mai putut ridica. A strigat după ajutor și nu a venit nimeni să o ajute. M-a sunat pe mine pentru că avea telefonul. După aceea, 25 de minute a strigat pe cineva și nu venit nimeni. Eu am încercat să sun la spital, dar, după ora 15, nu mai răspunde nimeni pe centrală. Ea tot strigat, într-un final a venit o asistentă. A văzut-o, dar nu a putut să o ridice, că ea e și mai grasă, și s-a dus să cheme brancardierii. Au venit, și asta m-a revoltat cel mai mult, că i-au spus să fie mai atentă că ei nu mai vin să o ridice”, povestește fiica pacientei.
Aceasta mai susține că într-o altă seară a fost sunată de mama sa că se simte foarte rău și nu vin asistentele. „Telefonul era pe speaker și am auzit când, într-un târziu, a venit o asistentă, care a certat-o că de ce sună și deranjează oamenii, că e seara, târziu. Eu am spus prin telefon că sunt fiica dânsei și că mă poate deranja la orice oră. După acest episod, asistenta i-a confiscat telefonul, până dimineața.”, spune lugojeanca.
Conducerea spitalului lugojean spune că a fost informată despre caz și spune că așteaptă o plângere scrisă pentru a putea declanșa o anchetă.
„Eu o să verific ce s-a întâmplat și am rugat-o pe doamnă să ne trimită și o sesizare în scris, pe email-ul spitalului. O să fac o anchetă internă, dar e necesară și o plângere oficială din partea doamnei, pentru că momentan am discutat doar la telefon”, a declarat Ionuț Lucian Cocoș, directorul Spitalului „Teodor Andrei” din Lugoj.