Connect with us

Administrație

MINUNE! S-a reparat ceasul epileptic de la Lugoj

Publicat

în

ceasuri stradale moderne boldea lugoj 29 aprilie 2013 lugojeanul foto (3)Stricat în urmă cu mai bine de o săptămână, unul dintre ceasurile lui Boldea a fost reparat astăzi, de o echipă de oameni care a reușit, în „numai” două ore, să schimbe două plăcuțe electrice avariate, care cauzau întregul spectacol de lumini. Astfel, după ce multe seri la rând, ceasul epileptic a dat mari bătăi de cap tuturor șoferilor și trecătorilor, din cauza luminii puternice care se stingea și se aprindea încontinuu, astăzi totul a revenit la normal, în urma înlocuirii celor două piese defecte cu unele noi.

RETIM

Partea proastă a venit la fața locului, mai exact pentru mâna de jurnaliști care, entuziasmați, au venit să imortalizeze evenimentul. Astfel, unii dintre aceștia au fost invitați să părăsească locul reparației, deși acesta este unul public, pentru că „nu ne putem face treaba dacă sunteți cu camerele pe noi”. Auzind acestea, jurnaliștii au chemat la locul faptei și alți colegi, din presa scrisă și din online, care au început să folosească și aparate foto și reportofoane, pentru a-i încuraja pe muncitori să facă o treabă și mai bună și să scape de rușinea care îi măcina când observau că erau filmați în timp ce lucrau.

Cel mai rău în toată povestea a avut de suferit un jurnalist care, în momentul în care lucrătorii au început să își strângă sculele, i-au scăpat acestuia o scară de metal în cap. Din fericire, acesta nu a avut nevoie de îngrijiri medicale, deși impactul a fost unul deloc plăcut pentru omul de presă. La final, după un lung șir de aroganțe și refuzuri, unul dintre muncitori a acceptat să vorbească presei, chiar dacă ceilalți angajați nu au vrut nici să audă de microfoane sau camere foto.

Autoliv angajează

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Ce salarii au angajații Primăriei Lugoj. Care sunt veniturile primarului, viceprimarului și city-managerului

Publicat

în

Primăria Lugoj a publicat, în urmă cu câteva zile, conform legii, salariile angajaților. Cele mai mari venituri le are primarul muncipiului, așa cum era de așteptat, dar salarii considerabile primesc și viceprimarul, city-managerul, secretarul, arhitectul-șef și șefii de direcții și servicii.

RETIM

La polul opus, puțin peste salariu minim au paznicii, muncitorii și o parte din îngrijitori. Iată, mai jos întreaga listă a salariilor plătite pentru posturile din organigrama Primăriei Lugoj.

Cat

Autoliv angajează

Citiţi mai departe

Administrație

Austriecii de la Trodat s-au apucat de construirea noii fabrici din Lugoj

Publicat

în

Trodat, fabrica de ștampile care are închiriat un spațiu de producție în Lugoj, pe str. Caransebeșului, construiește o hală nouă la Lugoj. Austriecii au solicitat Primăriei un teren, unde să ridice noua fabrică.

RETIM

În ședința Consiliului local, din 29 septembrie 2022, consilierii au aprobat vânzarea mai multor loturi de teren pe strada Timișoarei. SC Trodat Production SRL a achiziționat unul dintre cele mai mari loturi, în suprafață totală de 19.708 mp. Pentru acest teren Primăria Lugoj a încasat suma de 1,9 milioane de lei.  Conform declarațiilor anterioare date de reprezentanții administrației locale, cei de la Trodat vor să extindă zona de producție și doresc să facă și o zonă de depozitare. Pentru început, circa 200 de muncitori urmează să lucreze în noua fabrică.

Astăzi, Claudiu Buciu, consilierul primarului interimar Bogdan Blidariu a anunțat că austriecii au început lucrările pentru ridicarea fabricii.

Autoliv angajează

„În urmă cu trei ani am demarat procedurile de atribuire de loturi de teren pentru investitorii interesați. Compania Trodat este primul investitor care a început construcția unei noi facilități de producție. Municipiul Lugoj a finalizat studiile de fezabilitate pentru introducerea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare, urmând să demarăm licitațiile pentru proiectare și execuție. În același timp, licitația pentru introducerea rețelelor de energie electrică a fost încheiată, contractul de execuție a lucrărilor fiind deja semnat”, arată Buciu

 

 

Citiţi mai departe

Administrație

RETIM anunță modificarea tarifelor de facturare (colectare-transport și tratare) a deșeurilor municipale în Zona 0 a județului Timiș

Publicat

în

retimRETIM Ecologic Service S.A. informează toți utilizatorii serviciului de salubrizare (persoane fizice, asociații de proprietari/locatari, persoane juridice și instituții publice) din Zona 0 a județului Timiș, că urmează să se modifice tarifele de facturare, din cauza majorării tarifelor de tratare de la DDN Ghizela.

RETIM

Tarifele de facturare aplicabile pentru întreaga Zonă 0 Timiș, începând cu 1 ianuarie 2024, vor fi cele prezentate mai jos. Diferențele de tarif pentru perioadele deja facturate vor fi cuprinse în următoarea factură.

  • Pentru populație – tarife exprimate în lei cu TVA
Tarif – populațieU.MTarif actual – LEI cu TVA –Tarif nou – LEI cu TVA –
POPULAȚIE URBANlei/persoană/lună19,0019,75
POPULAȚIE RURALlei/persoană/lună6,476,72
  • Pentru persoane juridice – tarife exprimate în lei fără TVA
Tarif – persoane juridiceU.MTarif actual – LEI fără TVATarif nou – LEI fără TVA
RezidualReciclabilRezidualReciclabil
Agenți economici și Instituții Publicelei/tonă434,78375,94457,18391,02
Agenți economici și Instituții Publice – urbanlei/mc165,4527,03173,9828,11
Agenți economici și Instituții Publice – rurallei/mc166,7728,69175,3629,84

Localitățile care aparțin Zonei 0 a județului Timiș sunt următoarele: Balinț, Bara, Belinț, Bogda, Boldur, Brestovăț, Buziaș, Chevereșu Mare, Coșteiu, Criciova, Darova, Găvojdia, Ghizela, Lugoj, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Recaș, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare și Victor Vlad Delamarina.

Autoliv angajează

 

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj are voie să organizeze o nouă licitație pentru spital. Instanța a respins decizia de reevaluare a ofertei SSAB AG

Publicat

în

Primăria Lugoj a câștigat în instanță contestația împoriva deciziei dată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) care cerea să reevalueze oferta Asocierii SSAB AG, respinsă după prima licitație pentru construcția noului spital.
Managerul proiectului, Claudiu Buciu, a anunțat că decizia instanței este definitivă.
„Instanța a decis astăzi,(n.r – marți 16 aprilie) definitiv, faptul că hotărârea Comisiei de Evaluare a Ofertelor din cadrul procedurii de achiziție publică <<Construire spital și funcțiuni conexe pentru Spitalul Municipal Dr. Teodor Andrei Lugoj>> este valabilă și rămâne în vigoare. Reamintesc că unul dintre ofertanți a contestat decizia noastră de a-i declara oferta ca fiind neadmisibilă.
Instanța a stabilit astăzi că decizia noastră a fost corectă. Ar fi fost o eroare gravă și culpabilă să plecăm la drum în cel mai important proiect al comunității noastre alături de un ofertant care nu și-a putut dovedi experiența similară în construirea de spitale. Procedura de licitație a fost deja reluată”, a scris Buciu, pe pagina sa de Facebook.
Cea de-a doua licitație organizată de Primăria Lugoj pentru construcția unui nou spital, în valoare de 460 de milioane lei a fost lansată, luni, 8 aprilie, în SICAP . Licitația vizează realizarea unei unități medicale moderne, înlocuind vechiul spital, și va cuprinde etapele de proiectare (5 luni), construcție (22 luni) și perioada de garanție a lucrărilor (60 luni).

Noul Spital Municipal va dispune de facilități de ultimă generație, inclusiv sectoare dedicate spitalizării continue, spitalizării de zi, chirurgiei de zi, ambulatoriului, serviciilor de diagnostic și tratament, precum și un compartiment de primiri urgențe, un bloc operator cu 5 săli, servicii de Anestezie și Terapie Intensivă și alte funcțiuni adiacente, având o capacitate totală de 256 de paturi.

RETIM

Ofertele pentru acest proiect vor fi evaluate în funcție de preț, experiența echipei de proiect și graficul de eșalonare a lucrărilor, urmând să fie deschise și analizate până la data de 17 mai.

 

Autoliv angajează

Citiţi mai departe

Cele mai citite