Connect with us
Winter Sale 2022

Administrație

Buciu scoate la închiriat ștrandul lui Boldea, singura bază de agrement a Lugojului

Publicat

în

Meniul zilei, Octavian

Claudiu Buciu, actualul primar al Lugojului, va propune în ședința de consiliu următoare ca baza de agrement ștrand, realizare a fostului primar Francisc Boldea, să poată fi închiriată unui investitor pentru ca acesta să scoată profit de pe urma locației. Închisă din cauza pandemiei și a unor probleme apărute imediat după inaugurare, amânată de zeci de ori, locația va putea fi închiriată cu totul de către doritori.

Schiop Bogdan

Potrivit documentului cu proiectul de hotărâre de consiliu, locația va putea fi închiriată cu o sumă ce pornește de la puțin peste 5.400 de lei pe lună fără TVA, pe o perioadă de 10 ani. Valoarea ștrandului este de 7.448.737 lei, sau aproximativ 1.500.000 de euro, potrivit unui raport de evaluare realizat de către o firmă din Timișoara.

RETIM

“În temeiul prevederilor art. 136, alin (1) coroborat cu alin. (8) lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, îmi exprim inițiativa de a promova proiectul de hotărâre privind închirierea prin licitație publică a Bazei de agrement “Ștrand” din municipiul Lugoj, obiectiv situat în Municipiul Lugoj, spl. Sporturilor, nr. 1A, am încheiat prezentul referat, arătând următoarele:

  • Baza de agrement “Ștrand” din municipiul Lugoj cu cele trei bazine principale (unul pentru sărituri, unul pentru agrement și unul pentru copii), două jacuzzi, tobogane, un râu artificial, teren de tenis, de baschet și de minifotbal, vestiare, spații pentru bar etc., se află într-o stare de nefuncționare ca urmare a execuției defectuase a construcțiilor și calității echipamentelor, având în prezent nevoie de lucrări de reparații specializate, urmate de o exploatare și întreținere calificată;
  • Urmărirea creării unui climat care să pună în valoare obiectivul, în scopul pentru care a fost realizat, să deservească populația municipiului;
  • Administrarea eficientă a domeniului public al Municipiului Lugoj pentru atragerea de venituri suplimentare la bugetul local și a nevoii de mobilizare a surselor de a obține scopul inițial al Bazei de agrement “Ștrand”, atât privind caracterul social, distractiv, cât și cel profitabil.

Față de cele prezentate, considerăm oportună propunerea de închiriere a Bazei de agrement “Ștrand” din municipiul Lugoj”, a scris Buciu în referatul de susținere al proiectului de hotărâre.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

RETIM colectează deșeurile și în data de 24.01.2022, zi liberă legal

Publicat

în

Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Timiș asupra programului de lucru valabil în data de 24 ianuarie 2022.

Meniul zilei, Octavian

COLECTAREA DE DEŞEURI

Schiop Bogdan

Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura la fel ca într-o ZI OBIȘNUITĂ. Astfel, dacă în ziua de luni, 24 ianuarie 2022, erau programate colectări de la adrese, acestea se vor face ca de obicei, compania RETIM asigurând permanența serviciului. Utilizatorii serviciului de salubrizare sunt rugați să scoată la stradă recipientele de colectare a deșeurilor, ca de obicei.

RETIM

BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII – Timișoara și Lugoj

Birourile de relaţii clienţi şi casierii vor fi:

  • ÎNCHISE în ziua de 24 ianuarie 2022, sărbătoare legală.
  • DESCHISE din data de 25 ianuarie 2022, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08.00 până la ora 16.00

Compania RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro , a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago. 

CENTRELE FIXE DE COLECTARE A DEŞEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE, DIN CONSTRUCŢII, DIN POLISTIREN ȘI CARTON PROVENITE DIN AMBALAJE DIN TIMIŞOARA

Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje, centre deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara, vor avea următorul program:

  • ÎNCHIS în ziua de 24 ianuarie 2022, sărbătoare legală.
  • DESCHIS din data de 25 ianuarie 2022, de când se va relua programul obișnuit.

Adresele și programele de funționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:

  • Calea Torontalului, nr. 94 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
  • Calea Moşniţei, nr 2-4 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
  • Avram Imbroane, nr 70 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
  • Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3 ( L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00 )

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.  De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul începe demersurile pentru demolarea unor clădiri construite ilegal. Majoritatea aparțin unor cetățeni de etnie romă

Publicat

în

FOTO smarthomeconcept.ro – Fotografie cu caracter ilustrativ

Aproximativ 18 case din Lugoj, construite fără autorizație, riscă demolarea. Primăria i-a amendat pe proprietari și le-a cerut să intre în legalitate, însă pentru majoritatea este imposibil acest lucru, fără să le demoleze. Primarul Claudiu Buciu spune că, un singur proprietar a făcut demersuri pentru intrarea în legalitate. Restul au contestat amenzile în instanță.

Meniul zilei, Octavian

„Am început să dăm amenzi, la început mai mici, apoi am dat amenzi maxime, pentru că fenomenul părea că nu se oprește. Majoritatea au fost contestate în instanță. Ne bucură că încep să vină deciziile din instanță. Am primit decizia Judecătoriei Lugoj, cu privire la o persoană care a construit fără autorizație și pe care noi am amendat-o cu 100 de mii de lei. Instanța a recunoscut existența contravenției și valabilitatea procesului verbal. În schimb, a apreciat prea dură sancțiunea noastră și a redus valoarea amenzii de la 100 de mii, la 20 de mii de lei. Acum urmează demararea acțiunilor în vederea demolării acestor construcții, pentru că nu au intrat în legalitate”, a declarat primarul Lugojului.
Majoritatea imobilelor, construite ilegal, aparțin unor cetățeni de etnie romă.

Schiop Bogdan

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Președintele Consiliului Județean Timiș a venit la Lugoj să se împace cu primarul

Publicat

în

Meniul zilei, Octavian

Claudiu Buciu, primarul Lugojului, s-a „împăcat” cu președintele Consiliului Județean Timiș, Alin Nica. Cei doi au avut ieri o întâlnire de lucru la Lugoj, acolo unde au discutat, pe parcursul mai multor ore, despre proiectele actuale și viitoare ale orașului. Împăcarea vine după ce, nu de mult, Buciu și Nica au avut un schimb de replici dure în spațiul public, în urma alegerilor din 2020.

Schiop Bogdan

Discuțiile între cei doi s-au concentrat pe nevoile urgente ale Lugojului, Buciu precizând că situația grea în care se află orașul nu poate fi depășită fără sprijinul autorităților județene. Cele mai importante proiecte puse în discuție au fost spitalul nou, centura de sud, susținerea financiară a CSM Lugoj, înființarea unui centru zonal de deșeuri, stadionul, sistemul de apă-canal, Orășelul Siguranței, podul de la Tapia.

RETIM

“Am convenit să continuăm colaborarea dintre instituțiile pe care le reprezentăm și să o întărim, pentru a veni cât mai rapid și cât mai eficient în întâmpinarea nevoilor Lugojenilor. În plan politic, am convenit organizarea alegerilor interne în organizația PNL Lugoj”, a declarat primarul Buciu.

Ce spune Buciu despre „împăcare”

Claudiu Buciu spune că, deși relația dintre cei doi lideri s-a îmbunătățit odată cu venirea lui Nica la Lugoj, el își menține punctele de vedere. Buciu spune că, pentru el, funcția de președinte la PNL Lugoj nu este prioritară.

Nici nu m-am certat, nici nu m-am impacat. In schimb nu puteam ramane impasibili la deciziile aberante luate de conducerea organizatiei in perioada alegerilor interne din vara anului trecut. Ni s-a solicitat refacerea alegerilor in organizatia Lugoj si am acceptat. Pentru ca e nefiresc sa avem o organizatie fara conducere. Dupa ce ma voi consulta cu colegii din organizatie voi decide daca mai candidez sau nu pentru functia de presedinte. Nu e o miza pentru mine. Singura noastra miza este sa facem ce trebuie in administratie„, a precizat primarul pentru Lugojeanul.ro

Cu doar un an în urmă, cei doi lideri PNL se certau în spațiul public, motivul fiind ultimele alegeri locale. Buciu a cerut chiar și o schimbare de președinte la CJT, declarând că Nica nu este omul potrivit pentru conducerea județului.

Citiţi mai departe

Administrație

Concedieri în Primăria Lugoj. „Cetățeanul nu poate toată ziua să plătească și să susțină lipsa de eficiență”

Publicat

în

Primăria Lugoj va avea o nouă organigramă, care va fi gata la sfârșitul lunii ianuarie. În momentul de față, instituția funcționează pe o organigramă stabilită tot de actuala administrație locală, în  vara anului trecut. Conform acesteia, primăria are 235 de posturi, dintre care aproximativ 50 sunt neocupate. Primarul Claudiu Buciu spune că o parte dintre posturile neocupate va fi desființată, însă vor fi și concedieri.

Meniul zilei, Octavian

„Acum, majoritatea au înțeles că nu mai există presiune politică, există doar solicitarea de aplicare a legislației. Majoritatea s-au conformat. O să mai plece colegi, dar nu neapărat cu funcții de conducere. Mai externalizăm activități, încercăm să-i facem să înțeleagă că anumite activități trebuie să fie rentabile, nu doar să producă cheltuieli. Cetățeanul nu poate toată ziua să plătească și să susțină lipsa de eficiență și cheful de nemuncă al funcționarilor. Există oameni care, cu toate insistențele noastre, nici în ziua de astăzi nu deschid calculatorul, nu-și citesc emailurile și nu răspund la timp. Vor pleca din Primărie, pentru că prin noua organigrama nouă se vor reduce locuri”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

Schiop Bogdan

Șeful administrației lugojene spune că nu are încă o cifră a angajaților care vor pleca, aceasta urmând să fie cunoscută după finalizarea noii organigrame.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite