Administrație
Vor avea profituri uriase! Patronii de terase au scos umbrelutele pe domeniul public si au deja vanzari mari
Terasele de pe raza municipiului Lugoj au primit verde la deschis, odată cu venirea lunii aprilie și începerea sezonului de primăvară-vară. Totuși, chiar dacă patronii și-au întins mesele cu umbrele răcoritoare și umbroase, încă din luna februarie, profitând de câteva zile de soare de atunci, mulți dintre ei nu și-au scos încă autorizația de la primărie pentru a putea funcționa pe domeniul public. În ciuda acestui fapt, patronii se așteaptă și în acest sezon la profituri uriașe, astfel că, deși întârzie să își procure avizele, vor putea plăti amenzile din banii pe care îi vor câștiga din vânzări.
Până la 28 aprilie 2014, ora 12:00, la Serviciul Comercial din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj și-au depus actele și ridicat avizele de funcționare a teraselor pe domeniul public un număr de opt patroni de societăți comerciale, se arată într-un răspuns al primăriei lugojene la solicitarea redacției noastre, pe raza orașului fiind deja funcționale mult mai multe terase decât numărul de avize emise.
Anul trecut, peste 20 de asemenea amplasamente au funcționat în oraș, până târziu în toamnă, neexistând situații în care să se aplice sancțiuni, deoarece patronii s-au conformat într-un final cu normele legale. Dacă nu se vor împăca în timp util cu legea, care spune că asemenea spații pot funcționa doar cu aprobarea administrației locale, patronii de terase se pot trezi cu amenzi din partea polițiștilor locali.
Serviciul aflat în subordinea primăriei, dar și primarul pot, conform unei hotărâri de consiliu, să amendeze sau să închidă o terasă care nu corespunde cu normele legale în vigoare, nu are aviz sau nu se încadrează în planul prezentat inițial la primărie pentru dimensiunea și amplasamentul acesteia. Amenda pentru terasele de pe domeniul public neavizate se ridică la 2.000 de lei.A apărut „We are Happy in Lugoj”! LIKE&SHARE
Administrație
Ce salarii au angajații Primăriei Lugoj. Care sunt veniturile primarului, viceprimarului și city-managerului
Primăria Lugoj a publicat, în urmă cu câteva zile, conform legii, salariile angajaților. Cele mai mari venituri le are primarul muncipiului, așa cum era de așteptat, dar salarii considerabile primesc și viceprimarul, city-managerul, secretarul, arhitectul-șef și șefii de direcții și servicii.
La polul opus, puțin peste salariu minim au paznicii, muncitorii și o parte din îngrijitori. Iată, mai jos întreaga listă a salariilor plătite pentru posturile din organigrama Primăriei Lugoj.
Administrație
Austriecii de la Trodat s-au apucat de construirea noii fabrici din Lugoj
Trodat, fabrica de ștampile care are închiriat un spațiu de producție în Lugoj, pe str. Caransebeșului, construiește o hală nouă la Lugoj. Austriecii au solicitat Primăriei un teren, unde să ridice noua fabrică.
În ședința Consiliului local, din 29 septembrie 2022, consilierii au aprobat vânzarea mai multor loturi de teren pe strada Timișoarei. SC Trodat Production SRL a achiziționat unul dintre cele mai mari loturi, în suprafață totală de 19.708 mp. Pentru acest teren Primăria Lugoj a încasat suma de 1,9 milioane de lei. Conform declarațiilor anterioare date de reprezentanții administrației locale, cei de la Trodat vor să extindă zona de producție și doresc să facă și o zonă de depozitare. Pentru început, circa 200 de muncitori urmează să lucreze în noua fabrică.
Astăzi, Claudiu Buciu, consilierul primarului interimar Bogdan Blidariu a anunțat că austriecii au început lucrările pentru ridicarea fabricii.
„În urmă cu trei ani am demarat procedurile de atribuire de loturi de teren pentru investitorii interesați. Compania Trodat este primul investitor care a început construcția unei noi facilități de producție. Municipiul Lugoj a finalizat studiile de fezabilitate pentru introducerea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare, urmând să demarăm licitațiile pentru proiectare și execuție. În același timp, licitația pentru introducerea rețelelor de energie electrică a fost încheiată, contractul de execuție a lucrărilor fiind deja semnat”, arată Buciu
Administrație
RETIM anunță modificarea tarifelor de facturare (colectare-transport și tratare) a deșeurilor municipale în Zona 0 a județului Timiș
RETIM Ecologic Service S.A. informează toți utilizatorii serviciului de salubrizare (persoane fizice, asociații de proprietari/locatari, persoane juridice și instituții publice) din Zona 0 a județului Timiș, că urmează să se modifice tarifele de facturare, din cauza majorării tarifelor de tratare de la DDN Ghizela.
Tarifele de facturare aplicabile pentru întreaga Zonă 0 Timiș, începând cu 1 ianuarie 2024, vor fi cele prezentate mai jos. Diferențele de tarif pentru perioadele deja facturate vor fi cuprinse în următoarea factură.
- Pentru populație – tarife exprimate în lei cu TVA
Tarif – populație | U.M | Tarif actual – LEI cu TVA – | Tarif nou – LEI cu TVA – | |
POPULAȚIE URBAN | lei/persoană/lună | 19,00 | 19,75 | |
POPULAȚIE RURAL | lei/persoană/lună | 6,47 | 6,72 |
- Pentru persoane juridice – tarife exprimate în lei fără TVA
Tarif – persoane juridice | U.M | Tarif actual – LEI fără TVA | Tarif nou – LEI fără TVA | ||
Rezidual | Reciclabil | Rezidual | Reciclabil | ||
Agenți economici și Instituții Publice | lei/tonă | 434,78 | 375,94 | 457,18 | 391,02 |
Agenți economici și Instituții Publice – urban | lei/mc | 165,45 | 27,03 | 173,98 | 28,11 |
Agenți economici și Instituții Publice – rural | lei/mc | 166,77 | 28,69 | 175,36 | 29,84 |
Localitățile care aparțin Zonei 0 a județului Timiș sunt următoarele: Balinț, Bara, Belinț, Bogda, Boldur, Brestovăț, Buziaș, Chevereșu Mare, Coșteiu, Criciova, Darova, Găvojdia, Ghizela, Lugoj, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Recaș, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare și Victor Vlad Delamarina.
Administrație
Primăria Lugoj are voie să organizeze o nouă licitație pentru spital. Instanța a respins decizia de reevaluare a ofertei SSAB AG
Noul Spital Municipal va dispune de facilități de ultimă generație, inclusiv sectoare dedicate spitalizării continue, spitalizării de zi, chirurgiei de zi, ambulatoriului, serviciilor de diagnostic și tratament, precum și un compartiment de primiri urgențe, un bloc operator cu 5 săli, servicii de Anestezie și Terapie Intensivă și alte funcțiuni adiacente, având o capacitate totală de 256 de paturi.
Ofertele pentru acest proiect vor fi evaluate în funcție de preț, experiența echipei de proiect și graficul de eșalonare a lucrărilor, urmând să fie deschise și analizate până la data de 17 mai.
- Administrațieo săptămână în urmă
Lugojul nu va avea ștrand nici în acest an. Cum ar putea avea orașul o astfel de facilitate
- Socialo săptămână în urmă
S-a adoptat legea funcționării sălilor de jocuri de noroc. Care sunt localitățile unde vor fi interzise
- Administrațieo săptămână în urmă
Se modifică numărul de consilieri locali, în mai multe comune și orașe din Timiș. Iată lista
- Administrație7 zile în urmă
Fostul ministru al Transporturilor: Lotul lipsă al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva nu va fi gata în 2026, din cauza autorităților