Connect with us

Administrație

RETIM a început programul de spălare a pubelelor de colectare a deşeurilor reziduale

Publicat

în

Compania RETIM informează toate categoriile de clienţi din judeţul Timiş – persoane fizice, asociaţii de locatari, persoane juridice şi instituţii publice- că a început un amplu program de spălare a pubelelor de colectare a deşeurilor reziduale (pubelele negre şi verzi).

RETIM

RETIM Ecologic Service SA derulează în următoarea perioadă un program complex prin care toate recipientele de colectare a deşeurilor reziduale din judeţul Timiş vor fi spălate. Sunt folosite maşini de colectare specială care, după ce ridică şi descarcă pubelele, efectuează şi operaţiunea de spălare a acestora.

Pentru judeţul Timiş există mai multe astfel autospeciale care vor merge prin rotaţie pe toate traseele din judeţ, iar în perioada mai – septembrie toate pubelele vor fi spălate de două ori, RETIM urmând să efectueze această operaţiune în toate zonele de colectare. Spălarea tuturor pubelelor se realizează la fiecare adresă într-o zi inclusă în graficul obişnuit de colectare a deşeurilor reziduale, neexistând un program diferit pentru această activitate.

Prin urmare, într-una din zilele obişnuite de colectare a deşeurilor menajere utilizatorii serviciului nostru de salubrizare vor putea vedea o autospecială RETIM care va spăla pubela alocată, lăsând-o mai curată şi mai igienică.

În acelaşi timp, RETIM reia apelul către toţi clienţii noştri privind conştientizarea şi respectarea regulilor generale de colectare separată a deşeurilor pe categorii : reziduale, reciclabile, sticlă (toate cu recipiente dedicate alocate), dar şi a regulilor mai stricte comunicate în perioada pandemiei de COVID-19, care rămân valabile în continuare.  Toate aceste reguli sunt disponibile pe site-ul nostru.

Compania RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe toate canalele de comunicare online şi recomandă folosirea acestora cu prioritate: website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.

De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

 

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Lugojul începe cu stângul etapa a doua de vaccinare. Centrul e gata, echipamentele sanitare și vaccinul lipsesc

Publicat

în

RETIM

Anunțată cu surle și trâmbințe, etapa a doua de vaccinare începe cu stângul la Lugoj, la fel cum se întâmplă și în restul județului Timiș. La Timișoara, din 17 centre de vaccinare anunțate inițial, vor funcționa într-o primă fază doar două. La Lugoj, centrul de vaccinare de la Sala Sporturilor “Lavinia Miloșovici” de pe strada Caransebeșului este aproape gata.

“Ca și amenajare, centrul va fi gata până miercuri. Referitor la dotări, am cumpărat tot, pereți despărțitori pentru fluxurile de imunizare, frigidere, scaunele acelea speciale, canapele pentru zona post-vaccinare. Acum urmează să primim materiale sanitare și echipamente de protecție, care vin de la minister, sau le cumpărăm noi dacă ni se spune. Avem patru puncte de vaccinare, am gândit în aceeași locație două centre, dar s-ar putea să fie un centru cu patru puncte. Important este că pot fi vaccinați mai mulți oameni deodată. De miercuri încolo poate fi folosit”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Bogdan Blidariu, viceprimarul Lugojului.

Blocajul apare la Ministerul Sănătății, care deși vineri, 15 ianuarie, dă startul etapei a doua de vaccinare, nu a trimis spre Lugoj seringi, echipamente sanitare și de protecție pentru cei care vor vaccina populația, precum nici doze de vaccin. Până la rezolvarea impasului, în etapa a doua de vaccinare lugojenii se pot imuniza la centrul funcțional de la Spitalul Municipal “Dr. Teodor Andrei” din oraș.

Cei care fac parte din grupele care se pot vaccina în a doua etapă, se pot programa pentru vaccinare începând de vineri, 15 ianuarie, orele 15, la această adresă. În etapa a doua de vaccinare se pot imuniza următoarele persoane:

Populația cu grad ridicat de risc:

  • Adulți cu vârsta peste 65 de ani;
  • Persoanele aflate în evidență cu boli cronice, indiferent de vârstă, în funcție de indicațiile vaccinurilor utilizate.

Lucrători care desfășoară activități în domenii-cheie, esențiale:

  • Personal cheie pentru funcționarea instituțiilor statului (parlament, președinție, guvern, ministere și instituții subordonate acestora);
  • Personalul din domeniul apărării, ordinii publice, siguranței naționale și a autorității judecătorești;
  • Personalul din sectorul economic vital:
    • Procesare, distribuție și comercializare a alimentelor de bază (panificație, lactate, carne, fructe și legume);
    • Uzine de apă, epurare, transport și distribuție apă;
    • Centrale electrice, producție, transport și distribuție curent electric;
    • Unități de producție, transport și distribuție gaze;
    • Unități de producție, transport și distribuție combustibili lichizi și solizi;
    • Unități de producție, transport și distribuție medicamente și materiale sanitare;
    • Transport de persoane și mărfuri;
    • Noduri feroviare, aeroporturi civile și militare, porturi esențiale;
    • Comunicații (serviciul de telecomunicații speciale, radio și televiziune naționale);
  • Personalul din unitățile de învățământ și creșe;
  • Personalul poștal și din servicii de curierat;
  • Personalul cultelor religioase;
  • Personalul din mass media care desfășoară activități cu risc crescut de expunere la infecția cu SARS-CoV-2 (ex: reportaje în unități medicale);
  • Personalul din domeniul salubrității și deșeurilor.

Citiţi mai departe

Administrație

Soluții pentru „intersecția morții” și cea de-a doua autostradă care ajunge la Lugoj. Primarul cere sprijinul Ministerului Transporturilor

Publicat

în

Intersecția șoselei de centură cu strada Tapiei, acolo unde s-au înregistrat mai multe accidente grave, este de mai mult timp în atenția Primăriei Lugoj. Claudiu Buciu a anunțat că va cere sprijin de la Ministerul Transporturilor pentru a schimba soluția gândită în această intersecție.

RETIM

„Nu am ajuns până acum la Ministerul Transporturilor, dar vrem să mergem la noul ministru să-l rugăm să ne ajute. Din ce știm, la această oră, s-au făcut documentațiile pentru a se face semaforizare acolo. Eu consider că nu este soluția potrivită și că acolo ar fi nevoie de un sens giratoriu”, a declarat Claudiu Buciu.

Primarul Lugojului spune că mai există o situație pentru care a solicitat o întâlnire cu noul ministru. Este vorba despre o aberației de infrastructură rutieră, care nu ajută Lugojul sub nicio formă.

„A doua problemă, pentru care dorim să cerem sprijinul ministrului, este legată de traseul viitoarei autostrăzi sau viitorului drum expres dintre Lugoj și Severin (fosta autostradă A6), care are finanțare asigurată deja. În mod surpinzător i-a fost schimbat traseul, care trecea pe sub Lugoj, pe deasupra orașului. Cumva deasupra centurii actuale. Și la noi, și la Caransebeș s-a adoptat aceeași soluție. Cred că este ilogic și cel mai eficient ar fi să treacă pe sub oraș, pentru ca Lugojul și Caransebeșul să scape de traficul de mare tonaj. Sper că o să găsim înțelegere, pentru că noul ministru e un om care are înțelegere pentru acest lucru. Pentru noi ar fi o chestiune extraordinară, pentru că intenționăm să scoatem traficul greu din oraș, să mai rămână doar mașinile de aprovizionare și cele care transportă materiale de construcții acolo unde se construiește”, a mai spus Buciu.

Citiţi mai departe

Administrație

O companie din București va audita iluminatul public din Lugoj, unul dintre eșecurile administrației Boldea

Publicat

în

Lugojul ramas in bezna de Ora Pamantului - Martie 2013

RETIM

Străzi lăsate în beznă cu lunile, becuri neschimbate cu anii, dar și alte probleme cum ar fi bani plătiți cu sacul pentru servicii care nu au mai venit. Toate s-au întâmplat la Lugoj în timpul administrației Boldea, în ultimii 12 ani, după care iluminatul public din oraș a rămas de izbeliște.

Noua administrație a început intervenția în acest sector prin angajarea unei companii specializată în domeniu, care va realiza la Lugoj un audit. În urma acestuia, compania cu sediul în București va întocmi un raport, pe care primăria îl va folosi pentru a readuce la viață iluminatul public din oraș.

Potrivit licitației, atribuită firmei Amiras Green Proiect, în valoare de 75.000 de lei (15.340 euro) se va realiza o auditare energetică a sistemului de iluminat public, evaluarea consumatorilor, inventarierea SIP, după care se vor face propuneri de reducere a consumului prin creșterea eficienței energetice.

foto: arhiva Lugojeanul.ro

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite