Connect with us

Administrație

BAGA BANI! Consilierii locali din Lugoj decid maine soarta a 1.600.000 de lei in sedinta ordinara a lunii

Publicat

în

sedinta consiliu local lugoj aprilie joi 25 lugojeanulAleșii din consiliul local al municipiului Lugoj se întâlnesc mâine, 26 septembrie, în ședința ordinară a lunii septembrie, în care vor dezbate punctele de pe ordinea de zi. Printre cele mai importante proiecte de hotărâri de mâine se numără și cel referitor la o nouă rectificare de buget, care va aduce în visteria lugojeană încă 1604000 de lei, bani ce vor merge în special către fondurile de salarii ale profesorilor și a altor categorii de angajați plătiți de la stat în municipiu, dar și pe alte cheltuieli, cum sunt chiria pe încă trei luni a cortului în care se află piața agroalimentară sau închirierea din decembrie până în februarie a patinoarului.

Tot mâine, 5 puncte de pe ordinea de zi sunt cu privire la modificările de tarifare a prețului pe care lugojenii îl plătesc pentru ridicarea gunoiului, dar și pentru organizarea societății de salubrizare. În total, până astăzi la orele prânzului s-au cunoscut 7 puncte oficiale pentru ședința de mâine, primarul anunțând nu mai puțin de 14, pe lângă cele suplimentare care pot apărea până la începerea ședinței.

1. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 34 din 28.02.2013 privind aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2013, propuse pentru a fi cofinanţate din  bugetul local Capitolul 67.02 – “Cultură, recreere şi religie”, Subcapitolul 05.01 “Acţiuni sportive”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

2. Modificarea  Actului Constitutiv al S.C. “Salprest” S.A. Lugoj.  Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan.

3. Aprobarea modificării organigramei, a numărului de personal şi a statului de funcţii ale S.C. “Salprest” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan

4. Modificarea tarifelor practicate de S.C. “Salprest” S.A. Lugoj la  colectare, transport şi depozitare gunoi. Iniţiatori : consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan .

5. Rectificarea bugetului  de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al S.C. “Salprest” S.A. Lugoj.Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Gaidoş Albin şi Cimponeriu Rodica.

6. Aprobarea menţinerii  liniei de credit  contractată de către S.C. “Salprest” S.A. de  la Alpha Bank România  – Agenţia Lugoj.  Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Agache Mihai şi Savu Constantin.

7. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 79 din 04.05.2010 privind aprobarea preluării unor imobile situate în Municipiul Lugoj, din domeniul public al Statului Român şi din administrarea Ministerului Apărării Naţionale în domeniul public al Municipiului Lugoj şi în administrarea Consiliul Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

Ședința este, ca de fiecare dată, una publică, aceasta începând la ora 14:00 în sala de consiliu a primăriei Lugoj.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

FOTO Cozi interminabile la serviciul de eliberare buletine la Lugoj în ultimele zile

Publicat

în

Sute de persoane au stat la cozi interminabile la buletine, în ultimele câteva zile, la Lugoj. Majoritatea celor care s-au adresat serviciului din subordinea administrației locale lugojene sunt de la satele din jurul orașului, iar cererile lor se referă fie la diverse situații, cum ar fi cărți de identitate expriate, schimbare de stare civilă sau domiciliuu, precum și la cererea vizelor de reședință, sau flotant, cum sunt mai bine cunoscute.

Potrivit reprezentanților primăriei din Lugoj, în perioada 21-24 sepmtebrie, 293 de cereri au fost înregistrate la serviciul la care oamenii fac cozi de săptămâni încoace. Dintre acestea, 124 au fost pentru viza de flotant, iar alte 169 pentru diverse situații. 

În perioada menționată, până astăzi, 25 septembrie, ora 10, au fost eliberate 82 de vize de flotant și s-au procesat alte 202 cazuri diverse. După mai multe schimbări de poziție, Biroul Electoral Central a decis să permită votul cu viza de flotant și celor care o obțin după 4 septembrie, după ce inițial aceștia erau obligați să o obțină înainte de această dată.

Preluare acte pentru cărți de identitate:

Luni: 08:20 – 12:00

Marți: 08:30 – 12:00

Miercuri: 12:00 – 18:30

Joi: 08:30 – 12:00

Eliberări acte:

Luni: 12:00 – 16:30

Marți: 12:00 – 16:30

Miercuri: 08:30 – 12:00

Joi: 12:00 – 16:30

Vineri: 08:30 – 16:30

Program cu publicul 26-27 septembrie 2020

Preluare acte pentru cărți de identitate:

26.09.2020: orele 8:00 – 16:00

27.09.2020: orele 7:00 – 20:30

Eliberări acte:

26.09.2020: orele 8:00 – 16:00

27.09.2020: orele 7:00 – 21:00

Program casierie Primăria Municipiului Lugoj pentru plata taxei de eliberare a cărții de identitate

26.09.2020: orele 8:00 – 16:00

27.09.2020: orele 7:00 – 21:00

Citiţi mai departe

Administrație

FOTO O capelă, singura realizare după patru ani de mandat de către un primar de lângă Lugoj

Publicat

în

Inaugurare cu invitați de la județ și sobor de preoți duminică, 20 septembrie, cu o săptămână înainte de alegerile locale. S-a întâmplat la Coșteiu, comună de lângă Lugoj, acolo unde primăria a inaugurat o capelă promisă cetățenilor de 16 ani, clădire realizată în câteva luni. 

Edilul local, Petru Carebia, candidează pentru mandatul cu numărul 5 la postul de primar. În afară de capelă și de aparițiile neortodoxe în presă, primarul care le cere pentru a cincea oară voturile consătenilor nu a mai realizat nimic altceva în ultimii 4 ani. Capela a costat 350.000 de lei.

La inaugurare au participat, pe lângă puțin peste 100 de persoane, nume importante din PSD. Nu au lipsit Călin Dobra, Nicu Bădina, Sorin Grindeanu sau Eugen Dogariu. Evenimentul a început cu slujirea capelei și a continuat cu o cuvântare a primarului.

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojul Dezolant – Primărie renovată, Parcul Copiilor, distrus de nepăsarea administrației locale

Publicat

în

În timp ce primăria din Lugoj a fost reabilitată, iar actualul primar se laudă cu măreața realizare peste tot pe unde poate, căsuțele din parcul din spatele clădirii administrației locale stau să cadă literalmente pe copii, acesta fiind denumit chiar Parcul Copiilor. Clădirile de aici sunt într-un stadiu uimitor de degradare.

Nimeni nu le-a mai întreținut de ani buni, chiar dacă la doar o sută de metri distanță de celebrele căsuțe din parc se află primăria, renovată după un proiect costisitor pentru municipiu. În parc, pe lângă mirosul de dejecții de la ciori, stau degradate căsuțele în care se vând sau se vindeau în trecut hamburgeri, alimente și înghețată.

Citiţi mai departe

Cele mai citite