Connect with us


Administrație

BAGA BANI! Consilierii locali din Lugoj decid maine soarta a 1.600.000 de lei in sedinta ordinara a lunii

Publicat

în

sedinta consiliu local lugoj aprilie joi 25 lugojeanulAleșii din consiliul local al municipiului Lugoj se întâlnesc mâine, 26 septembrie, în ședința ordinară a lunii septembrie, în care vor dezbate punctele de pe ordinea de zi. Printre cele mai importante proiecte de hotărâri de mâine se numără și cel referitor la o nouă rectificare de buget, care va aduce în visteria lugojeană încă 1604000 de lei, bani ce vor merge în special către fondurile de salarii ale profesorilor și a altor categorii de angajați plătiți de la stat în municipiu, dar și pe alte cheltuieli, cum sunt chiria pe încă trei luni a cortului în care se află piața agroalimentară sau închirierea din decembrie până în februarie a patinoarului.

PMP

Tot mâine, 5 puncte de pe ordinea de zi sunt cu privire la modificările de tarifare a prețului pe care lugojenii îl plătesc pentru ridicarea gunoiului, dar și pentru organizarea societății de salubrizare. În total, până astăzi la orele prânzului s-au cunoscut 7 puncte oficiale pentru ședința de mâine, primarul anunțând nu mai puțin de 14, pe lângă cele suplimentare care pot apărea până la începerea ședinței.

USR

1. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 34 din 28.02.2013 privind aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2013, propuse pentru a fi cofinanţate din  bugetul local Capitolul 67.02 – “Cultură, recreere şi religie”, Subcapitolul 05.01 “Acţiuni sportive”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

2. Modificarea  Actului Constitutiv al S.C. “Salprest” S.A. Lugoj.  Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan.

3. Aprobarea modificării organigramei, a numărului de personal şi a statului de funcţii ale S.C. “Salprest” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan

4. Modificarea tarifelor practicate de S.C. “Salprest” S.A. Lugoj la  colectare, transport şi depozitare gunoi. Iniţiatori : consilieri locali Bădina Nicu, Barboni Ioan şi Blidariu Ştefan .

5. Rectificarea bugetului  de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al S.C. “Salprest” S.A. Lugoj.Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Gaidoş Albin şi Cimponeriu Rodica.

6. Aprobarea menţinerii  liniei de credit  contractată de către S.C. “Salprest” S.A. de  la Alpha Bank România  – Agenţia Lugoj.  Iniţiatori: consilieri locali Bădina Nicu, Agache Mihai şi Savu Constantin.

7. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 79 din 04.05.2010 privind aprobarea preluării unor imobile situate în Municipiul Lugoj, din domeniul public al Statului Român şi din administrarea Ministerului Apărării Naţionale în domeniul public al Municipiului Lugoj şi în administrarea Consiliul Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

Ședința este, ca de fiecare dată, una publică, aceasta începând la ora 14:00 în sala de consiliu a primăriei Lugoj.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite