Connect with us

Administrație

BAGA BANI! Consilierii locali din Lugoj decid maine soarta a 1.600.000 de lei in sedinta ordinara a lunii

Publicat

în

sedinta consiliu local lugoj aprilie joi 25 lugojeanulAleșii din consiliul local al municipiului Lugoj se întâlnesc mâine, 26 septembrie, în ședința ordinară a lunii septembrie, în care vor dezbate punctele de pe ordinea de zi. Printre cele mai importante proiecte de hotărâri de mâine se numără și cel referitor la o nouă rectificare de buget, care va aduce în visteria lugojeană încă 1604000 de lei, bani ce vor merge în special către fondurile de salarii ale profesorilor și a altor categorii de angajați plătiți de la stat în municipiu, dar și pe alte cheltuieli, cum sunt chiria pe încă trei luni a cortului în care se află piața agroalimentară sau închirierea din decembrie până în februarie a patinoarului.

Meniul zilei, Octavian

Tot mâine, 5 puncte de pe ordinea de zi sunt cu privire la modificările de tarifare a prețului pe care lugojenii îl plătesc pentru ridicarea gunoiului, dar și pentru organizarea societății de salubrizare. În total, până astăzi la orele prânzului s-au cunoscut 7 puncte oficiale pentru ședința de mâine, primarul anunțând nu mai puțin de 14, pe lângă cele suplimentare care pot apărea până la începerea ședinței.

1. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 34 din 28.02.2013 privind aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2013, propuse pentru a fi cofinanţate din  bugetul local Capitolul 67.02 – “Cultură, recreere şi religie”, Subcapitolul 05.01 “Acţiuni sportive”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

2. Modificarea  Actului Constitutiv al S.C. “Salprest” S.A. Lugoj.  Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

3. Aprobarea modificării organigramei, a numărului de personal şi a statului de funcţii ale S.C. “Salprest” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan

4. Modificarea tarifelor practicate de S.C. “Salprest” S.A. Lugoj la  colectare, transport şi depozitare gunoi. Iniţiatori : consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan .

5. Rectificarea bugetului  de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al S.C. “Salprest” S.A. Lugoj.Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Gaidoş Albin şi Cimponeriu Rodica.

6. Aprobarea menţinerii  liniei de credit  contractată de către S.C. “Salprest” S.A. de  la Alpha Bank România  – Agenţia Lugoj.  Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Agache Mihai şi Savu Constantin.

7. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 79 din 04.05.2010 privind aprobarea preluării unor imobile situate în Municipiul Lugoj, din domeniul public al Statului Român şi din administrarea Ministerului Apărării Naţionale în domeniul public al Municipiului Lugoj şi în administrarea Consiliul Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

Ședința este, ca de fiecare dată, una publică, aceasta începând la ora 14:00 în sala de consiliu a primăriei Lugoj.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Program nou la mai multe dintre birourile Primăriei Lugoj

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că următoarele birouri vor avea relații cu publicul, în toate zilele lucrătoare astfel:

Meniul zilei, Octavian

Telefonic:

  • Urbanism / Patrimoniu – între orele 14.00 – 15.00

 la tel. 0256 352240, interior 206

  • Agricol / Cadastru – între orele 15.00 – 16.00

 la tel. 0256 352240, interior 261

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

  • Taxe și impozite – între orele 13.00 – 15.00

 la tel. 0256 354057

Online:

Se pot trimite solicitări sau întrebări prin e-mail la adresa contact@primarialugoj.ro.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria caută să angajeze un inspector pentru relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate

Publicat

în

„Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Compartiment relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate.

Meniul zilei, Octavian

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu – 19 iulie 2021, ora 1100.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Proba scrisă se va desfășura în data de 21 iulie 2021 ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

-condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 15 iunie –  5 iulie 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Birou relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau „mailto:personal@primarialugoj.ro” personal@primarialugoj.ro. ”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.

Data afișării: 15 iunie 2021.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Muncitorii de la Sere și spații verzi, pârâți la primar că se relaxează în loc să muncească

Publicat

în

Un lugojean i-a pârât la primar pe muncitorii care au venit să îngrijească spațiile verzi din Parcul Poștei. Omul era nemulțumit că aceștia se odihneau la umbră, în loc să tundă iarba și să adune resturile pe care le-au lăsat împrăștiate pe alei.

Meniul zilei, Octavian

„Cei care în continuare sfidează munca, iar orașul zace în mizerie ! Rușine să vă fie, am sunat personal la sere și mi-au răspuns că domnii aceștia obosiți de relaxare, nu au drujbă! În Parcul Poștei nu poți traversa de crengile lăsate pe alee, dar domnii ăștia sfidează munca și cetățenii întregului oraș! În permanență stau în parc, la relax ! Așteptăm de la domnul primar o luare de poziție la sesizarea pe care am facut-o la camera 7”, a scris Maniu, pe Facebook, unde a lăsat și un set de fotografii care să dovedească cele spuse.

 

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Care sunt următoarele zone unde se cosește iarba. Cetățenii sunt rugați să-și mute mașinile

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că în cursul acestei săptămâni, (7 – 11 iunie), se va cosi iarba de pe spațiile verzi, în cartierele:

Meniul zilei, Octavian

Timișoarei 110;
Militari;
Balta Lată;
Str Agriculturii;
Spl. G. Coșbuc;
Splaiul 1 Decembrie 1918.

Pe această cale reprezentanții primăriei roagă cetățenii să nu parcheze mașinile în imediata apropiere a spațiilor verzi pentru a facilita activitatea echipelor de lucru și a evita eventuale daune.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite