Connect with us

Administrație

Francisc Boldea, despre noul pod: “E cea mai bună variantă”

Publicat

în

Primarul Francisc Boldea nu renunță la construirea podului rutier în varianta anunțată. Edilul a declarat că lucrarea va fi cuprinsă în bugetul pentru anul viitor, la care funcționarii din Primăria Lugoj lucrează în prezent. Chiar dacă locul ales pentru ridicarea podului este contestat de mulți lugojeni, în prezent existând și o petiție pentru blocare inițiativei, Francisc Boldea susține că este cea mai bună variantă.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

“Avem nevoie de un pod în centrul orașului, nu să meargă până aproape de centură de unde să se întoarcă. Acțiunile toate se petrec în centrul orașului. E teatrul, e cinematograf, toată partea centrală a orașului în care vrei să ajungi trebuie să fie accesibilă. Nu există să vrei să ajungi în centrul orașului și să trebuiască să ocolești până la marginea lui”, a declarat primarul Lugojului.

Francisc Boldea susține că varianta construirii unui pod, care să lege străzile Paul Chinezu și Stefan cel Mare e exclusă, chiar dacă este prinsă în planul de dezvoltare al Lugojului, stabilit în urmă cu doi ani de Primărie și este susținută de către opoziție.

“Ați văzut și dumneavoastră că cetățenii sunt revoltați, dacă s-ar face contul sau am ține cont să facem podul pe str. Paul Chinezu, pentru că ar trebui făcute niște exproprieri, pe malul stâng, cel puțin 14 case. Este o aberație totală să ne punem să luăm casele oamenilor ca să putem ajunge în șosea. Pentru că diferența de nivel va fi și mai mare decât este acum la podul pietonal. Ori trebuie cu o înclinare de 10%, 40 de metri să coboare în pantă, ca să se poată încadra în limita europeană. Iar pe partea cu strada Ștefan cel Mare, s-ar distruge tot de la bazar, dacă ajungi pe Ștefan cel Mare îi bagi din nou pe oameni în oraș și nu ai făcut nimic, nu e o stradă paralelă să descongestionezi, să fie paralelă cu Timișorii. Așa că varianta asta pică. Și pică pentru că am vorbit cu specialiști, de la facultățile de construcții, care au văzut variantele”, susține primarul.

RETIM

Francisc Boldea spune că mai așteaptă finalizarea studiul de fezabilitate pentru a putea da drumu la proiect.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Continuă criza de personal din Primăria Lugoj. Un nou post de șef a fost scos la concurs

Publicat

în

Primăria Lugoj a lansat două noi anunțuri de angajare. Unul dintre acestea este pentru „ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef birou, clasa I, gradul II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru”

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Tot în același birou mai sunt libere două posturi, unul de asistent și unul de inspector.

Pentru cei care își doresc ocuparea funcției de șef de birou există o probă suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, care se va desfășura în data de 15 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 18 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

RETIM

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

-cerințe specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau categoria B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

 

 

 

 

Citiţi mai departe

Administrație

O nouă invitație la dezbatere, din parte Primăriei Lugoj, pe tema Strategiei de Dezvoltare Urbană

Publicat

în

Primăria Lugoj invită locuitorii orașului la o nouă dezbatere publică pe tema Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană. Reprezentanții administrației locale vor să afle spre ce domenii, să direcționeze fondurile locale și cele care ar putea fi obținute din finanțări.
„Zilele acestea finalizăm actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană 2021-2027 a orașului nostru. Această activitate are ca obiectiv principal stabilirea celor mai importante proiecte ce vor fi implementate cu fonduri europene, de aceea părerea dumneavoastră cu privire la domeniile către care ar trebui dirijate fondurile este esențială. Așadar, vă adresăm invitația de a participa la consultarea care va avea loc miercuri, 13.10.2021, începând cu ora 17:00”, arată reprezentanții Primăriei Lugoj.
În contextul pandemiei de COVID – 19, evenimentul se va desfășura ONLINE, prin intermediul platformei Zoom.
Pentru a participa la această consultare, puteți să accesați link-ul de mai jos, miercuri începând cu ora 17.00.
Pentru autentificare în ZOOM, folosiţi credenţialele:
Meeting ID: 843 0814 4320
Passcode(parola): 093460
Participarea la eveniment este liberă. Pentru informații suplimentare vă puteți adresa Biroului Management Proiecte, Programe din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj, la adresa de email:
proiecte@primarialugoj.ro

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

VIDEO Un primar de lângă Lugoj a schimbat fața comunei în care a fost ales după doar un an

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Exemplu de “așa da” pentru edilii primăriilor de comune și orașe din Timiș. Un primar proaspăt ales într-o comună din vecinătatea Lugojului a transformat radical înfățișarea localității în doar un an de activitate în noua funcție administrativă.

Laurențiu Tîrziu, primarul din Belinț, a schimbat radical modul în care arată comuna aflată la 15 kilometri de Lugoj. A dotat căminul cultural, a amenajat parcuri și a asfaltat drumuri comunale, printre altele, toate în primele 12 luni de activitate.

Mai multe detalii despre realizările lui Tîrziu puteți urmări în știrea de mai jos.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Mai avem de așteptat! Când se vor relua lucrările la centrul orașului

Publicat

în

Centrul municipiului Lugoj, demolat pentru reabilitare înainte de alegerile locale, va rămâne așa cel puțin până în toamna anului viitor, după cum spune primarul Claudiu Buciu. Edilul a anunțat că a fost reziliat contractul cu constructorul și că întreaga zonă centrală va fi reproiectată. Primarul Lugojului spune că, în proiectul fostei administrații, costurile erau mult prea mari.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„Proiectul este o aberație. Din punct de vedere financiar, are un cost fantastic, să ajungi să ai costuri de 1.000 de euro/mp de pavaj, este totalmente aberant și nu aș fi fost de acord niciodată să plătim aceste costuri. Stadiul actual e în felul următor: cei de la E-on ne-au dat aprobarea să reproiectăm traseele conductelor lor. Cei de la Enel, acum o săptămână, ne-au dat voie să mutăm un stâlp care ne împiedica să facem lucrările. Este de durată! Antreprenorul, văzând că noi nu suntem de acord să plătim sumele fabuloase pe care le avea în contract, a cerut rezilierea contractului.  Din păcate, lucrurile vor dura mai mult decât ne dorim. Vom face proiectarea, care va dura șase luni, apoi va urma o licitație, în toamna anului viitor cel mai probabil, dacă nu avem probleme la licitație, vom putea să reîncepem lucrările”, a spus Buciu.

Noul proiect va cuprinde inclusiv platoul din fața Casei de Cultură a Sindicatelor și restul tronsonului pietonal.

Reabilitarea în zona centrală pietonală a Lugojului a fost începută în vara anului trecut. S-a blocat imediat după ce s-a dat ordinul de începere a lucrărilor, din cauză că Primăria nu avea aprobările necesare de la mai multe instituții, inclusiv de la Direcția pentru Monumente a Județului Timiș, dar și pentru că nu fusese prevăzută mutarea rețelelor de apă, gaz și electricitate.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite