Connect with us

Administrație

BAGA BANI! Consilierii locali din Lugoj decid maine soarta a 1.600.000 de lei in sedinta ordinara a lunii

Publicat

în

sedinta consiliu local lugoj aprilie joi 25 lugojeanulAleșii din consiliul local al municipiului Lugoj se întâlnesc mâine, 26 septembrie, în ședința ordinară a lunii septembrie, în care vor dezbate punctele de pe ordinea de zi. Printre cele mai importante proiecte de hotărâri de mâine se numără și cel referitor la o nouă rectificare de buget, care va aduce în visteria lugojeană încă 1604000 de lei, bani ce vor merge în special către fondurile de salarii ale profesorilor și a altor categorii de angajați plătiți de la stat în municipiu, dar și pe alte cheltuieli, cum sunt chiria pe încă trei luni a cortului în care se află piața agroalimentară sau închirierea din decembrie până în februarie a patinoarului.

Tot mâine, 5 puncte de pe ordinea de zi sunt cu privire la modificările de tarifare a prețului pe care lugojenii îl plătesc pentru ridicarea gunoiului, dar și pentru organizarea societății de salubrizare. În total, până astăzi la orele prânzului s-au cunoscut 7 puncte oficiale pentru ședința de mâine, primarul anunțând nu mai puțin de 14, pe lângă cele suplimentare care pot apărea până la începerea ședinței.

1. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 34 din 28.02.2013 privind aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2013, propuse pentru a fi cofinanţate din  bugetul local Capitolul 67.02 – “Cultură, recreere şi religie”, Subcapitolul 05.01 “Acţiuni sportive”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

2. Modificarea  Actului Constitutiv al S.C. “Salprest” S.A. Lugoj.  Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan.

RETIM

3. Aprobarea modificării organigramei, a numărului de personal şi a statului de funcţii ale S.C. “Salprest” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan

4. Modificarea tarifelor practicate de S.C. “Salprest” S.A. Lugoj la  colectare, transport şi depozitare gunoi. Iniţiatori : consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan .

5. Rectificarea bugetului  de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al S.C. “Salprest” S.A. Lugoj.Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Gaidoş Albin şi Cimponeriu Rodica.

6. Aprobarea menţinerii  liniei de credit  contractată de către S.C. “Salprest” S.A. de  la Alpha Bank România  – Agenţia Lugoj.  Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Agache Mihai şi Savu Constantin.

7. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 79 din 04.05.2010 privind aprobarea preluării unor imobile situate în Municipiul Lugoj, din domeniul public al Statului Român şi din administrarea Ministerului Apărării Naţionale în domeniul public al Municipiului Lugoj şi în administrarea Consiliul Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

Ședința este, ca de fiecare dată, una publică, aceasta începând la ora 14:00 în sala de consiliu a primăriei Lugoj.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj nu face niciun pas în spate în conflictul cu angajații. Angajează avocat și se pregătește de procese

Publicat

în

FOTO eyeinthesky.rio

Consiliul Local Municipal Lugoj a primit două plângeri prealabile pentru a retrage și anula hotărârile și actele subsecvente privind noua organigramă și desființarea unor instituții și servicii locale. Una dintre plângeri este semnată de peste 60 de angajați și a fost transmisă de către sindicatul care îi reprezintă, iar cealaltă de către filiala locală a PSD.

Dacă Consiliul ar da curs acestor cereri, toate preavizele de concediere transmise până acum ar trebui anulate. Primarul interimar, Bogdan Blidariu, spune că hotărârile rămân în vigoare și Primăria se pregătește să meargă în instanță acolo unde sindicatul condus de Tiberiu Negrei a depus deja plângerea, prima înfățișare fiind în 8 august.

„Am avut o ședință extraordinară de îndată, în urma căreia, primarul a fost împuternicit să semneze un contract de reprezentare cu un avocat. Deci, ne vom lua un avocat care să ne reprezinte interesele în procesele care vor urma. Există un termen deja, în data de 8 august. Nu ne pot reprezenta juriștii Primăriei pentru că o parte dintre ei sunt implicați în procesul de reorganizare gândit de noi și chiar sunt contestatari. De asta se impunea angajarea unui apărător, iar în cursul zile de azi vom semna contractul cu un avocat care să ne reprezinte”, a declarat Bogdan Blidariu, primarul interimar al Lugojului.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

Blidariu spune că, atât PSD, cât și sindicatul angajaților vor primi un răspuns din partea Consiliului local, la plângerile prealabile făcute.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

FOTO Au început lucrările de consolidare a Insulei Cotu Mic din Lugoj, pentru protejarea împotriva inundațiilor

Publicat

în

Insula Cotu Mic este cea care are de suferit de fiecare dată atunci când râul care străbate Lugojul depășește cotele normale de debit. În anul 2020, insula a fost distrusă de o inundație care a distrus mare parte din clădirile de pe bucata de pământ dintre ape. Primăria Lugoj și Administrația Bazinală “Apele Române” Banat au demarat o lucrare amplă pentru a preveni inundarea insulei pe viitor.

Mai exact, cele două instituții vor lărgi brațul stâng al Timișului în zona insulei din Cotu Mic. Mai apoi, vârful insulei va fi reconsolidat cu piatră de mari dimensiuni și pământ excavat din malul râului. Primul pas, aflat deja în desfășurare, este tăierea pomilor care se află pe limba de pământ ce va fi acoperită de ape. Aceștia au fost în mare parte tăiați, iar la final de defrișare, va debuta faza a doua a lucrărilor.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

“Urmează să excavăm pământul, iar apoi vom așeza piatră brută de dimensiuni mari, în total 4229 de tone, care va acționa ca bază a vârfului insulei. Pământul de pe limba care îngustează acum brațul stâng, mai apoi îl vom folosi la reconsolidarea insulei în sine. Noi vom asigura motorina și respectiv piatra necesară, dar și alte nevoi, iar ABA Banat se ocupă de intervenție și de utilaje”, a explicat pentru Lugojeanul.ro primarul Bogdan Blidariu.

RETIM

Potrivit protocolului dintre cele două instituții, scopul final este înlăturarea efectelor produse de viituri și precipitații importante, asigurarea secțiunii de scurgere a apei și ca acțiuni preventive de apărare împotriva indundațiilor, pe teritoriul Lugojului și tronsonul insulei Cotu Mic, situată între malurile cursului de apă Timiș.

Protocolul de intervenție se desfășoară până la finalul acestui an, cu posibilitatea de prelungire dacă lucrările nu vor fi finalizate.

Citiţi mai departe

Administrație

Ce se întâmplă cu centrul Lugojului. Când vor fi reluate și când ar trebui să se finalizeze lucrările

Publicat

în

Centrul Lugojului, spart în mandatul fostului primar Francisc Boldea, nu are șanse prea mari să fie finalizat în acest an. Primarul interimar, Bogdan Blidariu spune că lucrările vor fi reluate în această lună, însă se vor întinde până anul viitor.

„Mai exact, se va începe cu devierea traseului de branșamente al gazelor naturale. Pentru această lucrare s-a recepționat proiectul tehnic și s-a eliberat autorizația de construire, urmând ca până la finalul acestei luni, această lucrare să fie finalizată de către SC Calor Grup SRL, din Reșița. După această intervenție, urmează ca societatea Meridian să execute lucrările de branșare la noua rețea de apă și de înlocuire a vechii magistrale care străbate centrul. La rectificarea bugetară din luna iunie, s-au aprobat și sumele necesare pentru reproiectarea și execuția lucrării”, spune Blidariu.

Conform primarului Bogdan Blidariu, execuția lucrărilor de punere a pavajului nu va dura mai mult de două luni de zile, însă, proiectarea și obținerea avizelor vor duce automat la o prelungire a termenului la care aceste lucrări vor putea demara.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

 

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Podul de Fier din Lugoj a fost închis din cauza unei avarii

Publicat

în

FOTO eyeinthesky.rio

Podul de Fier din Lugoj a fost închis, joi, 4 august, din cauza unei avarii la rețeaua de apă. Bogdan Blidariu, primarul interimar al Lugojului spune că s-a spart o magistrală de apă.

„A fost o avarie la rețeaua de apă. Subsolurilor imobilelor din zonă au fost inundate. Avaria a fost remediată, dar acum se face racordarea imobilelor la noua rețea pentru că vechea era extrem de corodată. Va mai dura puțin, dar sperăm să se rezolve în cursul zile de astăzi”, a declarat Bogdan Blidariu, primarul interimar al Lugojului.

Explorează vara bine echipat, cu un premiu din SPOT câștigat!

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite